Skravletråd

Sitter på jobb og har vansker med å konsentrere meg. Tenker på søskenbarnevogn, julefeiring nær termin, to veldig tette, det å måtte si fra til sjefen, når permisjonstid starter, huske å bestille legetime, når skal jeg si det til familien, kanskje si det til en venninne?, navn, håper jeg får litt hjemmekontor, etc etc etc :hilarious::hilarious: Umulig å jobbe altså :shifty:

Helt likt her, tenker på ALT det du sier, bortsett fra at jeg allerede har sagt det til et par venninner :hilarious:

Sitter på jobb og har vansker med å konsentrere meg. Tenker på søskenbarnevogn, julefeiring nær termin, to veldig tette, det å måtte si fra til sjefen, når permisjonstid starter, huske å bestille legetime, når skal jeg si det til familien, kanskje si det til en venninne?, navn, håper jeg får litt hjemmekontor, etc etc etc :hilarious::hilarious: Umulig å jobbe altså :shifty:

Haha! De der tankene svirrer i mitt hode også! Tror jeg sprekker og sier det til ei venninne i kveld. Hvor tette blir ungene dine?

Er hjemme med guttungen som er syk, så blir heldigvis varmet av han med 39,5 i feber:inpain:

Stakkars liten, masse god bedring! Her er også guttungen syk med feber. Syns han er syk hele tiden, er bare 6 uker siden sist. Frykter hvordan det blir med to småbarn som bytter på å være syke :P

Haha! De der tankene svirrer i mitt hode også! Tror jeg sprekker og sier det til ei venninne i kveld. Hvor tette blir ungene dine?

Hehehe :hilarious: Skal møte en venninne lørdag, tror jeg sier det da :) Vurderer også å si det til en kollega jeg er veldig tett med.
Blir ca 20 måneder mellom, dette blir nr 2. Hos deg da?

Stakkars liten, masse god bedring! Her er også guttungen syk med feber. Syns han er syk hele tiden, er bare 6 uker siden sist. Frykter hvordan det blir med to småbarn som bytter på å være syke :p

Takk! God bedring til din også:) Siste skikkelig runde var korona for 2 mnd siden, vært forkjølet i mellom dette..
Huff ja, håper nesten guttungen drar med seg så mye første leveåret at neste er herdet til bhgstart:hilarious:

Hehehe :hilarious: Skal møte en venninne lørdag, tror jeg sier det da :) Vurderer også å si det til en kollega jeg er veldig tett med.
Blir ca 20 måneder mellom, dette blir nr 2. Hos deg da?
Det er fint å ha noen å snakke med om babynyhetene!
Det blir spennende å se hvordan de kommende storesøsken reagerer på å få en lillebror eller lillesøster. Hos oss blir det rett under 2,5 år mellom dem.

Takk! God bedring til din også:) Siste skikkelig runde var korona for 2 mnd siden, vært forkjølet i mellom dette..
Huff ja, håper nesten guttungen drar med seg så mye første leveåret at neste er herdet til bhgstart:hilarious:

Takk! Haha, ja, men samtidig har jeg ikke lyst å ha syke barn i hele permisjonen :P

I dag brukte jeg siste strimmeltesten jeg har liggende :hilarious: Skulle gjerne sett at teststreken var like sterk som kontrollstreken, men men. Har en digital test jeg tenkte å ta tidlig neste uke, det blir aller siste :shy:

I dag brukte jeg siste strimmeltesten jeg har liggende :hilarious: Skulle gjerne sett at teststreken var like sterk som kontrollstreken, men men. Har en digital test jeg tenkte å ta tidlig neste uke, det blir aller siste :shy:

Jeg sa det samme når jeg tok siste strimmel. Og to dager seinere sto jeg full av skam på apoteket å kjøpte en pakke til. :hilarious::hilarious:

Har allerede fortalt det til de to jeg jobber tettest med på jobb, og det var like greit. For i dag begynte jeg å blø på jobb å ville bare komme meg hjem. Håper det bare var en liten blødning, men frykter det verste.

Mye å tenke på ja. Jeg har laget meg et worddokument hvor jeg skriver ned alt sånt. Ting som må gjøres, ting vi må snakke om, navneforslag, hva vi har/trenger av klær osv osv.

Har allerede fortalt det til de to jeg jobber tettest med på jobb, og det var like greit. For i dag begynte jeg å blø på jobb å ville bare komme meg hjem. Håper det bare var en liten blødning, men frykter det verste.
Hvordan går det med deg?

Mye å tenke på ja. Jeg har laget meg et worddokument hvor jeg skriver ned alt sånt. Ting som må gjøres, ting vi må snakke om, navneforslag, hva vi har/trenger av klær osv osv.

Åh, jeg også! Bare excel. Laget ny fane for ulike temaer. En side med alt jeg skulle kjøpe, en med navn, en med alt som hadde med dåp å gjøre (faddere, kaker, gjester osv), julekort-liste (navn og adresse på alle jeg sender julekort til, osv. Elsker lister og oversikt! Må nok lage en ny liste over hva som mangler til baby 2, men vi har heldigvis mye fra før.

Flere som sliter med å sove om natta?
Jeg er en skikkelig introvert med mange tanker ganske ofte, og kan i perioder derfor ha problemer med å sovne, men etter jeg fikk positiv test har det jo blitt helt ekstremt! Bruker både lang tid på å sovne og våkner flere ganger om natta, samt er lys våken grytidlig om morgenen (noe som forsåvidt er greit da).
I går kveld sovnet jeg faktisk ganske fort. Våknet og følte at jeg hadde sovet lenge (sikkert fordi jeg sovnet fort), men innså etter en stund at klokka ikke var mer enn 02. Jises! Og det var klin umulig å sovne igjen. Tror ikke jeg sovna før nærmere 5. Og med vekkerklokka på halv syv har jeg vært temmelig i koma i kveld kan man si. :dead::dead:
Kommer jeg til å få sove bedre i natt? Neppe:meh:

Flere som sliter med å sove om natta?
Jeg er en skikkelig introvert med mange tanker ganske ofte, og kan i perioder derfor ha problemer med å sovne, men etter jeg fikk positiv test har det jo blitt helt ekstremt! Bruker både lang tid på å sovne og våkner flere ganger om natta, samt er lys våken grytidlig om morgenen (noe som forsåvidt er greit da).
I går kveld sovnet jeg faktisk ganske fort. Våknet og følte at jeg hadde sovet lenge (sikkert fordi jeg sovnet fort), men innså etter en stund at klokka ikke var mer enn 02. Jises! Og det var klin umulig å sovne igjen. Tror ikke jeg sovna før nærmere 5. Og med vekkerklokka på halv syv har jeg vært temmelig i koma i kveld kan man si. :dead::dead:
Kommer jeg til å få sove bedre i natt? Neppe:meh:

Huff, ja, det der kjenner jeg så altfor godt til. Jeg begynte å sove dårlig et par mnd før forrige svangerskap. Og så ble det bare verre og verre jo lengre ut i svangerskapet. Og så fikk jeg baby som heller ikke sover godt på natta. Og de få nettene han sover borte sover jeg enda dårligere :hilarious: Jeg har bare innsett at søvn alltid kommer til å være mangelvare dessverre.

Back
Topp