Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Ikke så lett hvis man ikke har lagt merke til det før da![]()
Nei det har jeg aldri tenkt over

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så lett hvis man ikke har lagt merke til det før da![]()

Helt normalt å bekymre seg for alt når man har blitt gravid, egentlig et godt tegn - det betyr at man bryr seg og at urkvinnen i deg er tilstede... Og du trenger henne når du skal fødeTakk for svar!Tenker jo at som regel går det bra. Mange har jo både fyllekuler x flere og bruker nikotin ut svangerskapet. Bare rart med det at når man først begynner å bekymre seg, så blir en liten ting fort stor
![]()
Jeg fortalte det ganske tidlig, men det var fordi jeg visste jeg kom til å bli sykemeldt. Har også fortalt det til teamet mitt. Men resten av kollegaene får vente en stund til.Hvor lenge tenker dere å vente med å fortelle til jobb kolleger/sjefen? Jeg jobber stort sett fra hjemmekontor om dagen, men føler meg så trøtt og sliten at jeg føler jeg nesten ikke får gjort noe som helst. Har til dels «skyldfølelse» for dette. Må ta hyppige pauser og slokner som regel på sofaen i lunsjen i nærmere 45 min (selv om lunsjen egentlig bare skal vare i 30 min)![]()
Fikk beskjed av legen om å bestille time til jordmor i uke 6, og er 6+2 så det burde være innafor. Når skal dere ha første time hos jordmor?Snaaart 3.000 kommentarer her!

Kan jeg spørre hvorfor dere gleder dere til gruppa kan bli privat? Hva skjer når dere klarer det? Jeg er ny her inne så jeg ble nysgjerrig![]()

Skjult forum er kun tilgjengelig for medlemmer. Så det er kun de som er med som kan se hva som skrives der, ingen andre![]()

Skal i uke 9 faktisk, siden sommerferien starter tidlig, egentlig tenkte jeg å vente til uke 12...Skal til jordmor i morgen, noen andre som har vært? Hva gjorde dere der isåfall? Husker jo ikke dette fra sistFikk beskjed av legen om å bestille time til jordmor i uke 6, og er 6+2 så det burde være innafor. Når skal dere ha første time hos jordmor?
Kan jeg spørre hvorfor dere gleder dere til gruppa kan bli privat? Hva skjer når dere klarer det? Jeg er ny her inne så jeg ble nysgjerrig![]()
Samboer måtte le av meg der jeg lå. Har utrolig nok fått ryddet og vasket litt i dag, klart til i morgen.

Det skal være helt trygt. Vi har ikke prøvd ennå, men jeg ordna meg en orgasme forleden natt i håp om å få sovne etterpå. Det resulterte i tidenes krampefest i underetasjen etterpå, så nå frister det hvertfall ikke, haha.Vi hadde sex i dag for første gang siden vi fant ut at vi er gravide (har ikke vært noe som frista før nå). Det føltes veldig ulovlig, og nå sitter jeg plutselig her og googler «is it safe to have an orgasm during first trimester»For det er helt trygt, er det ikke?
![]()
Jeg tror faktisk orgasmen min ble litt kraftigere og bedre! Og det husker jeg bestevenninnen min sa skjedde med henne og når hun var gravid så kanskje verdt å prøve igjenDet skal være helt trygt. Vi har ikke prøvd ennå, men jeg ordna meg en orgasme forleden natt i håp om å få sovne etterpå. Det resulterte i tidenes krampefest i underetasjen etterpå, så nå frister det hvertfall ikke, haha.

Har ikke snusa, men drakk vin flere dager før jeg fant ut at jeg var gravid (kanskje 1-3glass, men på flere kvelder). Spotta på onsdag med IKM søndag, så var sikker på at det var mens (pleier å spotte litt før), men det var nok festeblødning!Flere som snusa før positiv test? Jeg slutta med snus før vi begynte å prøve i januar, men jeg ble så skuffa av negative tester at jeg begynte igjen. Har ikke tatt en eneste snus etter positiv test - kutta ut på flekken. Nå er jeg redd det kan ha skadet fosteret på noe vis, den tiden med snus før jeg visste jeg var gravid![]()
Jeg tror faktisk orgasmen min ble litt kraftigere og bedre! Og det husker jeg bestevenninnen min sa skjedde med henne og når hun var gravid så kanskje verdt å prøve igken![]()
Hehe- ja den andre skaffa jeg for egen maskin, så får kanskje la mannen bli med på en og!Jeg tror faktisk orgasmen min ble litt kraftigere og bedre! Og det husker jeg bestevenninnen min sa skjedde med henne og når hun var gravid så kanskje verdt å prøve igjen![]()