Må si jeg er litt bekymra.. tok tidligtestene til CB lørdag og søndag morgen. Syntes jeg så svake streker begge dagene. Har tatt vanlig test fra Make sure i dag, men den ga ikke utslag på morgenurin. Litt irritert dro jeg på apoteket for å kjøpe CB tidligtest igjen, men det var tomt.. så da kjøpte jeg Metode 2 pk tidligtest. Klarte ikke vente og tok den ene nå. Blendahvit
men jeg vet inni meg at testene jeg tok i helgen var svak strek, og jeg vet også at tidlegere har jeg måttet vente lenge på positiv test. Men ååå jeg vil ha to tydlige streker!! Har en tidligtest jeg kan ta i morgen tidlig da.
Har dere merket endring? Vet ikke hvor mye info dere er interessert i, men la oss si at den har endret både farge og konsistens. 5+1 i dag. Muligens det begynte i helga, men merker det veldig godt i dag.
Det er nok ingenting å være bekymret for hvis det ikke er vond lukt (fiskelukt) i tillegg. 

Men ja, den flasken: Jeg skjærer av toppen, og setter den "opp ned" i flasken. Da kan de gå ned tuten, men kommer seg ikke opp igjen. Om du ikke har vin (som du sier), så kan du evt. ta sukkerjuice om du har det? Eller sukkerbrus.