Skravletråd

Takk for tips! Jeg hadde på en gammel fra Pierre Robert-par, det var før de spesifiserte medium/light support tror jeg, vet du om de er like de gamle? Mulig de gamle jeg har har blitt litt slakke i strikken :hilarious:
Har vært fornøyd med disse :) står at det er medium support, men syns de sitter godt på hvis man har riktig størrelse :)
 

Vedlegg

  • 1CF02B28-65CA-4C73-B6FD-142BF15C3A17.png
    1CF02B28-65CA-4C73-B6FD-142BF15C3A17.png
    5,5 MB · Visninger: 10
I dag er det en uke siden jeg fant ut at jeg er gravid, og i dag har jeg legetime:happy:
Har store forventninger om å bli henvist til tidlig ultralyd og KUB-test (jeg er 40 år). Kjenner på mange bekymringer i fht fosteret pga min alder..

I morgen skal jeg til jordmor, er så gøy å være «i gang».
Er 6+1 uker på vei i dag, leeeengter etter å nå den magiske 12 ukers grensa, da kan mammahjertet roe seg littegrann hvertfall..
Tida går så fryktelig sent, selv om jeg ikke kan klage som bare har visst om graviditeten i 1 uke:smiley-bounce012
 
La oss starte denne skravletråden igjen!

Her er minstemor alene I barnehagen for første gang under tilvenning! Det har gått strålende til nå og de fikk hun til å sovne :happy: ellers prøver jeg å slappe av og håpe på at kvalmen roer seg mer ned. Stresser litt pga jeg plutselig ikke fikk mer oppfølging selv om jeg burde fått det i svangerskapet. :sorry::mad:
Så hva gjør dere i dag? :D
 
La oss starte denne skravletråden igjen!

Her er minstemor alene I barnehagen for første gang under tilvenning! Det har gått strålende til nå og de fikk hun til å sovne :happy: ellers prøver jeg å slappe av og håpe på at kvalmen roer seg mer ned. Stresser litt pga jeg plutselig ikke fikk mer oppfølging selv om jeg burde fått det i svangerskapet. :sorry::mad:
Så hva gjør dere i dag? :D
Så bra at dere har hatt en fin tilvenning og at hun er alene i barnehagen :D
Jeg er hjemme med guttungen i dag pga hoste (han er egentlig i god form) og akkurat nå sover han og jeg ligger på sofaen og ser Grey’s mens jeg leter etter middagsinspo :p er litt matlei, så trenger å prøve noe nytt!
 
Så bra at dere har hatt en fin tilvenning og at hun er alene i barnehagen :D
Jeg er hjemme med guttungen i dag pga hoste (han er egentlig i god form) og akkurat nå sover han og jeg ligger på sofaen og ser Grey’s mens jeg leter etter middagsinspo :p er litt matlei, så trenger å prøve noe nytt!
Vi har slik middagstråd! Kanskje det er noe der som frister? :D her sliter jeg også med middag osv.. men det er fordi jeg ikke kan ha melk sålenge jeg ammer minstemor.. :arghh: hun har nemlig melkeproteinallergi og soya allergi..
 
Idag har jeg ringt jordmor :happy: Fikk beskjed at jordmor skulle ringe meg og avtale time, så spent på det ;) ca 2 uker til neste UL og 20 dager til fosterdiagnostikk. Da vil jeg være 12+1. herregud så jeg gleder meg til den timen er unnagjort og jeg har gått over 12 uker :nailbiting:
 
Vi har slik middagstråd! Kanskje det er noe der som frister? :D her sliter jeg også med middag osv.. men det er fordi jeg ikke kan ha melk sålenge jeg ammer minstemor.. :arghh: hun har nemlig melkeproteinallergi og soya allergi..
Har sett på den tråden, men ingenting som fristet :angelic:

Ånei, så kjedelig :( ikke noe gøy når hun har både melkeproteinallergi og soya :(
 
Idag har jeg ringt jordmor :happy: Fikk beskjed at jordmor skulle ringe meg og avtale time, så spent på det ;) ca 2 uker til neste UL og 20 dager til fosterdiagnostikk. Da vil jeg være 12+1. herregud så jeg gleder meg til den timen er unnagjort og jeg har gått over 12 uker :nailbiting:
Jeg vurdere å ringe jordmor jeg også snart! Har verken legetime eller jordmortime enda :shy: legen liker best om jordmora tar hånd om alt svangerskapsrelaterte ting i og med at de kan det mer. Men ser på kommunen sine sider at tredjegangsfødende ikke blir prioritert :shifty: håper på at jeg får samme jordmor som sist hvis jeg får!
 
ÅÅh, som jeg GLEDER meg til denne kvalmen gir seg! Jeg skal vel egentlig ikke klage, siden jeg ikke spyr. Men konstant kvalme er jammen slitsomt det også :shy: Krysser fingrene for bedring i uke 11 som sist:smiley-angelic001
 
ÅÅh, som jeg GLEDER meg til denne kvalmen gir seg! Jeg skal vel egentlig ikke klage, siden jeg ikke spyr. Men konstant kvalme er jammen slitsomt det også :shy: Krysser fingrene for bedring i uke 11 som sist:smiley-angelic001
Satser på at den kvalmen forsvinner fort :smiley-angelic001 her går kvalmen opp og ned..:hungover:
 
Jeg har hatt første time hos jordmor i dag. Hun var veldig hyggelig. Klarer fortsatt ikke helt å tro at jeg er gravid og at det skal gå bra, men var fint å få en god prat med jordmor i alle fall. Nå er det bare å vente på første TUL neste uke!
 
Hvilke planer har dere i helga? :D her er mine planer å slappe av og være med familien! Satse på at kvalmen spiller på lag slik at jeg kan bake kanelsnurrer med storebror og danse med minstemor! :D
 
Hvilke planer har dere i helga? :D her er mine planer å slappe av og være med familien! Satse på at kvalmen spiller på lag slik at jeg kan bake kanelsnurrer med storebror og danse med minstemor! :D

I helgen skal jeg fortsette oppussingen av kjøkken og stua. Forhåpentlig få klypt plen. Formen er veldig god så må benytte sjansen til å få gjort noe før den blir dårligere
 
I helgen skal jeg fortsette oppussingen av kjøkken og stua. Forhåpentlig få klypt plen. Formen er veldig god så må benytte sjansen til å få gjort noe før den blir dårligere
Åååh så gøy med oppussing! Ja det er slikt, vi må ta sjansen mens formen er god! :D
 
Åååh så gøy med oppussing! Ja det er slikt, vi må ta sjansen mens formen er god! :D

Ja liker vanligvis oppussing men har holdt på i 7 måneder nå så nå vil jeg bare bli ferdig, og ønsker meg så nytt kjøkken til jul så vi kan feire jul hjemme for første gang
 
Ja liker vanligvis oppussing men har holdt på i 7 måneder nå så nå vil jeg bare bli ferdig, og ønsker meg så nytt kjøkken til jul så vi kan feire jul hjemme for første gang
7 måneder ja.. tar tid med å pusse opp! Kjenner noen som har holdt på i 7 år ish.. er nå de begynner å bli ferdig! Satser på at dere blir ferdig til jul slik at dere kan feire jul hjemme i år ❤
 
I dag står kakelaging og rydding av hus på tapeten:)
Ellers må jeg prøve å komme meg litt ut og nyte fineværet som er nå, har blitt litt for mye stillesitting siste ukene
 
7 måneder ja.. tar tid med å pusse opp! Kjenner noen som har holdt på i 7 år ish.. er nå de begynner å bli ferdig! Satser på at dere blir ferdig til jul slik at dere kan feire jul hjemme i år ❤

Å himmel, 7 år? Nei fytti det hadde jeg ikke klart. Jeg havna i en ulykke I mai pga oppussingen så da stoppet det veldig i lang tid. Så nå er det bare å jobbe på for å bli ferdig
 
Å himmel, 7 år? Nei fytti det hadde jeg ikke klart. Jeg havna i en ulykke I mai pga oppussingen så da stoppet det veldig i lang tid. Så nå er det bare å jobbe på for å bli ferdig
Uffda! Ja, satser på at dere blir ferdig til jul :D
 
Jeg har påtatt meg å skrive en tale til en kjær kollega som slutter i jobben på onsdag. Så nå sitter jeg her da, og skriver og sipper om hverandre. Og hvordan blir da fremføringen?! Begynner å tenke at dette kanskje ikke var så lurt :bag:
 
Back
Topp