Vi må ha en skravletråd så nå er det bare til å skravle i vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slit me det samme hadde funne ut at det var det jeg skulle men med denne kvelmen og ømme jur så tviler jegHører vel til i denne gruppen jeg, fikk positiv test i dag 11 dpo litt i sjokk og tror ikke helt på det enda. Men er så glad og håper den holder helt til september. Tenkte å vente med å fortelle mannen til julaften morgen, men får se om jeg klarer å holde det så lenge!
Samme her... konstant trøttJeg er så sinnsykt trøtt. Fungerer overhode ikke egentlig, men får bite det i meg frem til jul i alle fall
Kvalmen kommer og går..
Hvor langt er dere på vei?
jeg er vel rundt 3+3 nå tenker jeg. På søndag er det fire uker siden forrige mens, men ikm er på fredag. Så ikke så greit å regne ut enda..
Er det ikke litt sent med festeblødning så tett opp mot 1-2 ukers test? Jeg har faktisk ikke regnet helt på det med lengde. Har ca 27 dagers syklus, siste mens 24 november.eg er 4+1 i dag it fra menstermin og 28 dager syklus. Men aner ikke kor lang den egentlig er. Misstenker at jeg er noe kortere på vei da jeg hadde festeblødning i forgårs og i går. Og testa 1-2 uker på digital i dag etter jobb. Ikke lett å bli klok på dette
Likt som meg pr nå daJeg er 3+4, IKM på fredag. Har regnet ut i fra el, som jeg er ganske sikker på siden jeg har tempet
Er det ikke litt sent med festeblødning så tett opp mot 1-2 ukers test? Jeg har faktisk ikke regnet helt på det med lengde. Har ca 27 dagers syklus, siste mens 24 november.
leste litt om det. Og det stod at den kunne komme rundt forventa mens. Og mangen trodde det var mensen som var komt.
ja, det har jeg hørt om. Små blødninger rundt forventet mens som folk kan forveksle med mens. Trodde bare ikke det var festeblødninger