Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spam! Trykk rapporter på innleggetHva ee dette??![]()
Samme form i dag. Glad for ett hvert symptom på graviditet men... Hva gjør dere jenter på?
Her ligger jeg langflat på sofaen. I går ble jeg sånn millisekunder fra å kaste opp kvalm, hele dagen. Måtte ligge i sengen og spise salt chips når mannen skulle ha middag, pizza luktet ikke godtSamme form i dag. Glad for ett hvert symptom på graviditet men...
![]()

Samme som deg, skal snart ta en glovarm dusj for å få igjen varmen![]()

Har vært på besøk hos «svigerbesteforeldrene». Middag og kake! Glad for å være i så god form jegHva gjør dere jenter på?
Her ligger jeg langflat på sofaen. I går ble jeg sånn millisekunder fra å kaste opp kvalm, hele dagen. Måtte ligge i sengen og spise salt chips når mannen skulle ha middag, pizza luktet ikke godtSamme form i dag. Glad for ett hvert symptom på graviditet men...
![]()
Mannen min er det eldste barnebarnet så dette har de nok ventet lenge på allerede Har vært på besøk hos «svigerbesteforeldrene». Middag og kake! Glad for å være i så god form jegDe vet om graviditeten siden det er planlagt prøverør, og de gleder seg sååååå til å bli oldeforeldre for første gang
Mannen min er det eldste barnebarnet så dette har de nok ventet lenge på allerede
![]()
Heldig som har besteforeldre å dele med også
Min familie vet ikke at vi har gått gjennom prøverør. Hadde nok fortalt det om det ble mer enn det ene uttaket da.
Men fortalte mamma at jeg var gravid igjen i går. Sååå deilig, og hun skulle sette i gang å lage mer boller og havrekjeks til meg Ja mannen min har alle 4 besteforeldrene enda, jeg har ingenÅåå så koselig ❤ Kjekt å ha flere å dele gleden med! Og så bra du er i god formHeldig som har besteforeldre å dele med også
Min familie vet ikke at vi har gått gjennom prøverør. Hadde nok fortalt det om det ble mer enn det ene uttaket da.
Men fortalte mamma at jeg var gravid igjen i går. Sååå deilig, og hun skulle sette i gang å lage mer boller og havrekjeks til meg
❤
Veldig glad for at de har «adoptert meg» Ja mannen min har alle 4 besteforeldrene enda, jeg har ingenVeldig glad for at de har «adoptert meg»
Så deilig å fortelle mamman din kan jeg tenke meg![]()
Jaa alltid godt å fortelle til mamma
❤Det hørtes fint ut daBlir litt kvalm av tanken på å dusje jeg
![]()

Hva gjør dere jenter på?
![]()

Jeg sitter på flyplassen og venter på flyet hjem. Har hatt en dagstur til Oslo pga møte. Skulle helst bare holdt sofaen hele dagen, er jo i ganske dårlig form. Nå er jeg sååå sliten og gåen![]()
Nei, virkelig ikke optimaltÅåå det hørtes ikke optimalt ut nei. Håper du får litt tid til å hvile ut ❤ Må ta hensyn til deg selv da ❤
Har såvidt vært ute av huset på 2,5 uke, og nå har jeg vært på reisefot i 10 timer uten mulighet for å legge meg ned. Enda 1,5 time til jeg er hjemme.. Er totalt utmattet, og har fått skikkelig vondt i livmorsområdet, så det bekymrer meg nå Nei, virkelig ikke optimaltHar såvidt vært ute av huset på 2,5 uke, og nå har jeg vært på reisefot i 10 timer uten mulighet for å legge meg ned. Enda 1,5 time til jeg er hjemme.. Er totalt utmattet, og har fått skikkelig vondt i livmorsområdet, så det bekymrer meg nå
Heldigvis sykemeldt ut uka, så får slappet av noen dager. Og UL imorgen, så da får vi jo vite om alt står bra til![]()

Hvorfor fryse sånn når man er gravid!