Skravletråd

Jeg kan hjelpe med å skravle !
Jeg kjeder meg å ligger i sengen. For trøtt og slapp til å orke å gjøre noe som helst! Vurderer en lur :hilarious:
Hva driver dere med?

Jeg kan hjelpe med å skravle !
Jeg kjeder meg å ligger i sengen. For trøtt og slapp til å orke å gjøre noe som helst! Vurderer en lur :hilarious:
Hva driver dere med?
Ferdig på jobb og venter på timen min hos fysio. Har 45 min å slå ihjel :dead: Sitter og nyter at jeg i hvert fall enn så lenge er gravid :joyful: Vanskelig å slå seg til ro med to streker etter MA

Ferdig på jobb og venter på timen min hos fysio. Har 45 min å slå ihjel :dead: Sitter og nyter at jeg i hvert fall enn så lenge er gravid :joyful: Vanskelig å slå seg til ro med to streker etter MA
Ååå. ❤️ ja det er sikkert veldig vanskelig!
Jeg har ikke gått gjennom noe slikt men syns det er så vanskelig å nyte skikkelig nå! Så tidlig liksom :-/

Vi må først ha 5000 innlegg. Så bare å skravle i vei :joyful:
Ja da er det bare å skravle i vei!:smug:
Åååå. Er det sånn man får sånne skrifter?? Med å være med i skjult forum! Haha då må jeg jobbe litt hardere :hilarious:
Jeg håper det blir noe annet enn "Novemberlykke 2023", nå har jeg både novemberlykke og januarlykke siden før, så håper på litt mer variasjon:angelic::hilarious:
Kanskje vi skal foreslå tittel da; novemberkaktus? novembercitrin (birthstone)?:hilarious:

Åååå. Er det sånn man får sånne skrifter?? Med å være med i skjult forum! Haha då må jeg jobbe litt hardere :hilarious:
Ja hvis man er med i skjult forum får man slike banner, så håper vi kan ha noe annet enn novemberlykke:hilarious: For å få skjult må vi ha minst 5000 innlegg i gruppa, og for å få tilgang til skjult er det ofte sånn at man må ha nick, vært medlem av babyverden minst 1 mnd og skrevet minst 50 innlegg i gruppa, jeg har skrevet sånn 260 innlegg her:hilarious::hilarious:

Ja hvis man er med i skjult forum får man slike banner, så håper vi kan ha noe annet enn novemberlykke:hilarious: For å få skjult må vi ha minst 5000 innlegg i gruppa, og for å få tilgang til skjult er det ofte sånn at man må ha nick, vært medlem av babyverden minst 1 mnd og skrevet minst 50 innlegg i gruppa, jeg har skrevet sånn 260 innlegg her:hilarious::hilarious:
Innså nå at jeg har skrevet over ¼ av innleggene i novembergruppa:hilarious::hilarious::hilarious:

Ååå. ❤️ ja det er sikkert veldig vanskelig!
Jeg har ikke gått gjennom noe slikt men syns det er så vanskelig å nyte skikkelig nå! Så tidlig liksom :-/
Enig, føles kanskje mer virkelig når symptomene kommer mer :happy: Men samtidig vanskelig å nyte mellom evt. oppkast :hilarious:

Herregud så mye rare regler då men også så gøy!! Haha :-) jeg kan være en skravletøs jeg!! :hilarious:

Back
Topp