Skravletråd

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Vi må vel ha en skravletråd, der vi kan snakke litt om alt og ingenting? :D
 
Jeg er så glad at jeg har avtale med min venninne som tilfeldigvis startet å være min PT-kunde for flere år siden. Hun er ultralydjordmor og har eget kontor i byen, så jeg har avtalt med henne at hun får gratis PT-timer med meg og så får jeg komme på ultralyd (det blir nok ukentlig) når jeg har behov :D uten at det koster meg noe :) det kaller jeg deal :woot:
Blir nok mange ultralyder også i dette svangerskapet, men håper det blir gode nyheter om at fosteret er frisk, og at det ikke er noen antydning til kromosomavvik :angelic:
 
Haha, det skjønner jeg! Var lenge siden noen skravlet på den tydeligvis:hilarious:
Ja, så den nå, var på den nest siste siden :facepalm: gjør vel strengt tatt ikke å ha 2 skravletråder heller :rolleyes:
 
Misforstå meg rett, men fy fader så lyst jeg har på et glass rødvin :hilarious: høsten er endelig her. Tent lys inne og koser meg med strikking.. et glass rødt hadde virkelig gjort seg! :joyful:
 
Misforstå meg rett, men fy fader så lyst jeg har på et glass rødvin :hilarious: høsten er endelig her. Tent lys inne og koser meg med strikking.. et glass rødt hadde virkelig gjort seg! :joyful:
Hadde jeg likt rødvin eller alkohol i det hele tatt, så hadde jeg vært enig :D det er noe med overgangen til høst som gjør det så hjemmekoselig med tente lys og teppe i sofaen :rolleyes:
Men jeg gleder meg fælt til vår, så vi kan godt spole frem tiden litt :rolleyes:
 
Hadde jeg likt rødvin eller alkohol i det hele tatt, så hadde jeg vært enig :D det er noe med overgangen til høst som gjør det så hjemmekoselig med tente lys og teppe i sofaen :rolleyes:
Men jeg gleder meg fælt til vår, så vi kan godt spole frem tiden litt :rolleyes:

Ja enig :) men nå vil jeg aller først bare komme over 12 uker, gjennomføre fosterdiagnostikk og forsøke nyte litt!
 
Ja enig :) men nå vil jeg aller først bare komme over 12 uker, gjennomføre fosterdiagnostikk og forsøke nyte litt!
Enig der!

er det kub test du skal gjennomføre? Og hvorfor (om jeg får lov å spørre) :)
 
Enig der!

er det kub test du skal gjennomføre? Og hvorfor (om jeg får lov å spørre) :)

Aner ikke hva jeg skal :hilarious: vet bare at jeg skal få fosterdiagnostikk. Hadde en senabort i uke 21 i forrige svangerskap på grunn av ryggmargsbrokk, så derfor får jeg litt ekstra oppfølging denne gangen. Kjenner jeg gruer meg litt, men med høy dose forlat denne gangen så håper jeg det skal gå bra ❤️
 
Aner ikke hva jeg skal :hilarious: vet bare at jeg skal få fosterdiagnostikk. Hadde en senabort i uke 21 i forrige svangerskap på grunn av ryggmargsbrokk, så derfor får jeg litt ekstra oppfølging denne gangen. Kjenner jeg gruer meg litt, men med høy dose forlat denne gangen så håper jeg det skal gå bra ❤️
Åååja, nei, off så grusomt :(

jeg får også fosterdiagnostikk etter senabort i uke 15 med triploid - alvorlig kromosomavvik. Så jeg får først en UL time i uke 8ish, og så blodprøve og UL i uke 12 ish :) vurderer å kjempe litt for å få NiPT test, men ser det litt an :)
 
Åååja, nei, off så grusomt :(

jeg får også fosterdiagnostikk etter senabort i uke 15 med triploid - alvorlig kromosomavvik. Så jeg får først en UL time i uke 8ish, og så blodprøve og UL i uke 12 ish :) vurderer å kjempe litt for å få NiPT test, men ser det litt an :)

Så trist at du også har måtte gå gjennom det. Det er altså det verste jeg har opplevd, og unner ikke min verste fiende å gå gjennom det samme :(

Ja, jeg skal på ul på tirsdag. Da er jeg 8+2 i følge meg selv, men 9+0 i følge fastlegen og mens. Veldig spent på ul timen også :nailbiting: Aner faktisk ikke hva som inngår i fosterdiagnostikk, så det blir spennende. Jeg blir straks 35 så kanskje jeg får nipt?
 
Så trist at du også har måtte gå gjennom det. Det er altså det verste jeg har opplevd, og unner ikke min verste fiende å gå gjennom det samme :(

Ja, jeg skal på ul på tirsdag. Da er jeg 8+2 i følge meg selv, men 9+0 i følge fastlegen og mens. Veldig spent på ul timen også :nailbiting: Aner faktisk ikke hva som inngår i fosterdiagnostikk, så det blir spennende. Jeg blir straks 35 så kanskje jeg får nipt?
Ja, det ikke noe jeg ønsker min værste fiende å oppleve engang :(

så spennende! Det kan jo være du får det, men mest sannsynlig får du også KUB :)
Håper alt ser fint ut på tirsdag :)
 
Hei.
Jeg er avhengig av å bleke håret mitt da jeg bruker å ha all verdens av farger oppi det. Akkurat nå er det pastell tyggis blått.
Etterveksten min er nå på ca 3 cm. Lurer på om noen bleker etter veksten selv hjemme når du er gravid ? Eller går du til frisør?
Jeg prøver å Google og leser på enkelte sider at man fraråder gravide å bleke håret hjemme ?? Noen som har peiling. ?
 
Jeg er såå utålmodig! Vil bare vite at alt er bra med den lille i magen, men det er jo altfor tidlig å si :hilarious: Henvisning til TUL er sendt, men selv om jeg skulle få den neste uke, er det mye man ikke kan se :rolleyes: Kan ikke tiden bare gå litt fortere frem til uke 12? :nailbiting:
 
Jeg er såå utålmodig! Vil bare vite at alt er bra med den lille i magen, men det er jo altfor tidlig å si :hilarious: Henvisning til TUL er sendt, men selv om jeg skulle få den neste uke, er det mye man ikke kan se :rolleyes: Kan ikke tiden bare gå litt fortere frem til uke 12? :nailbiting:
Helt enig! Spol tiden frem til uke 12 :hilarious: Har fått sett hjerte slå på TUL, men tror liksom ikke jeg tror helt på det før jeg får se igjen i uke 12 :Heartred Noen spente uker frem til da:happy6
 
Noen tips til sports-BHer som holder ømme pupper helt i ro? Har små pupper, så har ikke hatt noe stort behov for støtte før, men var på en mini-joggetur i dag og det var rett og slett ubehagelig og tok størsteparten av hjernekapasiteten :hilarious:
 
Noen tips til sports-BHer som holder ømme pupper helt i ro? Har små pupper, så har ikke hatt noe stort behov for støtte før, men var på en mini-joggetur i dag og det var rett og slett ubehagelig og tok størsteparten av hjernekapasiteten :hilarious:
Jeg liker godt Pierre Robert sine med god support :)
 
Jeg liker godt Pierre Robert sine med god support :)
Takk for tips! Jeg hadde på en gammel fra Pierre Robert-par, det var før de spesifiserte medium/light support tror jeg, vet du om de er like de gamle? Mulig de gamle jeg har har blitt litt slakke i strikken :hilarious:
 
Back
Topp