Spinnelill
Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Gratulerer med positiv testNå har jeg sniki på dere siden positiv test, melder meg inn her i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med positiv testNå har jeg sniki på dere siden positiv test, melder meg inn her i dag![]()

Her sitter jeg nok en dag å ikke aner hva jeg skal spise til middag. Jeg har aldri vært noe glad i å lage mat også hjelper det så lite på at ingenting frister hellerVurderer å bare ta meg en banan
![]()
Blir nok til at jeg steiker meg ris med soyasaus og litt grønnsaker igjenTell me about it! Mannen jobber lange dager så alene hjemme, bor på landet så takeaway er ikke ett alternativ, og jeg er kvalm og dårlig. Hadde heldigvis en fjordland kjøttsuppe i kjøleskapet. Nå har jeg spist ut av de 3 små kjøttbollene og har absolutt ikke lyst på restenlurer på om vi har pomfri i fryseren...
![]()
Kjempe fristende å bare ringe til Peppes eller noe men frister ikke så mye heller egentlig. Blir nok til at jeg steiker meg ris med soyasaus og litt grønnsaker igjenKjempe fristende å bare ringe til Peppes eller noe men frister ikke så mye heller egentlig.
Pommes hørtes jo egentlig også veldig godt ut da! Hmmmm
Tusen takkGratulerer med positiv test![]()
Gratulerer!!!Fikk veldig overraskende positiv test på søndag (6+0, hadde blødning tidlig i oktober som var som en mens men tydeligvis ikke var det), så drister meg inn her nå. Har vært gjennom en MA og en SA tidligere i år, så krysser fingrene for at alle gode ting er tre...

Fikk veldig overraskende positiv test på søndag (6+0, hadde blødning tidlig i oktober som var som en mens men tydeligvis ikke var det), så drister meg inn her nå. Har vært gjennom en MA og en SA tidligere i år, så krysser fingrene for at alle gode ting er tre...
Fikk veldig overraskende positiv test på søndag (6+0, hadde blødning tidlig i oktober som var som en mens men tydeligvis ikke var det), så drister meg inn her nå. Har vært gjennom en MA og en SA tidligere i år, så krysser fingrene for at alle gode ting er tre...
❤Velkommen ruccola og gratulerer så myeKrysser alt jeg har for deg ❤ Vi var jo i marsgruppen sammen (jeg hadde MA i uke 9), og ser at vi nå har samme termindato
❤

Jeg har også sovet forferdelig dårlig. Våkner på natta for å tisse. Våken fra 06:00 på en lørdag:OVi må jo ha en skravletrådSelv er jeg våken nå, sovet veldig dårlig den uken her! Veeeldig glad for at det er helg
![]()
Hvor mange uker er du på vei? Og hvordan skal dere fortelle det? Har dere kjøpt noe elns?Så kjekt med en skravletråd
Jeg har fri på fredager, så i dag skal jeg og mamma handle litt og så spise lunsj. Kjenner at det blir en utfordring og ikke fortelle at jeg er gravid.. men det må jeg jo bare klare. Vi skal jo uansett fortelle det til hele familien i morgen, så hun finner tidsnok ut av det![]()
Tok den frem for noen uker siden, men syns ikke den er god nåEr det noen som har tatt frem Bbhugmeputen? Har såå lyst, men føler det er litt «tidlig»![]()
Hvorfor ikke??Tok den frem for noen uker siden, men syns ikke den er god nå![]()