Fremdeles såååå lite energi. Bare å reise seg for å gå på do er ett ork. Noen andre som også føler det sånn??? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg veldig igjenFremdeles såååå lite energi. Bare å reise seg for å gå på do er ett ork. Noen andre som også føler det sånn???![]()
Kjenner meg veldig igjen
Hehe så «bra»Kjenner meg veldig igjen

Uff, ikke bare bare! Bare å gå opp og ned trappa til badet fra 2.etasje føles tungtHehe så «bra»
Jeg var nede i kjelleren nå, mannen brygger. Å bare stå oppreist i noen minutter gjorde meg både uggen og kvalmskulle i dusjen, men tror eg må vente litt
![]()

Hehe nei det skal være sikkert og visst!Uff, ikke bare bare! Bare å gå opp og ned trappa til badet fra 2.etasje føles tungt
Håper det føles litt bedre for oss etterhvert, med litt mer energi![]()
Denne gangen kom jeg inn før jeg var halvveis i svangerskapet.. 
Hvordan går det med brygginga?Hehe så «bra»
Jeg var nede i kjelleren nå, mannen brygger. Å bare stå oppreist i noen minutter gjorde meg både uggen og kvalmskulle i dusjen, men tror eg må vente litt
![]()
Tror egentlig det går bra, men merker jeg distanserte jeg meg ganske fra graviditeten når jeg trodde jeg skulle miste... Tenker lite på det, føler ikke på det og er nesten litt redd for å snakke om det..Hvordan går det med deg @Lykkelig.Mamma??
Vil tro det går seg til når jeg kommer litt lengre og jeg begynner å føle meg mer gravid. Takk som spør
Den går det bra med! Haha. Jeg kom meg endelig i dusjen å ut på butikken!Hvordan går det med brygginga?![]()
Det skjønner jeg veldig godt!! Merket du også ble litt stille innpå forumet her så da måtte jeg jo spørreTror egentlig det går bra, men merker jeg distanserte jeg meg ganske fra graviditeten når jeg trodde jeg skulle miste... Tenker lite på det, føler ikke på det og er nesten litt redd for å snakke om det..Vil tro det går seg til når jeg kommer litt lengre og jeg begynner å føle meg mer gravid. Takk som spør
![]()
Finner bare oktober jegTil info! Etter å ha sjekket jevnlig siden jeg fikk positiv test, har vi endelig fått termin gruppe på face!Denne gangen kom jeg inn før jeg var halvveis i svangerskapet..
Var en smule treg sist.. Synes det litt hyggeligere å kunne være med fra start
![]()
ÅåDen går det bra med! Haha. Jeg kom meg endelig i dusjen å ut på butikken!
Kjøpt meg en digital test idag bare for å se forhåpentligvis 3+
Hihi![]()
![]()
koselig! Vurdert å kjøpe meg digital jg også, bare for å ha en med 3+… blir ikke flere muligheter her i gården
Finner ingen novemberFinner bare oktober jeg
Heter Termin november 2023Finner bare oktober jeg
FantHeter Termin november 2023![]()

Ikke de som er private, etter hva jeg har skjøntFantmen det jg lurer på nå er om mine venner på facebook ser hvilke grupper jeg melder meg inn i?
![]()