Vi har Emmaljunga NXT90 til førstemann. De første 1,5-2 årene var vi veldig fornøyde, men så ble gutten vår for lang for å sove i vogna. Det var 2017- eller 2018-modellen, og jeg tror at de har forbedret lengden i modellene etter det!
Den passer fint for oss begge å trille (30 cm høydeforskjell), og med Outdoor-hjul er den super på både asfalt, grus og slaps. Litt vanskelig å trille i butikk, men fantastisk ute.
Det følger med solbeskyttelse som man kan bruke både på bag-del og sittedelen. Den trengs, siden kalesjen er kort.
Har ikke bestemt oss helt for om vi vil bruke vogna til nestemann eller ei. Mulig vi bestemmer oss når vi får vite kjønn. En gutt vil kanskje bli for lang, mens en jente kanskje blir lavere, og passer vogna bedre enn kommende storebror gjorde…
Signerer denne! Fantastisk vogn å trille ute - særlig med outdoorhjul, men litt kort kalesj, ja, så ekstra solskjerm må til

Dette med lengden var jeg ikke klar over. Ikke vært et problem for oss ennå, men mulig det kommer. Vognen vår er fra 2020, og jenta vår er 1,5 år!
I hvert fall ikke som jeg vet om!
Fikk takk og pris svaret, var bare innom to minutter, de hadde feil med telefonen, og visste det ikke selv
jeg er regelrytter egentlig, og kan aldeles ikke lyve
selv gubben ble overrasket over meg. Men desperate times, kødder ikke med en gravid kvinne 

Legen min er blitt syk, skulle dit i dag , må hverfall få ta hcg. Så en annen lege skal ringe meg i løpet av dagen.
fant ut at ritz er helt sinnsykt usunt.. popcorn? Kan det gå?