Skravletråd

Er det innafor å kle på treåringen joggebukse i en utebarnebursdag? Det er pent vær, men ikke varmt nok til shorts og skjorte, og jeg har ikke så lyst til å kle på han penbukse når de kommer til å herje i gresset :rolleyes:
 
Er det innafor å kle på treåringen joggebukse i en utebarnebursdag? Det er pent vær, men ikke varmt nok til shorts og skjorte, og jeg har ikke så lyst til å kle på han penbukse når de kommer til å herje i gresset :rolleyes:

Jeg synes det kommer an på joggebuksa. Hvis den er relativt mørk og ser fin ut så synes jeg det er innafor. Men det er min mening da :rolleyes:
 
Er det innafor å kle på treåringen joggebukse i en utebarnebursdag? Det er pent vær, men ikke varmt nok til shorts og skjorte, og jeg har ikke så lyst til å kle på han penbukse når de kommer til å herje i gresset :rolleyes:

Ja, jeg hadde nok gjort det samme! Er det utebursdag vil barna leke i naturen, da er det fint med klær man ikke er redd for, og at barnet får bevegd seg fritt i løse klærxsmile9
Edit, hadde nok valgt en relativt fin en som Vegasus sier her!
 
Jeg synes det kommer an på joggebuksa. Hvis den er relativt mørk og ser fin ut så synes jeg det er innafor. Men det er min mening da :rolleyes:

Ja, jeg hadde nok gjort det samme! Er det utebursdag vil barna leke i naturen, da er det fint med klær man ikke er redd for, og at barnet får bevegd seg fritt i løse klærxsmile9
Edit, hadde nok valgt en relativt fin en som Vegasus sier her!
Takk for svar! Vi hadde ingen mørke som var rene, men jeg fant en passe pen bukse og skjorte som passet :rolleyes: Skulle ikke tro at jeg hadde hatt flere dager på å forberede oss, ferie og svangerskap har ikke særlig positiv effekt på hjernen min :p
 
Må bare få lov til å dele bildet av første klesplagg til den lille :happy: Fikk i gave av kommende mormor som gleder seg enormt til hennes første barnebarn kommer :Heartred
2B5B5B02-78CA-4C5E-ADC9-963B1FCB38D2.jpeg
 
Andre som kun har gått ned i vekt gjennom graviditeten? Det er jo pga. kvalmen, og det er ikke mer enn ca. 1kg i uken. Men bekymrer meg litt for at det ikke snur snart. Er nå 13+1. Normalvektig.
 
Andre som kun har gått ned i vekt gjennom graviditeten? Det er jo pga. kvalmen, og det er ikke mer enn ca. 1kg i uken. Men bekymrer meg litt for at det ikke snur snart. Er nå 13+1. Normalvektig.
Jeg har gått ned i vekt også pga kvalme/oppkast. Så lenge vekten er innenfor normalvektig bekymrer jeg meg ikke. Gikk ned i begynnelsen i de forrige svangerskapene mine også, men det snudde etterhvert. Var på grensen til undervektig sist svangerskap, det er ikke bra.
 
Andre som kun har gått ned i vekt gjennom graviditeten? Det er jo pga. kvalmen, og det er ikke mer enn ca. 1kg i uken. Men bekymrer meg litt for at det ikke snur snart. Er nå 13+1. Normalvektig.
I begynnelsen gikk jeg ned, men begynte vel å snu for meg rundt uke 10-11. Er nå 14+5 og veier akkurat det samme som før jeg ble gravid. Da jeg var hos legen i uke 8 sa han at vi skulle følge litt med på det, men at det ikke var grunn til bekymring. Kastet ikke opp eller noe sånt, men hadde veldig dårlig matlyst. Er normalvektig. Det vil sikkert snu seg for deg også etterhvert, men mulig det tar noe lengre tid.
Har du tatt det opp din bekymring med fastlege/jordmor eller noen andre?
 
I begynnelsen gikk jeg ned, men begynte vel å snu for meg rundt uke 10-11. Er nå 14+5 og veier akkurat det samme som før jeg ble gravid. Da jeg var hos legen i uke 8 sa han at vi skulle følge litt med på det, men at det ikke var grunn til bekymring. Kastet ikke opp eller noe sånt, men hadde veldig dårlig matlyst. Er normalvektig. Det vil sikkert snu seg for deg også etterhvert, men mulig det tar noe lengre tid.
Har du tatt det opp din bekymring med fastlege/jordmor eller noen andre?

Skal til en kontroll hos fastlege på tirsdag, så får se til da. Så lenge fosteret får i seg det det trenger, er det jo greit:Heartred
Kaster ikke opp noe særlig selv. Men for det meste senge/sofaliggende pga kvalmen, så håper selvfølgelig den slipper snart..
 
Andre som kun har gått ned i vekt gjennom graviditeten? Det er jo pga. kvalmen, og det er ikke mer enn ca. 1kg i uken. Men bekymrer meg litt for at det ikke snur snart. Er nå 13+1. Normalvektig.
Har gått ned 5 kilo siden starten. Er litt overvektig, så lege/jm sier det ikke gjør noe. Skal helst ikke gå opp noe særlig før slutten av andre trimester. Har ikke vært plaget av kvalme/oppkast, så skyldes utelukkende lavere appetitt, null alkohol og mye gåing (10-12km daglig i gjennomsnitt siste 4mnd).
 
Skal til en kontroll hos fastlege på tirsdag, så får se til da. Så lenge fosteret får i seg det det trenger, er det jo greit:Heartred
Kaster ikke opp noe særlig selv. Men for det meste senge/sofaliggende pga kvalmen, så håper selvfølgelig den slipper snart..
Ja, er slitsomt å være i dårlig form spesielt over lengre tid. Håper og tror det vil bedre seg for deg også. Tror jeg hørte på podcasten (men mulig jeg leste det et sted) at fosteret tar det det trenger av næringstoffer fra deg og så kommer du i andre rekke ;)
 
Etter å ha lest om morgenlevering, og den fantastiske appelsinjuicen dems her inne, så har jeg herved bestilt min første morgenlevering med surdeigsbrød, appelsinjuice og pain au chocolate. :smug:
 
Etter å ha lest om morgenlevering, og den fantastiske appelsinjuicen dems her inne, så har jeg herved bestilt min første morgenlevering med surdeigsbrød, appelsinjuice og pain au chocolate. :smug:
Du kommer ikke til å angre :):)
 
Etter å ha lest om morgenlevering, og den fantastiske appelsinjuicen dems her inne, så har jeg herved bestilt min første morgenlevering med surdeigsbrød, appelsinjuice og pain au chocolate. :smug:
Det er så verdt det!! Du kan glede deg!:D
:happy093
 
Back
Topp