Skravletråd

Kjenner jeg er utålmodig allerede nå! :wideyed: Vurderer sterkt å ringe inn for å høre om de har noe før. :hilarious:

Jeg hadde ikke klart å vente så lenge :p Jeg tenker begynnelsen av juni, uke 7 eller 8, og synes det er lenge nok :hilarious:

Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innlegg :hilarious: Og da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal. :p Men sikkert greit for de å vite hvis det er fler!

Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innlegg :hilarious: Og da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal. :p Men sikkert greit for de å vite hvis det er fler!
Ja, det samme har skjedd med meg :eek:

Samme skjedde med meg!:hilarious:
Jeg ble også utestengt fra hele januar 2021 gruppa noen timer i dag. Jeg sa også ifra, og nå har de endelig fått fikset det:joyful:

Jeg har det motsatt, kan plutselig ikke redigere mine egne innlegg, så har blitt noen skrivefeil tror jeg. :hilarious:

Jeg også har blitt "superbruker" :-p

Jeg også har blitt "superbruker" :p
Jeg har det motsatt, kan plutselig ikke redigere mine egne innlegg, så har blitt noen skrivefeil tror jeg. :hilarious:
Samme skjedde med meg!:hilarious:
Jeg ble også utestengt fra hele januar 2021 gruppa noen timer i dag. Jeg sa også ifra, og nå har de endelig fått fikset det:joyful:
Ja, det samme har skjedd med meg :eek:

Det er en ting de jobber med. Det er brukere som ikke en gang finner terminforumet vårt.

Jeg kan også redigere alt alle skriver :p

Anbefaler forresten Martin lundring -> Kvinneklinikken på jessheim for tul i uke 12-14. Var der med nr 1 og kjønnet stemte :love017 han var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil :hilarious: Jeg skal hvertfall tilbake nå.

Anbefaler forresten Martin lundring -> Kvinneklinikken på jessheim for tul i uke 12-14. Var der med nr 1 og kjønnet stemte :love017 han var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil :hilarious: Jeg skal hvertfall tilbake nå.
Når var du der og fikk vite kjønn?
Tenkte en tul hos den lokale private gynekologen for å få vite kjønn, men usikker på når.

Idag får vi svigers på besøk, og mine foreldre kommer fre-søn. Skal ikke si noe før neste helg, for har legetime og TUL neste uke. Har jo SÅÅÅ lyst til å si noe! Og håper veldig at uggenheten holder seg i sjakk de neste dagene...

Var også hos han sist også. Utrolig dyktig! Han gjetta riktig kjønn her også, i uke 13:happy:

Når var du der og fikk vite kjønn?
Tenkte en tul hos den lokale private gynekologen for å få vite kjønn, men usikker på når.
Var der 13+4 :happy:

Var også hos han sist også. Utrolig dyktig! Han gjetta riktig kjønn her også, i uke 13:happy:
Kjempe dyktig. Jordmora jeg hadde på oul skrøt så av han og fortalte lærlingen sin at det var plassen å dra når man var gravid:)

Tenk at februar forumet er oppe å går allerede!

20200522_123449.jpg

Fikk denne i posten idag. Tenker det kan være fint å se tilbake på både for meg og den lille etterhvert :Heartred

Idag har jeg også spottet litt lysebrunt ved do besøk, bare på papiret, hadde håpet å slippe unna denne gangen. Jeg hadde en orgasme på morgen, kanskje derfor...? Har time til jordmor den 4 juni, håper dagene går fort og at dette avtar... :Heartpink

Så utrolig koselig! Hvor kjøpte du denne? Og er det blanke ark inni eller sånt du kan fylle ut? En veldig god idé :love017

Jeg bestilte den på ark bokhandel:)
Det er en del åpne overskrifter, litt utfylling, og plass til bilder! Jeg likte utformingen veldig godt vertfall:)

Back
Topp