Skravletråd

Jeg har Emmaljunga nxt90 og er kjempefornøyd med den! Så vi kommer nok til å skaffe en billig barnehagevogn til kommende storebror slik at vi kan bruke emmaljungaen til babyen. Gleder meg til å ta i bruk bag-delen igjen! Og så har vi en billig trille som vi bruker på korte turer. Så med andre ord ikke så vogn-gal som andre her :p

HEHE. Den så jo veldig fin ut den da. Jeg hadde en emmaljunga mondial. Svær som et romskip. I hvitt skinn! :arghh::bored::hilarious:

Den siste nå var planlagt :) Jeg var jo egentlig ferdig med barn, og mannen har godtatt det, men det siste året har jeg fått lyst igjen og nå kjørte vi på :D
Fjerna spiralen 24.mars, så har gått veldig fort i svingene :D
Kjekt at det gikk så fort da!

Jeg har Emmaljunga nxt90 og er kjempefornøyd med den! Så vi kommer nok til å skaffe en billig barnehagevogn til kommende storebror slik at vi kan bruke emmaljungaen til babyen. Gleder meg til å ta i bruk bag-delen igjen! Og så har vi en billig trille som vi bruker på korte turer. Så med andre ord ikke så vogn-gal som andre her :p
Er nok bra at ikke alle er like vogngale som meg:knegg:

Her spurte samboeren i stad om jeg hadde tenkt noe mer på når vi skal fortelle dette til mine foreldre, og at han regnet med jeg ville gjøre det ansikt til ansikt. Så i morgen blir vi å kjøpe oss flybilletter for en tur til østlandet Himmelsprett-helga. Og da tenker jeg at jeg VIL på en TUL før det. Så det skal jeg nok også bestille i morgen.

Jeg kjenner at jeg føler meg litt uærlig når jeg snakker med folk og ikke forteller dem at jeg er gravido_O

Kjekt at det gikk så fort da!

Er selvfølgelig veldig glad for det! Hadde ikke sett det for meg, så tok den ut nå og satsa på vår/sommer baby. :hilarious:
Føler meg litt skyldig når jeg sier at det gikk så fort. Bestevenninna mi sliter veldig med å bli gravid. Ho er glad på mine vegne altså, men jeg føler meg nesten litt.. dum?! :confused::p Samtidig er jeg ekstremt takknemlig for at vi har vært så heldige, om dette går bra :)

Jeg kjenner at jeg føler meg litt uærlig når jeg snakker med folk og ikke forteller dem at jeg er gravido_O

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde det skjult for ungene i ukesvis! :hilarious::bored:

Det å bli gravid er jo heldigvis noe vi ikke har kontroll over, men skjønner følelsen din ja!

Må være vanskelig å holde det skjult for barna ja. Hvertfall så store barn som vil forstå hva det betyr å få en baby.

Herlighet, den cybex vogna finnes i elektrisk versjon. Det må jo være utrolig kjekt!
Men, 20k. Mye penger for en vogn.

I know! Har litt lyst på en sånn. Emmaljunga har og en elektrisk en forresten. Men samtidig tenker jeg at noe av det som er fint med å gå med vogn er at det gir ekstra treningseffekt, og det får man jo ikke med elektrisk vogn da. Men hadde noen tilbudt meg en så hadde jeg ikke sagt nei til å prøve..

I know! Har litt lyst på en sånn. Emmaljunga har og en elektrisk en forresten. Men samtidig tenker jeg at noe av det som er fint med å gå med vogn er at det gir ekstra treningseffekt, og det får man jo ikke med elektrisk vogn da. Men hadde noen tilbudt meg en så hadde jeg ikke sagt nei til å prøve..

Byen vi bor er sånn «uansett hvor du bor og hvor du skal så må du gå i mange lange bakker» by :hilarious:
Så jeg må jo si den frista faktisk. Fin var den også. :nailbiting:

Ja, jeg så det fantes en, men virker ikke som den selges lengre? Finner hvertfall ingen priser.

Ja, her og er det veldig mye bakker, så jeg kan jo absolutt se fordelen av litt hjelp i motbakkene.
Men nei, ser ikke ut som Emmaljunga sin selges mer.

Montessoripedagog, hvilken bilstol skal du ha? Jeg antar at du vet det allerede :hilarious::hilarious:

Ringte jordmor i dag, og fikk time allerede om 3 uker! :smiley-bounce022

I dag ble svangerskapet avslørt hos voksdama mi. Jeg la meg ned på benken, så smiler ho å sier; «Jaaa, når skal dere ha baby da? :)»

Ble helt sjokkert :hilarious: Ho sa ho så det på formen på magen min :hilarious: Uke 4.. Hvordan skal det bli :hilarious:

I dag ble svangerskapet avslørt hos voksdama mi. Jeg la meg ned på benken, så smiler ho å sier; «Jaaa, når skal dere ha baby da? :)»

Ble helt sjokkert :hilarious: Ho sa ho så det på formen på magen min :hilarious: Uke 4.. Hvordan skal det bli :hilarious:
Oi, shit, det er godt sett!

Back
Topp