Skravletråd

Serinakaker, kakemenn, pepperkaker, havreflarn, risboller, berlinerkranser og kokosmakroner er vell det jeg stortsett lager hvert år :happy:
Vurderer å prøve meg på karameller også. Spørs om jeg orker å spise noe av dette da, fortsatt byr søtt og junk food og generelt middag meg imot.. :hungover:
 
Skal dere bake til jul?:happy: Hva evt?

Karameller med havsalt, delfiakake, pepperkaker, litt forskjellige drops og konfekt med karamellfyll/skogsbærfyll :santa Ikke så superfan av de tradisjonelle julekakene så har endt opp med å lage bare det jeg har lyst på istedenfor det jeg føler at jeg bør. Fint å gi vekk også :love7
 
Jeg har lyst til å bake pepperkaker med ungene, lage fløtekarameller, colakaker og små konfekt sjokoladeboller. Men kvalmen er ennå såpass plagsom at tanken på å lage søtsaker frister lite. Jeg er vanligvis veldig glad i sjokolade og søtsaker. Krysser fingrene for at kvalmen gir seg litt snart sånn at jeg kan bake noen godbiter til jul. Skal også bake gode frokost rundstykker :)

skjønner deg godt. Ikke noe artig å bake når man er dårlig! Håper du blir bedre snart! :happy:
 
Serinakaker, kakemenn, pepperkaker, havreflarn, risboller, berlinerkranser og kokosmakroner er vell det jeg stortsett lager hvert år :happy:
Vurderer å prøve meg på karameller også. Spørs om jeg orker å spise noe av dette da, fortsatt byr søtt og junk food og generelt middag meg imot.. :hungover:
Serinakaker fikk jeg løst på:hilarious:
Håper kvalmen din gir seg snart!
 
Karameller med havsalt, delfiakake, pepperkaker, litt forskjellige drops og konfekt med karamellfyll/skogsbærfyll :santa Ikke så superfan av de tradisjonelle julekakene så har endt opp med å lage bare det jeg har lyst på istedenfor det jeg føler at jeg bør. Fint å gi vekk også :love7

Har erfart at mye av julekakene blir faktisk ikke spist nei. Har så lyst å prøve meg på drops:woot:
 
Her har vi laget pepperkaker, kommer også til å lage fløtekarameller, delfiakake og ønsker å lahe kolapinner, det er sååå godt men har mye jobb i jula så spørs hva jeg orker, rekker over..
 
Hatt en kjempefin 1. søndag i advent med adventslunsj hos svigers og julelystenning i gata :Heartred Nissen kom til og med med gave til barna :santa
 
Back
Topp