Skravletråd

Slike brev ligger ofte på helsenorge.no også hvis enn er registrert der :dance008 Sånne som meg har ikke tålmodighet til å vente til det kommer i posten (men det gjør det også altså!) :gen014 #TIPS
Jammen kom ikke innkallelse på helsenorge nå! 11.01, da er jeg 19+5:) Hvor langt på vei er du når du skal ha?:happy:

Har egentlig ikke lyst til å klage, er jo gravid og er ingenting jeg heller vil enn å være det! ❤ Men nå er jeg på dag 3 med migrene. Og fant endelig noe jeg ville og klarte å spise uten å brekke meg, risnudler med soyasaus på. Men de kom opp igjen. Sukk.. litt klaging er vel lov ❤

Aah, tusen takk! Da var jeg ikke helt på bærtur:happy: Liker det jeg, er det selv :rolleyes: Derfor jeg ikke klarte å gi helt slipp på det når jeg ikke fant det ut. o_O Rart jeg ikke tenkte å sjekke appene, har tross alt fire av de:laughing021

Husker eg leste om det sist graviditet når eg hadde ein liten blødning i veke 10, var veldig vanlig, fordi rundt den tiden tok morkaken heilt over for all næring, oksygen og avfall fra/til babyen. Så det begynner rundt uke 7-8 og fullføres rundt uke 10 :)

Noen som ser på valget i natt? Siden jeg er sykemeldt, og sover utrolig dårlig om nettene tenkte jeg å prøve og følge med :rolleyes: Gjenstår å se om det trigger kvalmen ;)

Noen som ser på valget i natt? Siden jeg er sykemeldt, og sover utrolig dårlig om nettene tenkte jeg å prøve og følge med :rolleyes: Gjenstår å se om det trigger kvalmen ;)

Skulle egentlig jobbet nattskift nå, om jeg ikke hadde vært sykemeldt. Men er jo så ufattelig trøtt, så kaster inn håndkleet her jeg nå. Zzzz! Du får kose deg videre, er jo faktisk ganske spennende :joyful:

Skulle egentlig jobbet nattskift nå, om jeg ikke hadde vært sykemeldt. Men er jo så ufattelig trøtt, så kaster inn håndkleet her jeg nå. Zzzz! Du får kose deg videre, er jo faktisk ganske spennende :joyful:
Ser den! Begynner å bli trøtt selv! God natt :happy::happy:

har fulgt med en del..har aldri likt Trump , men nå med gravid hormoner så takler jeg ham enda mindre. Klarer ikke synet på ham, bare å snakke om han fjør meg nesten helt emosjonell

har fulgt med en del..har aldri likt Trump , men nå med gravid hormoner så takler jeg ham enda mindre. Klarer ikke synet på ham, bare å snakke om han fjør meg nesten helt emosjonell
Han er ufyselig :smiley-angry007 Tror Biden vinner nå :)

Var på UL i går, alt vel med bebis, er 10 uker i morgen❤️ men fikk beskjed om at jeg kanskje må ha planlagt keisersnitt, på grunn av et lite myom nært fødselskanalen. Jeg er litt engstelig og ønsker jo ikke operasjon, dette var litt uventet da mine søstre og mamma ikke hadde noe slikt der nede.
Er det nogen her som har snille historier om planlagt keisersnitt?

Tuller du? Det har jeg aldri fått med meg før. Hihi :p Skal absolutt vurdere det altså :D

Det selges kakemenn i butikken i juli, så vel som i desember her. Jeg hadde aldri tenkt over det før jeg flytta til Østlandet og kakemenn ikke var å oppdrive :taunt014

Back
Topp