Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig!Ikke blitt kvalm enda, men ble det ikke før uke 7-8 sist...
Ja, det er jo bare for en periodeForrige svangerskap så gikk jeg på skolen.. men det resulterte i høyt fraværmen slikt er livet!
Jeg håper å kunne jobbe helt fram til jeg må ut i permisjon. Men man har jo ingen garantier.Heldig!jeg kan anbefale å kjøpe inn seaband sånn i tilfelle du blir kvalm denne gangen også ❤

Jeg er allerede sykemeldt ut måneden.. legen sa at jeg mest sannsynlig kommer til å være det ihvertfall ut 12 uker.. mest sannsynlig lengre.Ja, det er jo bare for en periodeJeg håper å kunne jobbe helt fram til jeg må ut i permisjon. Men man har jo ingen garantier.
Oi dæven! Uke 30???? Uff det unner jeg ikke noen. Hvordan klarte du deg?Tror ikke min kvalme sist gang forsvant før nærmere uke 30!![]()
Helsa kommer først! Husk å ta godt vare på deg selvJeg er allerede sykemeldt ut måneden.. legen sa at jeg mest sannsynlig kommer til å være det ihvertfall ut 12 uker.. mest sannsynlig lengre.

Ritzkjeks og mye kvalmestillende ble min bestevenn!Oi dæven! Uke 30???? Uff det unner jeg ikke noen. Hvordan klarte du deg?
og oppfølging av lege hver uke! Husker når guttungen var liten så ble han avhengig av koseklut som var kjøpt i Aberdeen.. også glemte vi den hos noen familiemedlemmer.. ble ramaskrik uten like fordi ingen andre var gode nok!Hei dere! Dæven, idag tok vi med oss ett-åringen på spontantur til Gol og Pers! Holdt på med legging en time lenger enn vanlig. Glemte både soveposen og sauen Ewan.... #facepalm..
meeen nå er mannen ute og kjøper kinesisk! Jeg gleder meg! Håper alt står bra til med dere <3

endte med at jeg måtte be folk som reiste dit til å fulle koffertene sine med akkurat den kosekluten! 

Husker når guttungen var liten så ble han avhengig av koseklut som var kjøpt i Aberdeen.. også glemte vi den hos noen familiemedlemmer.. ble ramaskrik uten like fordi ingen andre var gode nok!endte med at jeg måtte be folk som reiste dit til å fulle koffertene sine med akkurat den kosekluten!
![]()

Japp! Det var en vond lærdom! Det var den som var viktigst av alt! Nå når han er fem så er den ikke viktig i det heletatt!Helt håpløst når noe blir utenfor rutinen... Haha! Men der har du god lærdom til andre! Ikke gi barn kosekluter El. Kjøpt i utlandet! De kan bli avhengig!![]()
Jeg får ikke ned Ritzkjeks. Brekker meg av lukten og den olja kjeksen er stekt iRitzkjeks og mye kvalmestillende ble min bestevenn!og oppfølging av lege hver uke!
jeg har alt startet med oppfølging denne gangen også pga kvalme! Så skal gå til legen hver uke til 2 ganger i uken.
![]()

Jeg får det ned hvis jeg bruker lang tid på å spise de!Jeg får ikke ned Ritzkjeks. Brekker meg av lukten og den olja kjeksen er stekt i![]()
håper det går over snart hos deg ❤

Jeg halvsover på sofaenFlere som har lagt seg??
Dovendyr her altså

Wohoo! Ikke mange igjen nå!Bare 487 innlegg igjen nå![]()