Skravletråd

Jeg kan også redigere alt alle skriver :p

Anbefaler forresten Martin lundring -> Kvinneklinikken på jessheim for tul i uke 12-14. Var der med nr 1 og kjønnet stemte :love017 han var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil :hilarious: Jeg skal hvertfall tilbake nå.

Skal dit 11+5 rett før de tar ferie. Det er jo litt tidlig, men det skal visst akkurat være innenfor med organsjekk osv.

Håper du også har hatt en fin helg!:love7

Helgen har vært fin, til tross for litt bekymringer. Har fått handlet to nye tights (en med sleng og en vanlig) og noen litt lange topper som jeg kan fint kan bruke hele graviditeten :happy: Fått vært med mammaen min, og vi har hatt det veldig hyggelig :love017

Her har vi sett Netflix, laget god mat og gått tur i det nydelige solværet som har vært i helga. Var så godt å ta morgenkaffen ute i solveggen for en gangs skyld! :joyful:

Helgen har vært fin, til tross for litt bekymringer. Har fått handlet to nye tights (en med sleng og en vanlig) og noen litt lange topper som jeg kan fint kan bruke hele graviditeten :happy: Fått vært med mammaen min, og vi har hatt det veldig hyggelig :love017
Det er godt å høre på tross av bekymringene :Heartred

Helgen har vært grei selv om jeg har vært ganske kvalm og sliten :) Har hjulpet et vennepar med platten, grillet masse, satt opp paviljongen på vår veranda og håper på masse fine sommerdager fremover. For det har det ikke vært flust av her i Trøndelag!

Var hos kiropraktor i dag og sa jeg måtte si han en hemmelighet. Så sa jeg at jeg var gravid og han ble så glad og gratulerte osv. Han ville fortelle meg en hemmelighet å, kona hans hadde testet positivt i dag tidlig. :love017 Det var så koslig, jeg var den første han sa det til :happy:

Var hos kiropraktor i dag og sa jeg måtte si han en hemmelighet. Så sa jeg at jeg var gravid og han ble så glad og gratulerte osv. Han ville fortelle meg en hemmelighet å, kona hans hadde testet positivt i dag tidlig. :love017 Det var så koslig, jeg var den første han sa det til :happy:
Så utrolig koselig ❤️

Hehe, han har vel taushetsplikt så er vel ganske trygt! Hahaha

Opp og lage kaffe.. kjenner kvalmen kommer snikende, men enn så lenge må jeg bare ha en kopp på morran!

Har SÅ lyst på kebab i dag :sorry: Er det trygt å spise tro? Har jo aldri noen garanti for at kjøttet er skikkelig stekt når man ikke lager det selv. Men aldri hørt om noen som er blitt feks matforgifta der heller.

Har SÅ lyst på kebab i dag :sorry: Er det trygt å spise tro? Har jo aldri noen garanti for at kjøttet er skikkelig stekt når man ikke lager det selv. Men aldri hørt om noen som er blitt feks matforgifta der heller.

Jeg syns alltid kebabkjøtt er veldig godt stekt, så jeg hadde nok spist uten betenkeligheter :)

Jeg har såå cravings på burger enda. :hilarious: Vi vurderer å bestille levering nå til helga, men sist gang fikk de ikke gjennomstekt burgeren så jeg tror ikke jeg tør å ta det. Blir kanskje noe asiatisk, muligens sushi med vanlig laks - har hørt det er trygt. Ville dere tatt sjansen? :happy:

Jeg har såå cravings på burger enda. :hilarious: Vi vurderer å bestille levering nå til helga, men sist gang fikk de ikke gjennomstekt burgeren så jeg tror ikke jeg tør å ta det. Blir kanskje noe asiatisk, muligens sushi med vanlig laks - har hørt det er trygt. Ville dere tatt sjansen? :happy:
Jeg har spist sushi, men ikke med rå fisk. Kun med kylling, og med kokt scampi.

Kan anbefale de ferske burgerne fra Rema 1000! Jeg kjøper sånt godt briochebrød fra Meny, og burgerost, også bruker jeg burgerne fra Rema/Nordfjord. De er så saftige og fine at de er gode selv om man steker dem skikkelig godt!

Back
Topp