Skravletråd

Jeg har veldig lyst på en FB-gruppe, og kunne forsåvidt laget en, men vet ikke heeelt om jeg har lyst på administratoransvaret. Hadde også vært hyggelig med en snap-story.

Kan hjelpe med Admin-ansvar jeg også :)
Men, om vi oppretter en lukket gruppe, kan andre se at vi er med i den? Vil det stå på den oversikten på profilen? «ChubbyN er medlem av gruppene Vi som har termin i januar2023, og Jokkmokk kjøp og salg» feks? :hilarious::hilarious:

Kan hjelpe med Admin-ansvar jeg også :)
Men, om vi oppretter en lukket gruppe, kan andre se at vi er med i den? Vil det stå på den oversikten på profilen? «ChubbyN er medlem av gruppene Vi som har termin i januar2023, og Jokkmokk kjøp og salg» feks? :hilarious::hilarious:
Nei, hvis vi oppretter en privat gruppe kan ingen finne den uten link, så kan vi bare dele linken her Jeg kan godt opprette en også kan vi være flere admin.

Neida, kan lage den litt mer «offentlig» etterhvert, men hvis den er sånn at alle kan søke så kan man se hvem som er admin:oops:

Jeg stemmer for at den kun er for oss på babyverden, siden vi forteller om oss selv og skriver nicket vårt. Det er ikke informasjon jeg trenger at hele verden skal vite :P Jeg vil ihvertfall ha mulighet til å slette presentasjonen min hvis den åpnes opp til alle :P

Ringte jordmor i dag, og det er sånn at alle får tilbud om tidlig ultralyd i uke 12.
Hun henviste meg med en gang, pga at jeg er i uke 12 i sommerferieavvikling, med dårligere tilbud - så jeg vil da få min i uke 11. :)

Tenkte det var fint å opplyse om, itilfelle ikke alle viste det. :D

Takk for tips! Nå sendte jeg mail til jordmortjenesten og spurte om svangerskapskontroll og ultralyd. Spennende tider fremover! :D

Jeg stemmer for at den kun er for oss på babyverden, siden vi forteller om oss selv og skriver nicket vårt. Det er ikke informasjon jeg trenger at hele verden skal vite :p Jeg vil ihvertfall ha mulighet til å slette presentasjonen min hvis den åpnes opp til alle :p
Ja det tenkte jeg ikke på, for min del kan vi holde den for oss her på bv:)

Jeg stemmer for at den kun er for oss på babyverden, siden vi forteller om oss selv og skriver nicket vårt. Det er ikke informasjon jeg trenger at hele verden skal vite :p Jeg vil ihvertfall ha mulighet til å slette presentasjonen min hvis den åpnes opp til alle :p

Enig med deg :)

Dette svangerskapet skal jeg spandere på meg et par ekstra gravidbukser! Sist hadde jeg to gravidbukser hvor den ene var for stor (noe herk å bestille gravidklær på nett synes jeg), og ellers gikk jeg i joggebukser. Men jeg følte meg mest vel når jeg hadde gravid-dongribuksa på, så denne gang skal jeg ikke være like gjerrig :P

Dette svangerskapet skal jeg spandere på meg et par ekstra gravidbukser! Sist hadde jeg to gravidbukser hvor den ene var for stor (noe herk å bestille gravidklær på nett synes jeg), og ellers gikk jeg i joggebukser. Men jeg følte meg mest vel når jeg hadde gravid-dongribuksa på, så denne gang skal jeg ikke være like gjerrig :p

Gleder meg til å pakke frem gravidklærne fra sist jeg :shy::Heartred

Sitter på jobb og har vansker med å konsentrere meg. Tenker på søskenbarnevogn, julefeiring nær termin, to veldig tette, det å måtte si fra til sjefen, når permisjonstid starter, huske å bestille legetime, når skal jeg si det til familien, kanskje si det til en venninne?, navn, håper jeg får litt hjemmekontor, etc etc etc :hilarious::hilarious: Umulig å jobbe altså :shifty:

Noen andre som fryser?? :nailbiting:

Back
Topp