Skravletråd

Her våknet guttungen klokken 6 og nektet å stå opp før klokken var over 8, hjalp ikke meg så mye som måtte opp å tisse to ganger på den tiden :rolleyes: "sove mamma" sier han å klapper på puta. Deilig å ligge i sengen å se på YouTube synes'n:hilarious:

I dag skal jeg og mannen på middag hos svigers, det blir koselig! :happy: Men mannen er nervøs for at det vil bli servert alkohol. Vi traff svigerfar i forbifarten i går, og da sa han at "vi snakkes til middag med "noe attåt" i morgen". Det er sjeldent de serverer alkohol altså, men det var måten han sa det på som fikk mannen min til å spekulere. Så han begynte å lete etter unnskyldninger jeg kunne bruke for å ikke drikke da vi snakket sammen i går kveld. Men som jeg sa til ham: Uansett hva jeg bruker som unnskyldning, så kommer svigers til å tenke sitt. Vi giftet oss for drøyt et år siden, vi har vært åpne om at vi ønsker barn, de har fått vite at det har gått galt to ganger tidligere i år; ergo kommer jeg nå med en unnskyldning for å ikke ta et glass vin så er det det samme som å skrike JEG ER GRAVID!!!! :hilarious:
For meg gjør det ingenting at de får vite noe, annet enn at jeg gjerne skulle ha følt meg tryggere på at det går bra.... Skal på legekontoret i morgen for en ny blodprøve for å sjekke hcg ettersom det har gått galt to ganger tidligere i vår/sommer som sagt. Og mannen vil visst helst vente til farsdagen og overraske svigerfar/dem med det da. Så vi får krysse fingrene for at det blir en edruelig middag! :D

Ellers har jeg ingen store planer i dag. Litt husarbeid og litt kreative sysler. Kanskje drar vi til hundeparken med hundene så de får løpt litt om været holder seg ok.

Kan dokker kjøre dit? Så må du vær sjåfør hjem? Evt at dokker må ut å kjøre etter middagen førr ett eller anna... evt si at du går på flagyl (antibiotika man ikke kan drikk alkohol på, da bi man sprekkdårli...)

Kan dokker kjøre dit? Så må du vær sjåfør hjem? Evt at dokker må ut å kjøre etter middagen førr ett eller anna... evt si at du går på flagyl (antibiotika man ikke kan drikk alkohol på, da bi man sprekkdårli...)

Jeg har ikke lappen, og de bor 200 meter oppi gata, hehe. Og å si at man går på antibiotika er nesten som å samtidig si at man er gravid det også, «alle» bruker jo den unnskyldningen. Men takk likevel. :happy:

Jeg er så rastløs i beina men daff i resten av kroppen:hilarious: Flere som kjenner deg igjen? Jeg må få rusla meg en liten tur i kveld. Bare se litt på farmen først:happy:

samme her!! og jeg som ellers ELSKER søtt vil ha noe salt / fett men samtidig ingenting som frister..
Har og craving på salt denne gangen. Har lyst til å hente pringles røret inn i senga nå:rolleyes:

Huden min var skikkelig fæl i starten av svangerskap med kommende storebror. Denne gangen har huden vært skikkelig fin. Men i dag kom det en kjempe underjordisk kvise over øyebrynet, akkurat den samme plassen jeg fikk første "gravidkvise" med kommende storebror :hilarious:

Apropos hud ja. Fått igjen perioral dermatitt i dette svangerskapet også. Ser ikke ut :inpain: sist varte det i 5 mnd!

Har og craving på salt denne gangen. Har lyst til å hente pringles røret inn i senga nå:rolleyes:
Kjenner at jeg foretrekker salt fremfor søtt og surt, foreløpig. Sist gang så foretrakk jeg salt og surt. Tenker på lakris hele tiden:hilarious:

Back
Topp