Jeg har så sykt mye luft i magen, promper hele tiden til 2-åringens store glede! Føles som jeg allerede har en som sparker inni der pga all lufta som flytter rundt på seg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit det var tidlig! På studiet lærte vi å aldri sjekke før uke 20 (fordi det er vanskelig å finne) men vet jo at mange jordmødre prøver allerede rundt uke 12! Skal sies vi lærte å bruke det jordmorstetoskopet av tre som de garanterte fortsatt var 100% i bruk, haha. Hang litt etter der, har ikke sett et slikt siden
Har også hatt noen sånne luftbobler, men har heldigvis ikke så mye luft i magen.Jeg har så sykt mye luft i magen, promper hele tiden til 2-åringens store glede! Føles som jeg allerede har en som sparker inni der pga all lufta som flytter rundt på seg!
Sover, sover, sover. Som hver kveld... Spent på første jul med svigers, der har de visst lange juleselskaperHva gjør dere i kveld, da?
Sover, sover, sover. Som hver kveld... Spent på første jul med svigers, der har de visst lange juleselskaper
Søvnig. Husker dette ble bedre i 2. trimester, fikk plutselig masse energi da. Håper det faktisk er sånn og at jeg ikke bare har fake memories
Føler med deg. Mannen har vært borte med barnet hele dagen, og formen min er altså så dårlig. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe de siste dagene før jul. Er helt ødelagt. Gråter av tanken på hvor lite jeg klarer å gjøre/bidra med.Har sovet hele dagen fra 1 til 4 Får utrolig dårlig samvittighet for hun på 1,5 og for mannen som må gjøre absolutt alt for tiden!
Sniker. Det ble brukt under fødselen minShit det var tidlig! På studiet lærte vi å aldri sjekke før uke 20 (fordi det er vanskelig å finne) men vet jo at mange jordmødre prøver allerede rundt uke 12! Skal sies vi lærte å bruke det jordmorstetoskopet av tre som de garanterte fortsatt var 100% i bruk, haha. Hang litt etter der, har ikke sett et slikt siden
Wow. Har født tre ganger, aldri sett et sånt engangSniker. Det ble brukt under fødselen min
Sniker. Det ble brukt under fødselen min
Han mannlige jordmoren i den NRK-serien «jordmødrene» brukte det husker jeg, men nå er jo ikke den serien heeelt ny heller daOj så høy! Det fungerer jo egentlig veldig bra
Jeg har tatt den, men har slitt litt med lungene og den anbefales jo i tillegg til gravide. Har også hatt blødningsforstyrrelser, og tanken har jo slått meg om det er det som gir meg brun utflod. Men samtidig så er jeg ikke lege, så jeg velger å følge de rådene jeg fårHar dere tatt Covid vaksinen? Jeg er SÅ usikker. Tok influensavaksinen når jeg var i uke 10 (legen mente det bare var å ta den selv om jeg ikke er i risikogruppe). Men er så usikker på Covid. Jeg fikk bivirkninger etter vaksinedose nr 2 (uregelmessig mens), og livredd for at ny dose skal påvirke hormonene og gi blødninger og i værste fall spontanabort! Har tre doser og gjennomgått Covid 1 gang.
Jeg lurer også! Legen min sa det var lurt, men at jeg skulle være litt "frekk" og be på om å få Pfizer hvis de hadde den inne på apoteket. Har tatt tre doser selv + covid, men det begynner å nærme seg ett år siden begge deler. Derfor mente hun det var lurt.. Tok influensavaksinen tidligere i uka, så fikk beskjed om å vente 2-3 uker med å ta covidvaksinen..Har dere tatt Covid vaksinen? Jeg er SÅ usikker. Tok influensavaksinen når jeg var i uke 10 (legen mente det bare var å ta den selv om jeg ikke er i risikogruppe). Men er så usikker på Covid. Jeg fikk bivirkninger etter vaksinedose nr 2 (uregelmessig mens), og livredd for at ny dose skal påvirke hormonene og gi blødninger og i værste fall spontanabort! Har tre doser og gjennomgått Covid 1 gang.
Har dere tatt Covid vaksinen? Jeg er SÅ usikker. Tok influensavaksinen når jeg var i uke 10 (legen mente det bare var å ta den selv om jeg ikke er i risikogruppe). Men er så usikker på Covid. Jeg fikk bivirkninger etter vaksinedose nr 2 (uregelmessig mens), og livredd for at ny dose skal påvirke hormonene og gi blødninger og i værste fall spontanabort! Har tre doser og gjennomgått Covid 1 gang.
Ja, lenge siden jeg også tok dose 3.. så bør kanskje ringe legekontoret til uka å få tatt den da. De tilbyr den gratis der fikk jeg beskjed om når jeg tok influensavaksinen.. Er jo mye Covid nå.. Bare de bivirkningene som skremmer megJeg lurer også! Legen min sa det var lurt, men at jeg skulle være litt "frekk" og be på om å få Pfizer hvis de hadde den inne på apoteket. Har tatt tre doser selv + covid, men det begynner å nærme seg ett år siden begge deler. Derfor mente hun det var lurt.. Tok influensavaksinen tidligere i uka, så fikk beskjed om å vente 2-3 uker med å ta covidvaksinen..