Skravletråd

Noen som har prøvd fyrste druer med gelepulver? Er det så godt som alle får det til å virke som? :D
 
Har ikke prøvd med gelepulver på men det MÅ jeg nå :eek::happy:
La meg få høre hvordan det er om du prøver! Sier alltid jeg skal prøve slike ting men gjør det aldri :smiley-ashamed004
Skulle prøve sist graviditet men gjorde det aldri, men siden det bli sommer graviditet denne gangen så prøver jeg allerede å finne ting som kan gjøre det litt lettere i varmen:D
 
Kan uansett anbefale fryste druer på det sterkeste! Åt det en del for 2 somre siden da det var så varmt, og det smakte helt himmelsk, også kan man spise det litt oftere enn vanlig is. Kan jo hende det blir enda bedre med gelepulver,,, får teste i sommer!
 
Jeg er overrasket over at det ikke har vært flere fødsler enda! Eller er det noen som har født som har glemt å si ifra til oss andre nysgjerrigperer kanskje? :angelic:
Virker som de fleste holder det for seg selv, både her og på gruppen på FB :confused004 Begynner å komme seg på snap. Men veldig uvant, har aldri vært sånn i de 3 andre termingruppene mine :shy:
 
Virker som de fleste holder det for seg selv, både her og på gruppen på FB :confused004 Begynner å komme seg på snap. Men veldig uvant, har aldri vært sånn i de 3 andre termingruppene mine :shy:

Husker i 2019 så florerte facebook-gruppa med fødselsannonseringer når vi begynte å nærme oss termin. Det har liksom vært helt fraværende denne gangen, er så overrasket over det. Litt bedre på snap ja, men lite der også syns jeg.
 
Jeg er overrasket over at det ikke har vært flere fødsler enda! Eller er det noen som har født som har glemt å si ifra til oss andre nysgjerrigperer kanskje? :angelic:
Kanskje den fødetråden på skjult skulle vært festet øverst? Evt hatt en fødetråd på skjult med den malen som vi har i åpent forum her? Kanskje fler som vil legge ut da :)
 
Husker i 2019 så florerte facebook-gruppa med fødselsannonseringer når vi begynte å nærme oss termin. Det har liksom vært helt fraværende denne gangen, er så overrasket over det. Litt bedre på snap ja, men lite der også syns jeg.
Kanskje ingen har født ennå?:facepalm:
 
Kanskje ingen har født ennå?:facepalm:

Joda, er en del som har født. Var ei som spurte i en post og var en del som svarte at de hadde født. Er også noen som har postet det i snap-gruppa. Men flertallet har jo ikke da, så kanskje det kommer etter hvert :)
 
Joda, er en del som har født. Var ei som spurte i en post og var en del som svarte at de hadde født. Er også noen som har postet det i snap-gruppa. Men flertallet har jo ikke da, så kanskje det kommer etter hvert :)
Ja, noen har vel fått. Jeg har vært med i oktobergruppa siden januar og der er det mye aktivitet. Er ansvarlig for skjult forum der. Skal prøve å komme meg inn i skjult her inne også men det er jo så stille her ute at det er vanskelig å komme til 50 innlegg:facepalm: håper det er mer aktivitet i deres skjulte
 
Ja, noen har vel fått. Jeg har vært med i oktobergruppa siden januar og der er det mye aktivitet. Er ansvarlig for skjult forum der. Skal prøve å komme meg inn i skjult her inne også men det er jo så stille her ute at det er vanskelig å komme til 50 innlegg:facepalm: håper det er mer aktivitet i deres skjulte
Det er litt mer aktivitet i skjult ja. Det virker som om mange av de som bare var litt aktive og bare var på åpent har droppet helt ut.
 
Back
Topp