Hurraaaa! HahaMen ser du har skrevet 101 innlegg i novembergruppa så du er safe for skjult når vi får det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurraaaa! HahaMen ser du har skrevet 101 innlegg i novembergruppa så du er safe for skjult når vi får det![]()
Blæ, i dag er min første mega-hormonelle dagAndre som har det sånn? Begynte nesten å gråte istad når jeg skulle fortelle samboeren min om et litt frustrerende møte jeg har hatt på jobb! Og jeg er sur enda, fire timer etter møtet
![]()
Kjenner det koker når han ikke hører, gjør stikkmotsatt av hva jeg sier og står å ler og peker når han får tilsnakk. Er alene med han denne uken, og gruer meg allerede til henting i morgen. Håper vi får en bedre ettermiddag enn vi har hatt hittil.

Vi fortjener ikke sånne små søtinger altsåJepp! Både i går og i dag har blitt kjempesint på 3 åringen. I dag ble jeg så sint at jeg brøla forså å begynne å gråte. Ungen skjønte ingenting stakkars og fikk så dårlig samvittighetKjenner det koker når han ikke hører, gjør stikkmotsatt av hva jeg sier og står å ler og peker når han får tilsnakk. Er alene med han denne uken, og gruer meg allerede til henting i morgen. Håper vi får en bedre ettermiddag enn vi har hatt hittil.
Ved legging i dag har vi pratet sammen da, og jeg har sagt unnskyld for at jeg har blitt så sint. Prøvd å forklare at jeg er sliten, og at jeg håper på en bedre dag i morgen. Han svarte: tusen takk, Mamma. Kan jeg få en klem, vær så snill?![]()
Jeg skal også være alene med 2-åringen neste uke, og gruer mer allerede. Kommer nok til å bli en noe lignende situasjon der det koker over for meg. Han blir ofte lei seg når pappen er borte over tid, og reagerer da med å teste meg mer
Så det er bare å glede segJeg tror forresten vi var i samme termingruppe i april 2019, men jeg fikk molaJepp! Både i går og i dag har blitt kjempesint på 3 åringen. I dag ble jeg så sint at jeg brøla forså å begynne å gråte. Ungen skjønte ingenting stakkars og fikk så dårlig samvittighetKjenner det koker når han ikke hører, gjør stikkmotsatt av hva jeg sier og står å ler og peker når han får tilsnakk. Er alene med han denne uken, og gruer meg allerede til henting i morgen. Håper vi får en bedre ettermiddag enn vi har hatt hittil.
Ved legging i dag har vi pratet sammen da, og jeg har sagt unnskyld for at jeg har blitt så sint. Prøvd å forklare at jeg er sliten, og at jeg håper på en bedre dag i morgen. Han svarte: tusen takk, Mamma. Kan jeg få en klem, vær så snill?![]()
Etter en laaaaaaang karantenetid ble jeg heldigvis gravid og fikk en sønn i oktober 2020
Vi fortjener ikke sånne små søtinger altsåJeg skal også være alene med 2-åringen neste uke, og gruer mer allerede. Kommer nok til å bli en noe lignende situasjon der det koker over for meg. Han blir ofte lei seg når pappen er borte over tid, og reagerer da med å teste meg mer
Så det er bare å glede seg

Jeg tror forresten vi var i samme termingruppe i april 2019, men jeg fikk molaEtter en laaaaaaang karantenetid ble jeg heldigvis gravid og fikk en sønn i oktober 2020
![]()

Velkommen hit! Gratulerer så mye med positiv testHeisann damer, ser ut til at jeg også blir en del av denne gjengenLitt i sjokk her, at testen lyser positivt. Attpåtil november denne gangen også
![]()
Ser ut som vi var i samme termingruppe i november 2020 også
Fortsatt satt ut av de positive testene jeg fikk i dag, så her ligger jeg lys våken kl 4 på natten.. har også jobb i morgen så dette blir spennende 
Takk det samme til degVelkommen hit! Gratulerer så mye med positiv testSer ut som vi var i samme termingruppe i november 2020 også
![]()
, Ja det var vi
Gratulerer med positiv testTitter inn her jeg også!Fortsatt satt ut av de positive testene jeg fikk i dag, så her ligger jeg lys våken kl 4 på natten.. har også jobb i morgen så dette blir spennende
![]()
Det er mye tanker i hodet nå.Men du er kommet til riktig sted her inne
Tusen takk! Har en på 1 år, så disse blir jo ganske tetteGratulerer med positiv testDet er mye tanker i hodet nå.Men du er kommet til riktig sted her inne
![]()
men mye tankekjør nå ja, har nok ikke helt gått opp for meg enda!Ikke helt gått opp for meg heller, vi trodde vi var ferdigTusen takk! Har en på 1 år, så disse blir jo ganske tettemen mye tankekjør nå ja, har nok ikke helt gått opp for meg enda!

Jeg var også med dere i april2019 gruppa!Ja, syns jeg husker deg derifra. Godt det gikk fint til slutt![]()
Jeg var også med dere i april2019 gruppa!![]()
Gratulerer så mye med spire
Feel u! Uggen å småkvalm her også, ingen plager da jg gikk med førstemannJeg kommer sikkert til å angre disse ordene- men etter et vellykket svangerskap nesten uten kvalme, og et helt uten kvalme som endte i MA uke 12, så er det nesten litt betryggende å ligge og kjenne på litt kvalme allerede 4+2. Uggenheten starta allerede i helga!