Skravletråd

Vanligvis er jeg en person som ELSKER søtsaker... sjokolade står vanligvis høyest på lista, men smågodt, kaker, bakst, osv. kommer ikke langt etter. Nå for tiden har jeg vanligvis ikke lyst på noen av disse, men da jeg stod opp i mårrest hadde jeg sinnsykt lyst på noe salt. Veldig greit at jeg fant denne i skapet :happy: Den gikk ned på høykant :D Noen andre som opplever lignende :anyone
Jeg elsker søtsaker og godteri, men nå er det bare salt som gjelder! Kjøpte en smågodtpose for 3 uker siden og den er enda ikke spist opp :rolleyes:

Tok blodprøve får å måle hcg på tirsdag rundt kl 11.30, og neste på torsdag rundt kl 8.30. Den hadde steget fra 51000 på torsdag, til 69000 på torsdag. Var akkurat 8+0 på torsdagen når siste prøve ble tatt. Den har jo ikke dobbelt seg, og med gjentatte blødninger så blir man ko ekstra bekymret. Fikk time til UL på onsdag, men det er den eneste dagen i uka jeg absolutt ikke kan. Typisk hæ?
Merker at forhåpningene til denne spiren synker mer å mer for vær dag som går, selv om jeg har div symptomer.
Prøvde å finne hjertelyd med doppler, men fant den ikke..

Tok blodprøve får å måle hcg på tirsdag rundt kl 11.30, og neste på torsdag rundt kl 8.30. Den hadde steget fra 51000 på torsdag, til 69000 på torsdag. Var akkurat 8+0 på torsdagen når siste prøve ble tatt. Den har jo ikke dobbelt seg, og med gjentatte blødninger så blir man ko ekstra bekymret. Fikk time til UL på onsdag, men det er den eneste dagen i uka jeg absolutt ikke kan. Typisk hæ?
Merker at forhåpningene til denne spiren synker mer å mer for vær dag som går, selv om jeg har div symptomer.
Prøvde å finne hjertelyd med doppler, men fant den ikke..
HCG dobler seg ikke på 2 døgn når man kommer et stykke uti som du er. Det er vanskelig å finne hjertelyd så tidlig også :) Håper og tror det er en frisk liten spire i magen ❤️

HCG dobler seg ikke på 2 døgn når man kommer et stykke uti som du er. Det er vanskelig å finne hjertelyd så tidlig også :) Håper og tror det er en frisk liten spire i magen ❤️
Den stiger værtfall, og det er positiv værtfall. :)
Fant hjertelyden med forje når jeg var 8+6, så finner den nok snart om den er der. :)

Jeg hadde to målinger, en på 28 000 og neste på
46 000. Når man er over et visst nummer slakker stigningen (lurer på om det var 20 000) Det var tirsdag til fredag mellom min stigning. -Og vi fikk se hjertebank på tul.
jeg tror det er vanskelig for dem å høre med doppler så tidlig. Og tallene dine virker jo høye og fine!

Kan jeg spørre on noe? Hvordan får man sånne bannere under nicket sitt som mange har? :)

Kan jeg spørre on noe? Hvordan får man sånne bannere under nicket sitt som mange har? :)

Ved å bli med i en skjult gruppe :) Snøkrystallene2021 er skjult forum for Januar 2021 :)
Det er en egen tråd festet øverst som beskriver hvordan man får tilgang :)

Det er de skjulte gruppene man er medlem av som vises som bannere :) Les mer om skjult gruppe i egen tråd (øverst) :)

Flere med finvær som ikke orker å være ute i sola? :bag: Føler meg så teit. Er 26 varmegrader og strålende sol, men jeg vil helst ligge inne på sofaen med persiennene trukket ned :eek::p

Flere med finvær som ikke orker å være ute i sola? :bag: Føler meg så teit. Er 26 varmegrader og strålende sol, men jeg vil helst ligge inne på sofaen med persiennene trukket ned :eek::p
Jeg ble kvalm av å sitte ute i solen:hilarious: så jeg må veksle litt på! Akkurat nå måtte jeg gå inn til aircondition :joyful: så ja! Har en iskald carlsberg jeg skal ta med meg ut straks :D:D

Jeg ble kvalm av å sitte ute i solen:hilarious: så jeg må veksle litt på! Akkurat nå måtte jeg gå inn til aircondition :joyful: så ja! Har en iskald carlsberg jeg skal ta med meg ut straks :D:D
Jeg prøver å sitte litt ute jeg også, men det blir ikke mange minuttene i slengen, før jeg må inn igjen :hilarious: Det funker når man har noe kaldt! Satt ute med en is istad, det gikk fint, helt til isen var borte :p

Jeg dør av å sitte ute akkurat nå! Er generelt uggen så varmen hjelper ikke på :meh: skal sette sammen et drivhus og allerede tatt flere pauser :joyful:

Ja jeg takler heller ikke varmen, blir enda mer kvalm og uvel av den dessverre :-/

Jeg dør av å sitte ute akkurat nå! Er generelt uggen så varmen hjelper ikke på :meh: skal sette sammen et drivhus og allerede tatt flere pauser :joyful:
Enig! Satt nettopp ute en time og det får være bra for en stund :rolleyes:

Synes også det er for varmt nå. Men det ville jeg nok synes uansett om jeg var gravid eller ikke :p
Jeg veksler veldig på å være inne og ute, men har ingen dårlig samvittighet for å sitte inne siden jeg stort sett jobber utendørs og generelt er veldig mye ute ellers :)

Kvalmen skylte over meg når jeg våknet i dag. Det eneste jeg har klart å spise nå på morgenen er jordbær med fløte og sukker på.. Får håpe det kan holde meg gående en liten stund. :)
Hva i all verden er enkelt å ta med seg i farta fra en matbutikk som også funker å spise når man er kvalm? Frukt utgår, for jeg har ikke mulighet til å vaske det godt på jobb.

Kvalmen skylte over meg når jeg våknet i dag. Det eneste jeg har klart å spise nå på morgenen er jordbær med fløte og sukker på.. Får håpe det kan holde meg gående en liten stund. :)
Hva i all verden er enkelt å ta med seg i farta fra en matbutikk som også funker å spise når man er kvalm? Frukt utgår, for jeg har ikke mulighet til å vaske det godt på jobb.
Ferdig melon osv i små bokser, meny har dem i alle fall.

De der ferdig smurte knekkebrødene går kanskje greit. Ellers har jeg levd lenge på sånne små smoothier :)

Ferdig melon osv i små bokser, meny har dem i alle fall.

De der ferdig smurte knekkebrødene går kanskje greit. Ellers har jeg levd lenge på sånne små smoothier :)

Takk for tips :)

Det ble en frokostyoghurt, en bolle og en skål med oppskjært vannmelon. Yoghurten og bolla gikk fint, men av en eller annen grunn klarte jeg ikke vannmelonen i dag, enda det er noe av det som har vært godt å spise i det siste. :p

Back
Topp