Klør i fingrene etter at august-gruppa skal lage terminlisteVil se at det fyller seg opp
![]()
Godt å høre at det ikke bare er meg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klør i fingrene etter at august-gruppa skal lage terminlisteVil se at det fyller seg opp
![]()

JaSkal dere bake til jul?Hva evt?
Imponert over orken til å lage alt det digge der!JaPepperkaker, Serinakaker, risboller, karamell, smultringer og mandelflarn! Skal gå opp alle kiloene jeg har mistet pga kvalme ved å spise julekaker
Hva med deg?![]()
Skal dere bake til jul?Hva evt?
Prøver mitt aller beste å heller knaske en gulrot når det er verst men puh det er hardt 
Nå ble jeg sultenJaPepperkaker, Serinakaker, risboller, karamell, smultringer og mandelflarn! Skal gå opp alle kiloene jeg har mistet pga kvalme ved å spise julekaker
Hva med deg?![]()

Høres godt utNå ble jeg sulten
Ska begynne med kamkaker i morgen( nordnorsk tradisjon), ellers tenkte jeg pepperkaker, colakaker og smultringer![]()

Hvis kvalmen holder seg i sjakk går det greit, hvis ikke får samboer steppe innImponert over orken til å lage alt det digge der!
Peanøtt og havreflarn, kokosmakroner, franske makroner med karamell, fløtekarameller, fløtekarameller med pepperkakekrydder og kakemenn (hjerteformede da) står på listen. Lager hvert år evig mye karameller som jeg pakker i cellofanposer og gir bort sammen med julegavene ❤ Er blitt tradisjon det og folk etterspør karamellene hver årHåper formen strekker til, men om ikke er det ingen krise om det bare blir ett slag
får prøve å lage litt små porsjoner, blir jo neppe noe særlig med besøk denne julen.
Har fått ett helt sykt søtsug for tiden, drømmer jo om kransekakestenger, karamell og julebrus.Prøver mitt aller beste å heller knaske en gulrot når det er verst men puh det er hardt
![]()
men det er ille. Å lakris, drømmer og jungelvrøl og saltsild. 
åj, så flink du er! Koselig å få slikt i julegave så det skjønner jeg de setter pris på
jeg også! Og saltsug. Vil ha junkfood eller godteri hele tiden. Men prøver å holde meg til helgenemen det er ille. Å lakris, drømmer og jungelvrøl og saltsild.
![]()
Drømmer om en slafsete burger også! Huff er virkelig tøft altså 
SÅ misunnelig 
Ååå junkfoodDrømmer om en slafsete burger også! Huff er virkelig tøft altså
Tenker at advent kan bli litt heftig siden mannen har bestilt seg lakriskalenderen fra bülow
SÅ misunnelig
![]()

Så feigt av mannen!! Sånne fristelser er ikke lov når man er gravid!!!Ååå junkfoodDrømmer om en slafsete burger også! Huff er virkelig tøft altså
Tenker at advent kan bli litt heftig siden mannen har bestilt seg lakriskalenderen fra bülow
SÅ misunnelig
![]()

Har bakt julemenn. Planen er å lage risboller og blondekjeks iallfallSkal dere bake til jul?Hva evt?
Men litt demotiverende å bake når en ikke får noe besøk i år, så blir jo å spise alt selv, og det er jo ikke helt bra 
jaa, det er det
Åå nei, den lakrisen er faaantastisk! Det skjønner jeg blir litt krise ja![]()
Så feigt av mannen!! Sånne fristelser er ikke lov når man er gravid!!!![]()

Har bakt julemenn. Planen er å lage risboller og blondekjeks iallfallMen litt demotiverende å bake når en ikke får noe besøk i år, så blir jo å spise alt selv, og det er jo ikke helt bra
![]()
Jaa, koselig å bake littJa, enig. Er ikke like motivert i år for å bake. Men litt blir det![]()

Haha, føler det samme her hjemmePepperkaker med sjokoladefyll er allerede bakt, men de forsvinner raskt.
Får se an om det blir noe mer bakst, bare eg som spiser de opp![]()

Jeg har lyst til å bake pepperkaker med ungene, lage fløtekarameller, colakaker og små konfekt sjokoladeboller. Men kvalmen er ennå såpass plagsom at tanken på å lage søtsaker frister lite. Jeg er vanligvis veldig glad i sjokolade og søtsaker. Krysser fingrene for at kvalmen gir seg litt snart sånn at jeg kan bake noen godbiter til jul. Skal også bake gode frokost rundstykkerSkal dere bake til jul?Hva evt?