Skravletråd

Og så kan du være som meg, har så mye strekkmerker etter fem-seks svangerskap at det ikke vises :hilarious: :laughing002 husker det fra nummer en da :)

Jeg har fått :bag: husker jeg skrubba den av etter fødselen sist.

Har de nokre kjekke planar for helga? Vi startet helgekosen med pizza og film nå straks :happy:

Her går det i bursdagsfeiringer for nå fireåringen vår! :dance018 Han har blitt så stooor:cat: Så stas.

Men med både familiefeiring og barnebursdag blir det en del rydding, ordning og styring, opp og ned fra sittestilling, bøy og tøy med å plukke opp ting og sette inn og ta ut av oppvaskmaskin osv, og den låsningen jeg har i korsryggen er bare heeeelt pyton:wtf: Kjenner det er så stivt i muskulatur i setet nå og rundt IS-leddet, samt stivt i bekkenet forøvrig, og så bare smeller det til på den ene siden og det gjør bare så utrolig skarpt vondt :arghh: AU. Halter rundt her, for beinet svikter av smerten, og offer og akker meg:dead: føler meg helt ubrukelig:inpain: :bored:

Føler ikke tiden går så fort, men så så jeg i dag at den berømte streken på magen har begynt å komme, så da er jeg visst litt på vei likevel :smiley-bounce012
Jeg har ikke fått den ennå, men den var veldig tydelig i forrige graviditet! Husker ikke når den kom da :p

Hvordan har graviditeten så langt vært for dere damer? Har vært i knallform hele svangerskapet egentlig, fram til for ca 3 uker siden. Har slitt med vondt i magen, ømme ryggmuskler, og ligament smerter ja og sure oppstøtt /halsbrann er 25+2 idag, har egentlig det meste på plass. Teller ned dagene til han kommer❤️ er førstegangs og skal være ærlig å si at jeg både gruer meg og gleder meg. Gleder meg til å endelig få ha han her og all den glede som følger med livet med barn. Men gruer meg fordi jeg er redd for å gjøre noe galt mamma politiet er jo over alt

Hvordan har graviditeten så langt vært for dere damer? Har vært i knallform hele svangerskapet egentlig, fram til for ca 3 uker siden. Har slitt med vondt i magen, ømme ryggmuskler, og ligament smerter ja og sure oppstøtt /halsbrann er 25+2 idag, har egentlig det meste på plass. Teller ned dagene til han kommer❤️ er førstegangs og skal være ærlig å si at jeg både gruer meg og gleder meg. Gleder meg til å endelig få ha han her og all den glede som følger med livet med barn. Men gruer meg fordi jeg er redd for å gjøre noe galt mamma politiet er jo over alt
Eg har hatt litt trøblete bekken heilt frå starten av egentlig, som plutselig vart mykje verre rett etter nyttår. Har hatt gradert sjukemelding sidan då. 1 mars fekk eg endelig ny jobb etter å ikkje ha likt meg i gamle jobben (som på papiret skulle være heilt perfekt til meg). Nå jobber eg med ting eit stykke unna utdanninga mi og ting eg har gjort før, men liker meg kjempegodt! Har kollegaer som tar seg tid til å snakke med meg og lære meg opp skikkelig, og dei er skikkelig trivelige også!

Bekkenet har heldigvis komme seg mykje, men eg blir fort sliten og då får eg mykje kynnere. Så må passe på at eg får tid til å kvile litt kvar dag etter jobb før ungane kjem heim for å fungere på ettermiddagene også.

Føler meg stor og tung allerede, så det føles litt lenge med nesten 3 mnd igjen til termin...

Deilig søndag morgon i dag. Mannen er badevakt for ungane og eg får slappe av på sofaen med ein kaffikopp :happy:

10 uker igjen! Iiih, dette går faktisk litt for fort for meg. Eller, skulle jo ønske at hun kom nå.. men har alt for mye å ordne igjen:hilarious:

10 uker igjen! Iiih, dette går faktisk litt for fort for meg. Eller, skulle jo ønske at hun kom nå.. men har alt for mye å ordne igjen:hilarious:
Er så "heldig" at jeg er kronisk på og forberede meg i god tid, Så det eneste som mangler her er stellematte og salver å sånt så han kan egentli bare komme nå

12 uker igjen her. Håper det går fort. Har telt ned lenge alt jeg Er lei av bekkenvondt, halsbrann, dårlig nattesøvn, opp å tisse hele natta osv osv Mangler stellebord og seng. Og småting som salver osv. Men man kan handle når babyen er ute og, hvis man skulle mangle noe Kan godt få hun ut snart Merker det er 3.mann og jeg er er 13 år eldre siden sist

Greit å få gjort litt unna før det blir enda tyngre ;) Mangler ikke så mye jeg heller. Har begynt å vaske klær og nå er kommoden klar til å bli fylt :)

Trur eg skal begynne å rydde klart stellebordet og finne fram klær i dei minste størrelsene. Så må vi få tilbake bilstol og bæresjal vi har lånt vekk. Rekner med vi får det i påska. Eg har ikkje hatt lyst til å begynne for tidlig fordi det blir så lenge å vente for ungane. Men nå nærmer det seg jo faktisk.

Back
Topp