Flere som sliter med ryggvondt? Begynt å kjenne på det siste uken og i natt var det helt forferdelig. Uansett hvordan jeg lå så gjorde ryggen vondt. Gikk greit i dag tidlig for sovet til slutt, men begynner å kjenne det igjen nå, etter å ha stått og gått mye i dag, og først satt meg ned kommer smertene. Er på en måte mellom halebein og bhkanten. Er i uke 23+0 forresten.
Blir øm i halebeinet av sitting, både på dårlige harde stoler og såkalte gode ergonomiske kontorstoler, samt har jeg en låsning i IS-leddet på den ene siden, i det ene «smilehullet» på ryggen ved trusekanten. Der er det både ømt, og med strålende skarp smerte ned i setet så benet svikter, i tide og utide. Kiropraktor hjelper umiddelbart og i et par dager, så er det pån igjen
22+5 her.
Heldigvis forstyrrer ikke disse plagene nattesøvnen ennå, så får hentet meg bra inn, men når de + symfysen + tung mage begynner å gjøre nettene dårlige også, ja da går det nok fort nedover
Hadde det ikke vært for de vondtene, som gjør at man føler seg som en på 90 når man skal opp fra sittemøbler, så hadde alt egentlig vært veldig bra nå