Godt det ikke bare er megHahaJeg har egentlig fem med Helseoversikt jeg og
![]()
Jeg har 4. Preglife, Babyverden, Helseoversikt og Preggers 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er megHahaJeg har egentlig fem med Helseoversikt jeg og
![]()
Jeg har 4. Preglife, Babyverden, Helseoversikt og Preggers 
Må jo holde oss oppdaterteGodt det ikke bare er megJeg har 4. Preglife, Babyverden, Helseoversikt og Preggers
![]()

Jammen kom ikke innkallelse på helsenorge nå! 11.01, da er jeg 19+5Slike brev ligger ofte på helsenorge.no også hvis enn er registrert derSånne som meg har ikke tålmodighet til å vente til det kommer i posten (men det gjør det også altså!)
#TIPS

Så gøy! Jeg har 05.01Jammen kom ikke innkallelse på helsenorge nå! 11.01, da er jeg 19+5Hvor langt på vei er du når du skal ha?
![]()
Da er jeg 19+3 Vi nærmer oss å passere Februar gruppa!Innlegg 11000![]()
Aah, tusen takk! Da var jeg ikke helt på bærturLiker det jeg, er det selv
Derfor jeg ikke klarte å gi helt slipp på det når jeg ikke fant det ut.
Rart jeg ikke tenkte å sjekke appene, har tross alt fire av de
![]()
Noen som ser på valget i natt? Siden jeg er sykemeldt, og sover utrolig dårlig om nettene tenkte jeg å prøve og følge medGjenstår å se om det trigger kvalmen
![]()

Ser den! Begynner å bli trøtt selv! God nattSkulle egentlig jobbet nattskift nå, om jeg ikke hadde vært sykemeldt. Men er jo så ufattelig trøtt, så kaster inn håndkleet her jeg nå. Zzzz! Du får kose deg videre, er jo faktisk ganske spennende![]()

Noen som ser på valget i natt? Siden jeg er sykemeldt, og sover utrolig dårlig om nettene tenkte jeg å prøve og følge medGjenstår å se om det trigger kvalmen
![]()
Han er ufyselighar fulgt med en del..har aldri likt Trump , men nå med gravid hormoner så takler jeg ham enda mindre. Klarer ikke synet på ham, bare å snakke om han fjør meg nesten helt emosjonell
Tror Biden vinner nå Han er ufyseligTror Biden vinner nå
![]()

Har forøvrig sykt lyst på kakemenn også, men det strider liksom i mot min spare-det-til-desember filosofi![]()

I Stavanger spiser vi kakemenn hele året. Du kan jo bare late som du er Siddis i en måned ekstra før jul![]()
Tuller du? Det har jeg aldri fått med meg før. HihiSkal absolutt vurdere det altså
![]()