Skravletråd

Milkshake!! :hungry: det var veldig dumt å lage slikt nå, Herregud det var godt!

Du vet du er gravid når du kjører til butikken kl halv elleve om kvelden fordi du bare MÅ ha risengrynsgrøt :hilarious:

haha! Jeg sendte akkurat mannen ut for å kjøpe ostepop:D Akutt lyst på det, spiser det aldri til vanlig:eek:

Er første gang for meg at jeg bare MÅ ha det. :p Ellers hadde jeg bare gått og lagt meg :hilarious:
Rart at man kan få så sterke lyster altså.

Flere som fremdeles har nipler som svir til tider? Niplene mine svir som f*** når jeg dusjer eller etter jeg har dusjet. Jeg går nesten og gruer meg til å dusje fordi det svir så sinnsykt etterpå. Noen tips til noe som lindrer?

Flere som fremdeles har nipler som svir til tider? Niplene mine svir som f*** når jeg dusjer eller etter jeg har dusjet. Jeg går nesten og gruer meg til å dusje fordi det svir så sinnsykt etterpå. Noen tips til noe som lindrer?
Har også helt grusomt såre nipler! Gikk tidligere denne uken til innkjøp av brystvortesalve og herregud for en forskjell! :notworthy Bruker den på kvelden og har et kompress over som jeg sover med. Er en helt ny verden :happy:

Har også helt grusomt såre nipler! Gikk tidligere denne uken til innkjøp av brystvortesalve og herregud for en forskjell! :notworthy Bruker den på kvelden og har et kompress over som jeg sover med. Er en helt ny verden :happy:

Hjelper det? :o Da må jeg nesten kjøpe det jeg også!!

Back
Topp