Skravletråd

Fremdeles såååå lite energi. Bare å reise seg for å gå på do er ett ork. Noen andre som også føler det sånn??? :-p

Hehe så «bra» :)
Jeg var nede i kjelleren nå, mannen brygger. Å bare stå oppreist i noen minutter gjorde meg både uggen og kvalm :p skulle i dusjen, men tror eg må vente litt :hilarious:
Uff, ikke bare bare! Bare å gå opp og ned trappa til badet fra 2.etasje føles tungt:p
Håper det føles litt bedre for oss etterhvert, med litt mer energi :Heartpink

Uff, ikke bare bare! Bare å gå opp og ned trappa til badet fra 2.etasje føles tungt:p
Håper det føles litt bedre for oss etterhvert, med litt mer energi :Heartpink
Hehe nei det skal være sikkert og visst!
Skjer jo sååå mye inni magen nå. Så er jo ikke så rart. Men samtidig merkelig hvordan kroppen bare tar litt over nå. Plutslig blir jeg sykt hemmet i hverdagen med hva jeg orker. Har jo vanligvis mye mer energi :-p skulle vært å handlet idag også, men skjønner ikke hvordan det skal gå. Å får besøk av 2 senere som ikke har noe anelse om denne lille spiren så blir en spennendes dag :-p

• Omsorg
Reactions: HB
Til info! Etter å ha sjekket jevnlig siden jeg fikk positiv test, har vi endelig fått termin gruppe på face! :joyful: Denne gangen kom jeg inn før jeg var halvveis i svangerskapet.. :P Var en smule treg sist.. Synes det litt hyggeligere å kunne være med fra start:Heartpink

Hvordan går det med deg @Lykkelig.Mamma??
Tror egentlig det går bra, men merker jeg distanserte jeg meg ganske fra graviditeten når jeg trodde jeg skulle miste... Tenker lite på det, føler ikke på det og er nesten litt redd for å snakke om det..:sorry: Vil tro det går seg til når jeg kommer litt lengre og jeg begynner å føle meg mer gravid. Takk som spør:Heartred

Tror egentlig det går bra, men merker jeg distanserte jeg meg ganske fra graviditeten når jeg trodde jeg skulle miste... Tenker lite på det, føler ikke på det og er nesten litt redd for å snakke om det..:sorry: Vil tro det går seg til når jeg kommer litt lengre og jeg begynner å føle meg mer gravid. Takk som spør:Heartred
Det skjønner jeg veldig godt!! Merket du også ble litt stille innpå forumet her så da måtte jeg jo spørre ❤️❤️
Skjønner jo at det er skummelt.. kjenner mye på det selv! Vi får håpe tiden går liiitt fortere ❤️

Til info! Etter å ha sjekket jevnlig siden jeg fikk positiv test, har vi endelig fått termin gruppe på face! :joyful: Denne gangen kom jeg inn før jeg var halvveis i svangerskapet.. :p Var en smule treg sist.. Synes det litt hyggeligere å kunne være med fra start:Heartpink
Finner bare oktober jeg

Spørsmål til de av dere som har født flere barn: Når fødte dere iforhold til termin?
Gjerne skriv for hvert barn!

Med nr 1 fødte jeg 3 uker før termin (uke 37+3) og er derfor spent på om jeg kan tørre å håpe på å føde før termin denne gangen også!

Orker ikke gå over

Back
Topp