Og da har vi bikket 3100 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Og da har vi bikket 3100 innlegg
Wihu! Hvis alle er aktive i lekene og i gruppa så får vi skjult forum veldig snartOg da har vi bikket 3100 innlegg
Ååh, dette gjorde meg skikkelig emosjonell og glad. Tanken på at mannen kan være endel sammen med oss siden han uansett skal ha sommerferie <3 Det blir så fint, det!Hei hei! Er så giret etter å ha testet positivt i dag <3 ser dere diskuterer fordeler med vårbaby!
Har selv juli og januar fra før. Januar var helt pyton, trasig når det er så kaldt og så mye snø. Blir helt nydelig å kunne trille rundt på sommeren, og at far kan ta mye fri med oss i permisjonen og at når man har kommet seg skikkelig etter fødsel og er klar for å komme i form igjen så er det mye lettere enn på vinteren Blir helt nydelig dette!
Jaa åååå gleder meg villtÅåh, dette gjorde meg skikkelig emosjonell og glad. Tanken på at mannen kan være endel sammen med oss siden han uansett skal ha sommerferie <3 Det blir så fint, det!
Kan det være en mulighet å takke ja også bytte glass med mannen underveis?I morgen skal vi på en mini-ferietur med svigerfamilien. På kvelden blir det garantert servert vin, og jeg bruker å takke ja hvis vi ikke skal kjøre hjem. I morgen skal vi bo samme plass, og jeg har ikke den unnskyldningen. Hva er deres beste tips? Får ikke sneket inn «medbrakt» alkoholfritt, siden de er opptatt av å servere.
At du går på en antibiotika kur man ikke skal blande med alkohol er min unnskyldningI morgen skal vi på en mini-ferietur med svigerfamilien. På kvelden blir det garantert servert vin, og jeg bruker å takke ja hvis vi ikke skal kjøre hjem. I morgen skal vi bo samme plass, og jeg har ikke den unnskyldningen. Hva er deres beste tips? Får ikke sneket inn «medbrakt» alkoholfritt, siden de er opptatt av å servere.
Svigermor er hobby-lege og kommer til å spørre SÅ mye hvis jeg sier det. Men jeg er tidvis veldig plaget med migrene, kanskje jeg skal lyge å si at jeg går på trekant-medisiner som jeg ikke vil kombinere med alkohol..?!At du går på en antibiotika kur man ikke skal blande med alkohol er min unnskyldning
Ja, det var ikke så dumt heller. Kan jo bli litt mye på han så rause som de er, men det får han bare tåleKan det være en mulighet å takke ja også bytte glass med mannen underveis?
Ja stemmer for detSvigermor er hobby-lege og kommer til å spørre SÅ mye hvis jeg sier det. Men jeg er tidvis veldig plaget med migrene, kanskje jeg skal lyge å si at jeg går på trekant-medisiner som jeg ikke vil kombinere med alkohol..?!
Haha jaa noe må han også gjøre for felleskapet!Ja, det var ikke så dumt heller. Kan jo bli litt mye på han så rause som de er, men det får han bare tåle
Jeg har brukt migrena som unnskyldning i flere måneder jeg. Selv når jeg ikke var gravidSvigermor er hobby-lege og kommer til å spørre SÅ mye hvis jeg sier det. Men jeg er tidvis veldig plaget med migrene, kanskje jeg skal lyge å si at jeg går på trekant-medisiner som jeg ikke vil kombinere med alkohol..?!
De to siste nettene har jeg drømt at jeg har spontanabortert. At vi var på ferie og at jeg måtte avbestille time til TUL og jordmor… Klarer ikke la være å bli skremt av det. Håper det ikke ender sånnDrømte i natt at jeg plutselig fikk negativ test!
Heldigvis er drømmer bare drømmer. Og er nok den indre frykten vår som kommer frem. Så krysser fingrene for oss og alle andreDe to siste nettene har jeg drømt at jeg har spontanabortert. At vi var på ferie og at jeg måtte avbestille time til TUL og jordmor… Klarer ikke la være å bli skremt av det. Håper det ikke ender sånn