Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi.Til dere som har vært gravid før: når begynte man å kunne se på dere at dere var gravid?
Det er vel veldig individuelt, men jeg lurer veldig! Hehe
Haha ser nå at det ser ut som det kom litt mage allerede første måneden og 2!! Men jeg har litt sånn utovermage fra før. Så når den blir oppblåst er det jo umulig å holde inne!!!Hihi.
Jeg fikk mage Veldig tidlig sist! Tror eg må sjekke i bildene mine
Men føler allerede nå at magen er der litt. Å det er jo litt kjipt siden jeg bare er 5+2haha
Blir vanskelig å skjule tror jeg!!
Mange steder deler inn etter postnummer/adresser og hvis de sliter med kapasitet er vel prioriteringen deretter.Kan vi ikkje lenger velge sjølv kva helsestasjon vi ønsker og gå til lenger, når dei er i samme kommune? Endte no opp med den som er nærmare heime, men som igjen blir lengre for meg å reise til i arbeidstida, då det tek 15 minutt i bil ein veg. I staden for den som er nærmare jobb, der eg berre kan spasere bort.
Med både bomstasjon og dyre drivstoffprisar + dårleg samvit ovafor jobb pga eg då blir enda lenger vekke når eg har time, så berre, ååååh...![]()
Hvordan er det med dere og symptomene deres? Varierer de fra dag til dag? F.eks er puppene like vonde hele tiden eller er det litt opp og ned??
Jeg har ikke vonde pupper nå å har hatt det lenge.
Så kjenner jeg blir stresset av det! Men niplene står til værs å blodårene klikker helt. Går langt oppenfor det hvor smykket mitt henger. Positive tester, å oppblåst mage!
Ååå takk for svar!Mine gjør det! Har nesten ikke ømme bryster lenger, men det er jo enda tidig.
Oppblåst mage har jeg også! Litt vindt i ryggen innimellom, og litt rar følelse i magen innimellom. Ellers lite.
Jeg blir også stresset av det! Hadde ømme bryster fra torsdag til søndag, mindre i går og muligens ingenting i dag. Jeg trøster meg med at det er så tidlig, og at det er vanlig at det går litt opp og med. Må prøve å ikke bekymre seg!Ååå takk for svar!
Kjenner jeg blir ordentlig stresset. For de har gjort vondt ganske lenge nå.. også plutslig ikke. Sånn over natten. Men om det er meningen at det skal gå litt opp og ned så kan jeg i det minste prøve å roe meg med det.![]()
Så godt når folk tar seg tid å svarer her inne! Tusen takk altså!!Jeg blir også stresset av det! Hadde ømme bryster fra torsdag til søndag, mindre i går og muligens ingenting i dag. Jeg trøster meg med at det er så tidlig, og at det er vanlig at det går litt opp og med. Må prøve å ikke bekymre seg!![]()
Hihi Kansje begge deler!!Glemte å skrive at jeg må tisse oftere enn før!Vet ikke om det faktisk er at jeg må, eller bare tror jeg må
![]()
Dette er virkelig altoppslukende for meg, så jeg henger litt mye her inneSå godt når folk tar seg tid å svarer her inne! Tusen takk altså!!veldig deilig.
Håper det er som du sier.
Blir stresset å redd for å miste. Gleder meg til første kontroll 18 mars! Da får vi også en ultralyd siden legen min er så grei![]()
Samme her!! Er både gøy og stress!Dette er virkelig altoppslukende for meg, så jeg henger litt mye her inne
Lykke til med første kontroll! Så spennendeJeg har ikke snakket med lege eller JM enda, tenkte å vente en stund med det.
Hvordan er det med dere og symptomene deres? Varierer de fra dag til dag? F.eks er puppene like vonde hele tiden eller er det litt opp og ned??
Jeg har ikke vonde pupper nå å har hatt det lenge.
Så kjenner jeg blir stresset av det! Men niplene står til værs å blodårene klikker helt. Går langt oppenfor det hvor smykket mitt henger. Positive tester, å oppblåst mage!
Så bra! Symptomer er jo sånn sett deiligDe varierer i styrke fra dag til dag. Her er det kun brystvortene som har vært ømme fra dag 1, ikke hele brystet. Oppblåst mage, hyppig tissing og sure oppstøt/halsbrann er det som går igjen.
Så braSå bra! Symptomer er jo sånn sett deilighehe. Men siden eg hadde såååå vonde pupper så plutslig var de ikke vonde mer så ble eg litt redd. Men kjenner det litt i puppene igjen nå
![]()

JaaaSå bra
Skikkelig hodebry disse symptomene![]()
Det var for å beholde tilbudet her. Ho eg skal til, hører i utgangspunktet til der eg helst ønsker og gå, men er her en dag i veka. Derfor måtte eg gå her, i følge dei nye reglane.Mange steder deler inn etter postnummer/adresser og hvis de sliter med kapasitet er vel prioriteringen deretter.
Forstår frustrasjonen din. Har du ringt å hørt med dem og kanskje fått en forklaring?