Skravletråd

Jeg har også kjøpt på H&M, men de siger ned no j**** :wacky: Prøvd med mindre str, men det hjelper ikke. Ellers er jeg fornøyd, veldig behagelig på :)
Ja! Sliter med det samme... har ikke prøvd med belte, men tenker det må være rart og litt ubehagelig med belte som går så langt ned!

Ja! Sliter med det samme... har ikke prøvd med belte, men tenker det må være rart og litt ubehagelig med belte som går så langt ned!
Har ikke prøvd jeg heller, men liker ikke belte. Vurdert seler, men det er kanskje å dra det litt langt?:hilarious:

Har ikke prøvd jeg heller, men liker ikke belte. Vurdert seler, men det er kanskje å dra det litt langt?:hilarious:
Hahaha! Ja, det må bli noen korte i alle fall! Kanskje sy gravidbuksa inn i bh’en :joyful:

liker ikke belte jeg heller, med mindre det er high waist som går til livet. Nei, blir mye strømpebukse og kjole på meg!

Akkurat bestilt meg to gravidjakker fra Bonprix. Håper de passer! Og så har bestilt meg en gul genser fra Zalando, og litt treningstøy fra Sportamore. Så nå gleder jeg meg til alt kommer i posten. :D

Hahaha! Ja, det må bli noen korte i alle fall! Kanskje sy gravidbuksa inn i bh’en :joyful:

liker ikke belte jeg heller, med mindre det er high waist som går til livet. Nei, blir mye strømpebukse og kjole på meg!
Ja det var ikke dumt :joyful:

Bruker gjerne kjole jeg også, men på jobb må jeg ha bukser. Slitsomt å gå å heise de opp hele dagen :oops:

Ja det var ikke dumt :joyful:

Bruker gjerne kjole jeg også, men på jobb må jeg ha bukser. Slitsomt å gå å heise de opp hele dagen :oops:
Ja, den hm buksa var no skikkelig drit. Noen som har tips til bukser som sitter godt?

Hjelp. Har spist tilsammen 3 polarbrød i dag med mills ovnsbakt leverpostei på. Men jeg så nå at den gikk ut på dato 02.09 (5 dager siden, «best før» dato). Den var uåpnet, og den hadde ikke noe mugg på seg og smakte helt normalt. Blir uansett bekymret for lille i magen hvis jeg har fått i meg noen bakterier...
Kan noen berolige meg?:nailbiting:

Hjelp. Har spist tilsammen 3 polarbrød i dag med mills ovnsbakt leverpostei på. Men jeg så nå at den gikk ut på dato 02.09 (5 dager siden, «best før» dato). Den var uåpnet, og den hadde ikke noe mugg på seg og smakte helt normalt. Blir uansett bekymret for lille i magen hvis jeg har fått i meg noen bakterier...
Det går nok helt fint. Best før betyr ikke dårlig etter. Om den så, luktet og smakte greit er det nok ikke noe problem. :)

Enig med FrøkenMG over her. Det er de varene som er merket «siste forbruksdag» man ikke skal spise etter. «Best før» betyr ikke «dårlig etter»:happy:

Du har nok ingenting å uroe deg for :) Jeg er totalt uredd dato (spørs selvfølgelig hva det er). I går for eksempel spiste jeg en toro rett i koppen tomatsuppe som gikk ut på dato i november i fjor:hilarious:

Du har nok ingenting å uroe deg for :) Jeg er totalt uredd dato (spørs selvfølgelig hva det er). I går for eksempel spiste jeg en toro rett i koppen tomatsuppe som gikk ut på dato i november i fjor:hilarious:

Beundrer sånne som deg, og skammer meg over min «dato angst» ... jeg klarer bare ikke...

Jeg var reddere før, men har lært meg å se, lukte, evt smake. Det meste kan spises over dato. Jeg hater å kaste mat:sorry:

Det er veldig bra!
Jeg er heldigvis flink til å bruke opp, evt legge i frysen før best før datoen. Så vi kaster lite. Men frykten er jo så unødvendig i seg selv. Skikkelig luksus å ha muligheten til å la vær å spise det...

Samme her. Se, lukte, smake. :) unntaket er som regel «siste forbruksdag». Har det vært en tur i fryseren først må jeg vurdere. Det har hendt jeg har lagt om middagsplanene fordi kjøttet eller fisken jeg har tatt opp ikke virket ok.

Back
Topp