Jeg tenker å lage opp masse mat og ha i frysen. Så greit å ha klart!!
Da kan du bare gradvis gi bort maten, spesielt hvis det bare blir stående i skapene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker å lage opp masse mat og ha i frysen. Så greit å ha klart!!
Milkshake!!det var veldig dumt å lage slikt nå, Herregud det var godt!
Det var godt! Om du har vaniljeis, melk og oboy så lager du selv
Nå fikk jeg sykt lyst på milkshake!!!

Det var godt! Om du har vaniljeis, melk og oboy så lager du selv
Måtte lage 2 ganger til meg selv, eldste fikk bare 1![]()

Vi måtte kjøre på butikken før minste skulle sove lurHar ikke, men skal nok en tur i butikken snart![]()

Vi måtte kjøre på butikken før minste skulle sove lur![]()
Skal snart ut og plukke bær, så da blir det en tur i butikken på vei tilbakeMå ha den milkshaken i dag altså!

Haha blir sykt fort påvirket av mat som nevnes her inne!![]()

Haha neida, men har kjøpt salt sild av alle ting pga forumet og lefsene pga. degBle det milkshake på deg og idag?
Jeg hadde sikkert lagd om jeg ikke var så kvalm![]()
bakt potet og! Haha sikkert mer og!
Haha neida, men har kjøpt salt sild av alle ting pga forumet og lefsene pga. degbakt potet og! Haha sikkert mer og!
![]()

Haha kanskje det!Hahaha
Lett å friste du ja![]()
Haha neida, men har kjøpt salt sild av alle ting pga forumet og lefsene pga. degbakt potet og! Haha sikkert mer og!
![]()
Du vet du er gravid når du kjører til butikken kl halv elleve om kvelden fordi du bare MÅ ha risengrynsgrøt![]()
haha! Jeg sendte akkurat mannen ut for å kjøpe ostepopAkutt lyst på det, spiser det aldri til vanlig
![]()

Har også helt grusomt såre nipler! Gikk tidligere denne uken til innkjøp av brystvortesalve og herregud for en forskjell!Flere som fremdeles har nipler som svir til tider? Niplene mine svir som f*** når jeg dusjer eller etter jeg har dusjet. Jeg går nesten og gruer meg til å dusje fordi det svir så sinnsykt etterpå. Noen tips til noe som lindrer?
Bruker den på kvelden og har et kompress over som jeg sover med. Er en helt ny verden 
Har også helt grusomt såre nipler! Gikk tidligere denne uken til innkjøp av brystvortesalve og herregud for en forskjell!Bruker den på kvelden og har et kompress over som jeg sover med. Er en helt ny verden
![]()