Skravletråd

Her har jobben til mannen fått forespørsel om å bidra under OL i Paris i 2024, og siden mannen har vist litt interesse for dette, har jobben tolket det som at det er han som skal ha den jobben. Så han kom her i går og spurte meg om jeg synes det var greit, han skal jo tross alt være i Paris i 4-5 uker. Og jeg tenkte at selvfølgelig, og jeg blir med! Så for meg å trille rundt med en 6-7 mnd gammel baby i Paris i noen uker. Fantastisk. Helt til samboeren påpekte at det er i tjuetjueFIIIIRE:sad010

Allerede begynt å tenke på hentesett jeg vil strikke:hilarious: Tenker jeg må gå for nøytral farge slik som til førstemann, visste ikke kjønn da jeg strikket til han! Noen som har sett noe fint? Tenker det blir mest praktisk med ulldress med termin midtvinters og kalde vintre her jeg bor!

Her har jobben til mannen fått forespørsel om å bidra under OL i Paris i 2024, og siden mannen har vist litt interesse for dette, har jobben tolket det som at det er han som skal ha den jobben. Så han kom her i går og spurte meg om jeg synes det var greit, han skal jo tross alt være i Paris i 4-5 uker. Og jeg tenkte at selvfølgelig, og jeg blir med! Så for meg å trille rundt med en 6-7 mnd gammel baby i Paris i noen uker. Fantastisk. Helt til samboeren påpekte at det er i tjuetjueFIIIIRE:sad010

Er det ikke typisk?:rolleyes: Skulle nesten spurt om de kunne fremskyndet OL et år!

Allerede begynt å tenke på hentesett jeg vil strikke:hilarious: Tenker jeg må gå for nøytral farge slik som til førstemann, visste ikke kjønn da jeg strikket til han! Noen som har sett noe fint? Tenker det blir mest praktisk med ulldress med termin midtvinters og kalde vintre her jeg bor!

Jeg leiter også :) Skal uheldigvis ikke strikke selv. Har så lyst å lære :D

I dag kjøpte jeg første klesplagget. Please send help. :banghead:

Men see sååå nydelig!

(Og ja, jeg overser glatt det upraktiske med nyfødte og hette. :hilarious:)

Vedlegg

• E9C4D298-B48A-45A4-8A79-EB0EB8AB703A.jpeg
    E9C4D298-B48A-45A4-8A79-EB0EB8AB703A.jpeg
    355,9 KB · Visninger: 30

Men see sååå nydelig!

Jeg har allerede kjøpt et sett jeg og, og venter på noe mer i posten:happy090

Nydelig ja:joyful:

Men see sååå nydelig!

Jeg har allerede kjøpt et sett jeg og, og venter på noe mer i posten:happy090

Nydelig ja:joyful:

Haha! Og jeg trodde jeg var gal som la ut autosøk på finn.no på tripp trapp stol for et par dager siden :hilarious: Tenkte at nå har jeg god tid på å finne noe billig, men bra!

Haha! Og jeg trodde jeg var gal som la ut autosøk på finn.no på tripp trapp stol for et par dager siden :hilarious: Tenkte at nå har jeg god tid på å finne noe billig, men bra!

Samme har jeg gjort med vogn. :bored::hilarious: Her går jeg all in! :happy:

Ringte jordmor i dag, og det er sånn at alle får tilbud om tidlig ultralyd i uke 12.
Hun henviste meg med en gang, pga at jeg er i uke 12 i sommerferieavvikling, med dårligere tilbud - så jeg vil da få min i uke 11. :)

Tenkte det var fint å opplyse om, itilfelle ikke alle viste det. :D

Oi, da skal jeg høre med jordmor om det jeg og, takk for tipset!
Når har du første jordmortime?

Jeg har en sånn tanke innimellom om at "er dette siste ganger jeg får bakt rundstykker på en stund"? "Er dette siste gangen på Lerkendal på en stund/noen pr?" osv. Litt pessimistisk i forhold til formen i denne graviditeten kjenner jeg. Veldig forberedt på at det kan bli noen tøffe måneder fremover.

Jeg har veldig lyst på en FB-gruppe, og kunne forsåvidt laget en, men vet ikke heeelt om jeg har lyst på administratoransvaret. Hadde også vært hyggelig med en snap-story.

Oi, da skal jeg høre med jordmor om det jeg og, takk for tipset!
Når har du første jordmortime?

Jeg har en sånn tanke innimellom om at "er dette siste ganger jeg får bakt rundstykker på en stund"? "Er dette siste gangen på Lerkendal på en stund/noen pr?" osv. Litt pessimistisk i forhold til formen i denne graviditeten kjenner jeg. Veldig forberedt på at det kan bli noen tøffe måneder fremover.

Jeg har jordmortime 13.mai :) Hun henviste meg over telefonen nå, sånn at jeg var sikker på å få før sommerferien :happy:

Er det noen spesielle grunner til at du tenker det kan bli tøft?

Back
Topp