Skravletråd

Lå med ammebh og ammeinnlegg hver natt. Var en befrielse når amminga var over. ENDELIG FRI. Kanskje jeg og skal prøve håndklær.
Er det jeg gjør nå, men syns det er så ubehagelig, føler at puppene blir klemt inni der døgnet rundt :rolleyes:
 
De BH'ene jeg brukte på slutten av svangerskapet passer ikke litt engang nå, så lå jo ha størrelse svær :hilarious: men skal ta en kikk på om de kan være noe :happy:

Da får jeg nok et problem etterhvert, som bruker størrelse svær på puppene allerede før fødselen :hilarious: Lykke til, håper de kan være noe! :)
 
Er det jeg gjør nå, men syns det er så ubehagelig, føler at puppene blir klemt inni der døgnet rundt :rolleyes:
Bonprix selger noen gode ammebh uten spiler som jeg liker veldig godt i alle fall :) verdt å sjekke ut, funker greit å sove i dem også. Jeg lekker også melk bare jeg føler baby er innefor 2 meter unna meg og våknet i en stor dam om natta om jeg ikke tar på bh. Sover noen netter med håndklær under meg da siden det er godt p slippe puppene løs :)
 
Da tror jeg hvis jeg har lest og sjekka riktig at ALLE mai babyene er født! Noen kom i april og noen i juni men de er alle våre skjønne (planlagte) mai barn :hilarious:
Gratulerer så mye til alle sammen og bra jobba!

Svangerskap og fødsel er overstått! Og dere besto med glans alle sammen! :joyful:❤️ Gi deg selv en klapp på skulderen!

Håper alle koser seg med babyen(e) sin(e).:love7
Og husk!
Noen dager er tyngre enn andre og man føler at man ikke strekker til, men du er perfekt for ditt barn! ❤️
God sommer gjengen :joyful::flower
 
Back
Topp