Kjenner jeg er utålmodig allerede nå!Vurderer sterkt å ringe inn for å høre om de har noe før.
![]()
Jeg hadde ikke klart å vente så lenge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg er utålmodig allerede nå!Vurderer sterkt å ringe inn for å høre om de har noe før.
![]()

Og da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal. Ja, det samme har skjedd med megDet har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innleggOg da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal.
Men sikkert greit for de å vite hvis det er fler!
Skjønner jeg godt!Kjenner jeg er utålmodig allerede nå!Vurderer sterkt å ringe inn for å høre om de har noe før.
![]()

Ja, det samme har skjedd med meg![]()
Samme skjedde med meg!Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innleggOg da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal.

Jeg har det motsatt, kan plutselig ikke redigere mine egne innlegg, så har blitt noen skrivefeil tror jeg.Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innleggOg da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal.

Jeg også har blitt "superbruker"Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innleggOg da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal.
Det har skjedd en feil med brukerinnstillingene mine, så nå kan jeg redigere og slette alle innleggOg da mener jeg alle, ikke bare de jeg har skrevet selv. Noen andre som også har fått litt tilganger de ikke skal ha? Jeg har meldt fra til forumsansvarlig da, er ikke så veldig interessert i å tulle med ting jeg ikke skal.
Jeg også har blitt "superbruker"![]()
Jeg har det motsatt, kan plutselig ikke redigere mine egne innlegg, så har blitt noen skrivefeil tror jeg.![]()
Samme skjedde med meg!
Jeg ble også utestengt fra hele januar 2021 gruppa noen timer i dag. Jeg sa også ifra, og nå har de endelig fått fikset det![]()
Ja, det samme har skjedd med meg![]()
han var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil
Jeg skal hvertfall tilbake nå.Når var du der og fikk vite kjønn?Jeg kan også redigere alt alle skriver
Anbefaler forresten Martin lundring -> Kvinneklinikken på jessheim for tul i uke 12-14. Var der med nr 1 og kjønnet stemtehan var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil
Jeg skal hvertfall tilbake nå.
Var også hos han sist også. Utrolig dyktig! Han gjetta riktig kjønn her også, i uke 13Jeg kan også redigere alt alle skriver
Anbefaler forresten Martin lundring -> Kvinneklinikken på jessheim for tul i uke 12-14. Var der med nr 1 og kjønnet stemtehan var flink til å forklare, spøkte litt om ski på beina også fikk jeg maaaasse bilder og videoer på epost. Han ordna et bilde med tissefanten rett til værs bare sånn at ingen skulle være i tvil
Jeg skal hvertfall tilbake nå.

Var der 13+4Når var du der og fikk vite kjønn?
Tenkte en tul hos den lokale private gynekologen for å få vite kjønn, men usikker på når.

Kjempe dyktig. Jordmora jeg hadde på oul skrøt så av han og fortalte lærlingen sin at det var plassen å dra når man var gravidVar også hos han sist også. Utrolig dyktig! Han gjetta riktig kjønn her også, i uke 13![]()
Så utrolig koselig! Hvor kjøpte du denne? Og er det blanke ark inni eller sånt du kan fylle ut? En veldig god idéVis vedlegget 326823
Fikk denne i posten idag. Tenker det kan være fint å se tilbake på både for meg og den lille etterhvert![]()

Så utrolig koselig! Hvor kjøpte du denne? Og er det blanke ark inni eller sånt du kan fylle ut? En veldig god idé![]()
Utrolig koselig!Jeg bestilte den på ark bokhandel
Det er en del åpne overskrifter, litt utfylling, og plass til bilder! Jeg likte utformingen veldig godt vertfall![]()
Kanskje jeg må stjele denne ideen!