Skravletråd

Hei hei! Er så giret etter å ha testet positivt i dag <3 ser dere diskuterer fordeler med vårbaby!

Har selv juli og januar fra før. Januar var helt pyton, trasig når det er så kaldt og så mye snø. Blir helt nydelig å kunne trille rundt på sommeren, og at far kan ta mye fri med oss i permisjonen :) og at når man har kommet seg skikkelig etter fødsel og er klar for å komme i form igjen så er det mye lettere enn på vinteren :) Blir helt nydelig dette!
Ååh, dette gjorde meg skikkelig emosjonell og glad. Tanken på at mannen kan være endel sammen med oss siden han uansett skal ha sommerferie <3 Det blir så fint, det!

Vi har vårbarn fra før, og det var planlagt. Alltid ønsket meg barn om våren.
Og er såå glad for at det forhåpentligvis blir det denne gangen også.
Ut å trille uten for mye klær, lyst om natten hjalp på våkennettene. Og det er en så fin tid.

Testen var litt svak i dag også, hadde håpet den skulle være sterkere i dag. Men skal på apoteket å få kjøpt en digital.
Jeg har brukt papyplanstrimler.

Vi ønsket oss tettere barn, nå blir det 3 år mellom barna. Men jeg ammer fortsatt, og fått lang syklus etter fødselen, så det har gjort det litt mer krevende. Men forrige måned gikk vi aktivt inn for å treffe syklus, så nå er det skikkelig spennende hvis dette går veien. Det er virkelig etter lengtet og ønsket

I morgen skal vi på en mini-ferietur med svigerfamilien. På kvelden blir det garantert servert vin, og jeg bruker å takke ja hvis vi ikke skal kjøre hjem. I morgen skal vi bo samme plass, og jeg har ikke den unnskyldningen. Hva er deres beste tips? Får ikke sneket inn «medbrakt» alkoholfritt, siden de er opptatt av å servere. :bored:

I morgen skal vi på en mini-ferietur med svigerfamilien. På kvelden blir det garantert servert vin, og jeg bruker å takke ja hvis vi ikke skal kjøre hjem. I morgen skal vi bo samme plass, og jeg har ikke den unnskyldningen. Hva er deres beste tips? Får ikke sneket inn «medbrakt» alkoholfritt, siden de er opptatt av å servere. :bored:
Kan det være en mulighet å takke ja også bytte glass med mannen underveis?

At du går på en antibiotika kur man ikke skal blande med alkohol er min unnskyldning :gen014

At du går på en antibiotika kur man ikke skal blande med alkohol er min unnskyldning :gen014
Svigermor er hobby-lege og kommer til å spørre SÅ mye hvis jeg sier det. Men jeg er tidvis veldig plaget med migrene, kanskje jeg skal lyge å si at jeg går på trekant-medisiner som jeg ikke vil kombinere med alkohol..?!

Svigermor er hobby-lege og kommer til å spørre SÅ mye hvis jeg sier det. Men jeg er tidvis veldig plaget med migrene, kanskje jeg skal lyge å si at jeg går på trekant-medisiner som jeg ikke vil kombinere med alkohol..?!
Ja stemmer for det :p

Jeg har brukt migrena som unnskyldning i flere måneder jeg. Selv når jeg ikke var gravid :hilarious:

Drømte i natt at jeg plutselig fikk negativ test!:(
De to siste nettene har jeg drømt at jeg har spontanabortert. At vi var på ferie og at jeg måtte avbestille time til TUL og jordmor… Klarer ikke la være å bli skremt av det. Håper det ikke ender sånn :sorry:

De to siste nettene har jeg drømt at jeg har spontanabortert. At vi var på ferie og at jeg måtte avbestille time til TUL og jordmor… Klarer ikke la være å bli skremt av det. Håper det ikke ender sånn :sorry:
Heldigvis er drømmer bare drømmer. Og er nok den indre frykten vår som kommer frem. Så krysser fingrene for oss og alle andre :shy:

Apropos drømmer; for et par uker siden drømte jeg at et barn i barnehagen jeg jobber i ble utsatt for gjentatte slag i hodet sitt (morbid, jeg vet). Og samme natten drømte jeg at jeg var gravid med termin i oktober. Våknet opp i panikk og brukte tid på å roe meg ned.

Så dro jeg på jobben, og det barnet jeg hadde drømt om var sint for et eller annet. Så hen løp og stanget hodet sitt inn i en kommode, gjentatte ganger, med vilje. Og den samme dagen var det jeg blødde da jeg var på do, og trodde jeg skulle få mensen. Men det ble jo bare med den ene spottingen og 4 dager etterpå fikk jeg positiv test :schocked028

Back
Topp