Skravletråd

Jeg har påtatt meg å skrive en tale til en kjær kollega som slutter i jobben på onsdag. Så nå sitter jeg her da, og skriver og sipper om hverandre. Og hvordan blir da fremføringen?! Begynner å tenke at dette kanskje ikke var så lurt :bag:
Fantastisk gjort uansett!
 
Jeg har påtatt meg å skrive en tale til en kjær kollega som slutter i jobben på onsdag. Så nå sitter jeg her da, og skriver og sipper om hverandre. Og hvordan blir da fremføringen?! Begynner å tenke at dette kanskje ikke var så lurt :bag:
Tipper på at du klarer deg fint! Er lov å sippe litt i en tale! Det gjør nemlig jeg.. :sorry: har enda ikke fått klager på det!
 
Tipper på at du klarer deg fint! Er lov å sippe litt i en tale! Det gjør nemlig jeg.. :sorry: har enda ikke fått klager på det!

Jeg haaaater å sippe foran andre. Vanligvis hadde jeg nok klart biffen, selv om det er masse følelser knyttet til avslutningen, men nå for tiden er jeg jo så skjør atte fy! :hilarious:
 
Jeg haaaater å sippe foran andre. Vanligvis hadde jeg nok klart biffen, selv om det er masse følelser knyttet til avslutningen, men nå for tiden er jeg jo så skjør atte fy! :hilarious:
Jeg er også ganske skjør for tiden.. :hilarious: kanskje derfor jeg sippet veldig mye under talen når jeg giftet meg i midten av august :hilarious::hilarious:
 
Største min klarte visst ikke å holde en hemmelighet! i dag braste han inn hos mine foreldre når de hadde middagsgjester der han skrek " MAMMA ER GRAVID! HUN HAR BABY I MAGEN!" :oops:
 
Har mista mye symptomer de 2 siste dagene.. eller vet ikke er fortsatt trøtt og sliten, MEN kvalmen har gitt seg betraktelig mye. Det skremmer meg skikkelig!! Har kun hatt 1-2 uker med kvalme, å idag føler jeg meg så og si «normal». Første gang jeg har klart å spise skikkelig til middag siden kvalmen ankom :oops: Sikkert ingenting å være bekymret for, men jeg blir det for det om :hungover: Heldigvis ultralyd på fredag, men det føles ut som en evighet nå..
 
Har mista mye symptomer de 2 siste dagene.. eller vet ikke er fortsatt trøtt og sliten, MEN kvalmen har gitt seg betraktelig mye. Det skremmer meg skikkelig!! Har kun hatt 1-2 uker med kvalme, å idag føler jeg meg så og si «normal». Første gang jeg har klart å spise skikkelig til middag siden kvalmen ankom :oops: Sikkert ingenting å være bekymret for, men jeg blir det for det om :hungover: Heldigvis ultralyd på fredag, men det føles ut som en evighet nå..
Det er helt normalt å miste symptomer av og til! Her kommer de og går sånn som de vil! Kjenner jeg blir bekymret selv hvis jeg klarer å beholde maten i det heletatt! :hilarious: men det har gått fint til nå!
 
Nå er det bare halvannet døgn til Ultralyd og jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig.. klarer ikke å ha troen på at det kan gå bra denne gang, og jeg krisemaksimerer veldig mye. Så bare 2 netter med soving og onsdags morgen 08.30 får jeg dommen :nailbiting:

Hvordan har vært/er dere før UL?
 
Nå er det bare halvannet døgn til Ultralyd og jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig.. klarer ikke å ha troen på at det kan gå bra denne gang, og jeg krisemaksimerer veldig mye. Så bare 2 netter med soving og onsdags morgen 08.30 får jeg dommen :nailbiting:

Hvordan har vært/er dere før UL?
Den forrige fikk jeg bare vite om 5 timer i forveien, så jeg rakk ikke grue meg noe særlig. Jeg er litt nervøs for den i uke 11, men føler meg generelt trygg på at det går bra. Ikke så redd for at det ikke skal være liv, men litt redd for avvik. Likevel sånn av natur at jeg ikke gruer meg veldig mye for ting. Masse lykke til på onsdag, sjansen er definitivt størst for at det går bra :Heartred
 
Nå er det bare halvannet døgn til Ultralyd og jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig.. klarer ikke å ha troen på at det kan gå bra denne gang, og jeg krisemaksimerer veldig mye. Så bare 2 netter med soving og onsdags morgen 08.30 får jeg dommen :nailbiting:

Hvordan har vært/er dere før UL?
Vi skal på ultralyd begge to samme dag! Jeg gruer meg :sorry::sorry:
 
Den forrige fikk jeg bare vite om 5 timer i forveien, så jeg rakk ikke grue meg noe særlig. Jeg er litt nervøs for den i uke 11, men føler meg generelt trygg på at det går bra. Ikke så redd for at det ikke skal være liv, men litt redd for avvik. Likevel sånn av natur at jeg ikke gruer meg veldig mye for ting. Masse lykke til på onsdag, sjansen er definitivt størst for at det går bra :Heartred
Er også redd for avvik, men det vet man ikke så godt før nærmere 12 uker :( så enn så lenge er det liv jeg håper på, og så håper jeg at det ikke er avvik også.. :sorry:
 
Når på dagen skal du?
07.45 hadde gynekologen satt meg opp! Farlig tidlig! Spesielt når jeg skal klare å levere 2 barn og komme meg bort på mindre enn 15 min :confused:
 
Her har kvalmen «flyttet» seg fra morgenen/formiddag til ettermiddag/kveld :banghead: trodde kanskje den var over, men har hatt forferdelig kvelder de siste dagene. Henger over toalettet hele kvelden.. kaster opp så det verker i hele kroppen :( den gode nyheten er at jeg ikke går ned i vekt. 10+1 idag og vekten er helt lik som før jeg ble gravid.
 
Nå er det bare halvannet døgn til Ultralyd og jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig.. klarer ikke å ha troen på at det kan gå bra denne gang, og jeg krisemaksimerer veldig mye. Så bare 2 netter med soving og onsdags morgen 08.30 får jeg dommen :nailbiting:

Hvordan har vært/er dere før UL?

Jeg var et nervevrak. Herregud. Samboer ble lei til slutt fordi jeg var så negativ og tenkte at det sikkert var gått galt :nailbiting: så når vi fikk opp bilde og jeg så et blinkende hjertet gråt jeg ❤️ For en lettelse! Nå føler jeg meg tryggere, men er så nervøs for fosterdiagnostikken. Kjenner at jeg ikke orker en senabort til :(
 
Back
Topp