Hva er kriteriene for å få skjult gruppe?
Vi må først ha 5000 innlegg. Så bare å skravle i vei

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er kriteriene for å få skjult gruppe?

Åh! Da håper jeg snart det kommer flere inn hitVi må først ha 5000 innlegg. Så bare å skravle i vei![]()
Akkurat ferdig på jobb og skal hente guttungen i barnehagenJeg kan hjelpe med å skravle !
Jeg kjeder meg å ligger i sengen. For trøtt og slapp til å orke å gjøre noe som helst! Vurderer en lur
Hva driver dere med?
Wohoo!Akkurat ferdig på jobb og skal hente guttungen i barnehagen![]()
Ferdig på jobb og venter på timen min hos fysio. Har 45 min å slå ihjelJeg kan hjelpe med å skravle !
Jeg kjeder meg å ligger i sengen. For trøtt og slapp til å orke å gjøre noe som helst! Vurderer en lur
Hva driver dere med?
Sitter og nyter at jeg i hvert fall enn så lenge er gravid
Vanskelig å slå seg til ro med to streker etter MAÅåå.Ferdig på jobb og venter på timen min hos fysio. Har 45 min å slå ihjelSitter og nyter at jeg i hvert fall enn så lenge er gravid
Vanskelig å slå seg til ro med to streker etter MA
Godt vi er flerJeg er på jobb! Litt mange mobilpauser i dag kanskje![]()

Haha!Godt vi er fler![]()
Med så få i gruppa har vi allerede nesten 1000, så tror det går fort når det kommer flere!Åh! Da håper jeg snart det kommer flere inn hitEnda litt tidlig kanskje.
Vi får skravle i veiMed så få i gruppa har vi allerede nesten 1000, så tror det går fort når det kommer flere!

Åååå. Er det sånn man får sånne skrifter?? Med å være med i skjult forum! Haha då må jeg jobbe litt hardereJeg håper det blir noe annet enn "Novemberlykke 2023", nå har jeg både novemberlykke og januarlykke siden før, så håper på litt mer variasjon![]()

Ja da er det bare å skravle i vei!Vi må først ha 5000 innlegg. Så bare å skravle i vei![]()

Åååå. Er det sånn man får sånne skrifter?? Med å være med i skjult forum! Haha då må jeg jobbe litt hardere![]()
Kanskje vi skal foreslå tittel da; novemberkaktus? novembercitrin (birthstone)?Jeg håper det blir noe annet enn "Novemberlykke 2023", nå har jeg både novemberlykke og januarlykke siden før, så håper på litt mer variasjon![]()

Ja hvis man er med i skjult forum får man slike banner, så håper vi kan ha noe annet enn novemberlykkeÅååå. Er det sånn man får sånne skrifter?? Med å være med i skjult forum! Haha då må jeg jobbe litt hardere![]()
For å få skjult må vi ha minst 5000 innlegg i gruppa, og for å få tilgang til skjult er det ofte sånn at man må ha nick, vært medlem av babyverden minst 1 mnd og skrevet minst 50 innlegg i gruppa, jeg har skrevet sånn 260 innlegg her

Innså nå at jeg har skrevet over ¼ av innleggene i novembergruppaJa hvis man er med i skjult forum får man slike banner, så håper vi kan ha noe annet enn novemberlykkeFor å få skjult må vi ha minst 5000 innlegg i gruppa, og for å få tilgang til skjult er det ofte sånn at man må ha nick, vært medlem av babyverden minst 1 mnd og skrevet minst 50 innlegg i gruppa, jeg har skrevet sånn 260 innlegg her
![]()

Enig, føles kanskje mer virkelig når symptomene kommer merÅåå.ja det er sikkert veldig vanskelig!
Jeg har ikke gått gjennom noe slikt men syns det er så vanskelig å nyte skikkelig nå! Så tidlig liksom :-/
Men samtidig vanskelig å nyte mellom evt. oppkast 
Herregud så mye rare regler då men også så gøy!! HahaJa hvis man er med i skjult forum får man slike banner, så håper vi kan ha noe annet enn novemberlykkeFor å få skjult må vi ha minst 5000 innlegg i gruppa, og for å få tilgang til skjult er det ofte sånn at man må ha nick, vært medlem av babyverden minst 1 mnd og skrevet minst 50 innlegg i gruppa, jeg har skrevet sånn 260 innlegg her
![]()

Men ser du har skrevet 101 innlegg i novembergruppa så du er safe for skjult når vi får detHerregud så mye rare regler då men også så gøy!! Hahajeg kan være en skravletøs jeg!!
![]()