Skravletråd

Flere som har fått gode resultater på tidlig ultralyd, men som allikevel bekymrer seg for at fosteret ikke lever lengre? Uke 9 + 6, ingen blødninger. Første kontroll til fastlege på mandag, så da får jeg sikkert ultralyd der ettersom han har utstyr til det.

Flere som har fått gode resultater på tidlig ultralyd, men som allikevel bekymrer seg for at fosteret ikke lever lengre? Uke 9 + 6, ingen blødninger. Første kontroll til fastlege på mandag, så da får jeg sikkert ultralyd der ettersom han har utstyr til det.
Ja, kjenner på den frykten. Hadde første TUL 6+5, og alt var fint, hjertet slo. Uken etter fikk jeg en dårlig følelse, bestilte en ny TUL. Alt var fint da også. Har også hatt en 9+5, alt var fint da og. Har en når jeg er 12+5 i neste uke. Synes ukene i mellom er veldig lange og drøye, uroer meg masse :sorry: Har nå endelig funnet hjertelyden med doppler, noe som betrygger:) Gleder meg til å daglig kjenne bevegelse, det letter masse! Men det er jo enda en stund til.. Er 12+0 i morgen :)

Hadde aldri klart å vente til uke 17 - 18 som mange gjør! Første barn og ingen erfaring med SA eller MA for egen del, men blir bekymringer uansett innimellom. Skulle ønske man kunne kjent liv tidligere. Har morkaken bak fosteret, så har i allefall den fordelen at jeg kan kjenne noe tidligere da. Jeg har privat UL i uke 14 :)

Da var den nye vogna kommet på plass og kommende storebror ligger ute å sover i den for øyeblikket, stor stas:D

Kun 17. og 23. som ikke er folk på i juli-gruppen :D Venter i spenning på når første personen i august-gruppen tør å bevege seg forsiktig inn i gruppen :D

Noen som har begynt å bli i bedre form enda? 13+2 her, og alt er bare dritt dritt dritt :shifty::grumpy: Føler det blir verre for hver uke. Varte lenge ut i andre trimester med første og, men jeg går snart på veggen her :hungover:

Noen som har begynt å bli i bedre form enda? 13+2 her, og alt er bare dritt dritt dritt :shifty::grumpy: Føler det blir verre for hver uke. Varte lenge ut i andre trimester med første og, men jeg går snart på veggen her :hungover:

Uff. Håper det snur snart. Med meg er det omvendt, så jeg koser meg og venter bare i spenning på når det skal begynne å gå nedover denne runden :happy093

Jepp. Klarer ikke å senke skuldrene. Var på TUL 7+2, alt var fint da. Ny TUL i morgen , 9+2, og veldig bekymret. Skikkelig frustrerende. Har hatt skikkelige menssmerter i dag, eller jeg innbiller meg det. Er nok bare ting som strekker seg nedi der... men vet jo aldri. Håper på å senke skuldrene litt mer i morgen

Klar for en ny uke! Tenk at 1. søndag i advent nærmer seg!!! Denne uken kommer utelysene opp :love017 Føler jeg har vært skikkelig tålmodig i år! Har kriblet i fingrene og magen etter å pynte siden midten av oktober :angelic:

Klar for en ny uke! Tenk at 1. søndag i advent nærmer seg!!! Denne uken kommer utelysene opp :love017 Føler jeg har vært skikkelig tålmodig i år! Har kriblet i fingrene og magen etter å pynte siden midten av oktober :angelic:
Jeg tok opp adventsstjerna i går! Klarte ikke vente lenger. Utrolig koselig med ekstra lys nå ❤️

4 uker til ferie! Herlighet hvor godt det skal nok i år!!

Klør i fingrene etter at august-gruppa skal lage terminliste :hilarious: Vil se at det fyller seg opp :joyful::p

Back
Topp