Aner ikke! Elsket den med førstemann, men nå takler jeg den ikke :/Hvorfor ikke??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke! Elsket den med førstemann, men nå takler jeg den ikke :/Hvorfor ikke??![]()
ÅneiAner ikke! Elsket den med førstemann, men nå takler jeg den ikke :/

Jordmor og TUL til uken. Nå begynner det å skje ting![]()
Jeg ogInnlegg nr.50![]()

Heldig!! Gleder meg til det jeg ogsåGod morgen! Dette blir mitt innlegg nr 50 i denne termingruppen, så må kan jeg snart også være med på skjult gruppe. Jeeeeej![]()
Spennanes![]()
Spennanes![]()
JeppEr det noen som har tatt frem Bbhugmeputen? Har såå lyst, men føler det er litt «tidlig»![]()
Hatt den fremme i en uke nå 
Men mannen er nervøs for at det vil bli servert alkohol. Vi traff svigerfar i forbifarten i går, og da sa han at "vi snakkes til middag med "noe attåt" i morgen". Det er sjeldent de serverer alkohol altså, men det var måten han sa det på som fikk mannen min til å spekulere. Så han begynte å lete etter unnskyldninger jeg kunne bruke for å ikke drikke da vi snakket sammen i går kveld. Men som jeg sa til ham: Uansett hva jeg bruker som unnskyldning, så kommer svigers til å tenke sitt. Vi giftet oss for drøyt et år siden, vi har vært åpne om at vi ønsker barn, de har fått vite at det har gått galt to ganger tidligere i år; ergo kommer jeg nå med en unnskyldning for å ikke ta et glass vin så er det det samme som å skrike JEG ER GRAVID!!!! 
Kan dokker kjøre dit? Så må du vær sjåfør hjem? Evt at dokker må ut å kjøre etter middagen førr ett eller anna... evt si at du går på flagyl (antibiotika man ikke kan drikk alkohol på, da bi man sprekkdårli...)

Småkvalm i kveld samtidig som jeg har lyst til å spise alt ugh![]()
Har og craving på salt denne gangen. Har lyst til å hente pringles røret inn i senga nåsamme her!! og jeg som ellers ELSKER søtt vil ha noe salt / fett men samtidig ingenting som frister..

Kjenner at jeg foretrekker salt fremfor søtt og surt, foreløpig. Sist gang så foretrakk jeg salt og surt. Tenker på lakris hele tidenHar og craving på salt denne gangen. Har lyst til å hente pringles røret inn i senga nå![]()