Skravletråd

Lurer på om dere ser iPhone-emoji her inne? Eller ser jeg de bare selv: ?

Edit: ja, de så jeg bare selv, for de kom ikke opp i innlegget da jeg publiserte :p

Vanlig hjerte emoji funker forresten, men ikke noe annet som jeg vet om. Men bruker hjertet mye ❤❤❤

Selv om det jo er ganske vanlig med SA, så er jo det bare en liten prosent av de som er MA. Vi som har opplevd slik har nok behov for å prate om det, og siden det ofte er få som vet om det eller gjerne klarer å forstå helt trekkes vi nok mot forum, så da virker det nok som at maaange opplever det. Husk at det går jo mye oftere bra enn dårlig ❤ gleder meg til å høre hvordan TUL var :)
Takk, det beroliger litt :) ❤️

Det er sant. Leser om så mange MA og BO her inne at man kan bli skremt av mindre :( og siden jeg har mindre og helt annerledes symptomer denne gangen, så tenker jeg det verste med en gang :(
Enig :( Synes også det virker som at mange går gjennom det. Synes spesielt MA virker veldig skummelt :(

Enig :( Synes også det virker som at mange går gjennom det. Synes spesielt MA virker veldig skummelt :(
Ja, veldig. Kjenner det hvertfall er betryggende med TUL. Ei jeg jobbet med før fant ut av MA på OUL sent i uke 19 :(

I dag har jeg vondt i venstre side, med egglederen, så nå er jeg redd egget er på feil plass. Heldigvis UL på onsdag

Har vært utrolig sliten i dag. Grunnen til det er vell at eldste har holdt meg våken nesten hele natta. :happy3 Er det flere som har hatt det sånn i dag?

Spennende :) når er du 6+5?
På onsdag :) Han jeg vil til har bare timer på onsdager.. så var liksom ikke noe å velge imellom :meh: Men håper det går bra! Har brått blitt bekymret for exu. Ikke at jeg har noen indikasjoner på det, men har googlet og lest litt på forumet. Og da ville jeg fremskynde. Aah, alle disse bekymringene :banghead::banghead::banghead:

På onsdag :) Han jeg vil til har bare timer på onsdager.. så var liksom ikke noe å velge imellom :meh: Men håper det går bra! Har brått blitt bekymret for exu. Ikke at jeg har noen indikasjoner på det, men har googlet og lest litt på forumet. Og da ville jeg fremskynde. Aah, alle disse bekymringene :banghead::banghead::banghead:
Onsdag på meg og :) Jeg er sengeliggende nå etter hardkjør på jobb i dag. Forferdelige smerter i ryggen og nå også nederst ved tissen. Liksom bak. I livmor. Er så redd :(

Onsdag på meg og :) Jeg er sengeliggende nå etter hardkjør på jobb i dag. Forferdelige smerter i ryggen og nå også nederst ved tissen. Liksom bak. I livmor. Er så redd :(
Huff, forstår bekymringene dine så godt. For min del hjelper det litt å tenke at; ja, mange gjennomgår aborter, men for de aller, aller fleste går det bra <3 Hjelper bare å tenke det bittelitt da, før bekymringene tar over.... :banghead::bored:

Første TUL om 4 dager. Kjenner jeg gruer meg så mye! Har lenge nå hatt en dårlig følelse om at hjertet ikke slår eller at han ikke kan se noe :sorry:

kjenner på samme følelsen selv:sorry: gruver meg veldig. Masse lykke til og krysser fingrene for deg:Heartred

Flere "jaktenker " her?:wacky: nå ser jeg så frem til helgen for å endelig få se gubben igjen, vi har ikke flyttet sammen riktig ennå, så vi ser hverandre bare annenhver helg:nailbiting: nå har jeg ikke sett han siden før jeg tok testen, så nå skal det bli ekstra godt å se han igjen snart:love017

Back
Topp