Skravletråd

Må si jeg er litt bekymra.. tok tidligtestene til CB lørdag og søndag morgen. Syntes jeg så svake streker begge dagene. Har tatt vanlig test fra Make sure i dag, men den ga ikke utslag på morgenurin. Litt irritert dro jeg på apoteket for å kjøpe CB tidligtest igjen, men det var tomt.. så da kjøpte jeg Metode 2 pk tidligtest. Klarte ikke vente og tok den ene nå. Blendahvit :( men jeg vet inni meg at testene jeg tok i helgen var svak strek, og jeg vet også at tidlegere har jeg måttet vente lenge på positiv test. Men ååå jeg vil ha to tydlige streker!! Har en tidligtest jeg kan ta i morgen tidlig da.

Må si jeg er litt bekymra.. tok tidligtestene til CB lørdag og søndag morgen. Syntes jeg så svake streker begge dagene. Har tatt vanlig test fra Make sure i dag, men den ga ikke utslag på morgenurin. Litt irritert dro jeg på apoteket for å kjøpe CB tidligtest igjen, men det var tomt.. så da kjøpte jeg Metode 2 pk tidligtest. Klarte ikke vente og tok den ene nå. Blendahvit :( men jeg vet inni meg at testene jeg tok i helgen var svak strek, og jeg vet også at tidlegere har jeg måttet vente lenge på positiv test. Men ååå jeg vil ha to tydlige streker!! Har en tidligtest jeg kan ta i morgen tidlig da.

Krysser fingrene for to streker i morgen tidlig! Ellers får du kjøpe tester fra billige-tester.no, tror de kommer ganske raskt? Evt. teste et annet apotek/en annen butikk, for å teste et annet merke…

Så… Kan vi skravle om utflod? :sorry: Har dere merket endring? Vet ikke hvor mye info dere er interessert i, men la oss si at den har endret både farge og konsistens. 5+1 i dag. Muligens det begynte i helga, men merker det veldig godt i dag.

Hvor langt har du kommet? Er vond følelse å være bekymret. Har god erfaring med å bestille fra farmasiet. Bestiller du i kveld eller i morgen tidlig så kommer det i løpet av morgendagen.

Så… Kan vi skravle om utflod? :sorry: Har dere merket endring? Vet ikke hvor mye info dere er interessert i, men la oss si at den har endret både farge og konsistens. 5+1 i dag. Muligens det begynte i helga, men merker det veldig godt i dag.

Skravle i vei! Min er hvit, seig :knegg:
Hvordan har din endret seg fra til da? Er det lukt?

Skravle i vei! Min er hvit, seig :knegg:
Hvordan har din endret seg fra til da? Er det lukt?

Ikke lukt. Men gått fra hvit til lysegul. Usikker på hvordan jeg skal beskrive konsistensen før, har liksom ikke tenkt på det. Men føler den er tykkere nå?

Ikke lukt. Men gått fra hvit til lysegul. Usikker på hvordan jeg skal beskrive konsistensen før, har liksom ikke tenkt på det. Men føler den er tykkere nå?
Heeelt gult, eller mer ‘gulere enn hvit’ :smiley-ashamed005 Det er nok ingenting å være bekymret for hvis det ikke er vond lukt (fiskelukt) i tillegg.
Når sammenligner du fra? Tidligere i graviditeten eller før du ble gravid? Jeg merka jeg var gravid pga tykkere hvit utflod :)

Heeelt gult, eller mer ‘gulere enn hvit’ :smiley-ashamed005 Det er nok ingenting å være bekymret for hvis det ikke er vond lukt (fiskelukt) i tillegg.
Når sammenligner du fra? Tidligere i graviditeten eller før du ble gravid? Jeg merka jeg var gravid pga tykkere hvit utflod :)
Mer gul en hvit. Ikke sånn bananskall-gult liksom:joyful:

Har ikke tenkt over det før nå nylig.

har tykkere, seigere hvit utflod jeg også!

Det har jeg ikke tenkt over, nå må sjekke neste gang jeg er på do :laughing002

Hvor langt på vei skal du være, Høstdrøm? Make sure er helt håpløse.. Min slo ikke ordentlig ut før 14 DPO.

Hvor langt har du kommet? Er vond følelse å være bekymret. Har god erfaring med å bestille fra farmasiet. Bestiller du i kveld eller i morgen tidlig så kommer det i løpet av morgendagen.

Vet ikke. Hatt ustabile sykluser.. men kanskje på 4+0 idag. Bor på bygda, sist jeg bestilte fra farmasiet tok det sånn 4 dager:hungover:

Endret her og. Har alltid vært symptom hos meg. Mer utflod i svangerskapet.

Det har jeg ikke tenkt over, nå må sjekke neste gang jeg er på do :laughing002

Hvor langt på vei skal du være, Høstdrøm? Make sure er helt håpløse.. Min slo ikke ordentlig ut før 14 DPO.

Vet ikke. EL var mellom 18.sept og 22.sept. Dvs 12-16 dpo. Men har slitt med sene positive tester før.

Vet ikke. EL var mellom 18.sept og 22.sept. Dvs 12-16 dpo. Men har slitt med sene positive tester før.
Åja, det var deg, ja (husker testene dine fra andre tråden nå :)). Vanskelig altså, når man er litt utenfor normen med hcg stigningen..

Her er det seigere og meir utflod. Har hatt det som symptom i alle graviditetene mine. Og etter kvart kjem vel soppinfeksjon også :banghead:

Æsj, bananfluene er kjipe.. Jeg laget sånn flaske, men om det løser problemet med at de oppstår vet jeg ikke. De samler dem i alle fall effektivt. Innimellom lurer jeg på om de kan leve på tørre brødsmuler, og vaskemidler :hungover: :hilarious: Men ja, den flasken: Jeg skjærer av toppen, og setter den "opp ned" i flasken. Da kan de gå ned tuten, men kommer seg ikke opp igjen. Om du ikke har vin (som du sier), så kan du evt. ta sukkerjuice om du har det? Eller sukkerbrus.
Bananflue2.jpg

Tusen takk:) Tror muligens det har løst seg nå! Fikk tips i går om å dele en sitron i 2 og stappe i komfyren sammen med en epleskrott, la de ligge inni der med en liten sprekk på døra, og etter noen timer lukke komfyren å skru på:) Og med det ble jeg kvitt over 60 fluer fordelt på et par runder:)

Her ser du forresten mine first respons (hadde ikke flere enn disse). Slår dårlig ute :confused:

Vedlegg

• 20211004_182943.jpg
    20211004_182943.jpg
    1,4 MB · Visninger: 16
Har knapt utflod nå så jeg, men jeg er nok litt kortere på vei enn dere (4+4).

Så smart med bananfluer i ovnen! Aldri hørt om det trikset :)

Back
Topp