Skravletråd

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Vi må ha en skravletråd :D så nå er det bare til å skravle i vei :)
 
Hører vel til i denne gruppen jeg, fikk positiv test i dag 11 dpoxsmile9 litt i sjokk og tror ikke helt på det enda. Men er så glad og håper den holder helt til september. Tenkte å vente med å fortelle mannen til julaften morgen, men får se om jeg klarer å holde det så lenge!
 
Hører vel til i denne gruppen jeg, fikk positiv test i dag 11 dpoxsmile9 litt i sjokk og tror ikke helt på det enda. Men er så glad og håper den holder helt til september. Tenkte å vente med å fortelle mannen til julaften morgen, men får se om jeg klarer å holde det så lenge!
Slit me det samme:hilarious::hilarious: hadde funne ut at det var det jeg skulle men med denne kvelmen og ømme jur så tviler jeg :hungover::hungover:
 
Samme her! Skikkelig vonde pupper som kjennes ut som melkespreng. Litt små-uggen innimellom, men jeg hadde omgangssyke på søndag, og har lagt helt til i dag. Så jeg kan skylde litt på det, hehe. At kvalmen henger litt igjen. Det gjør den forsåvidt sikkert også, og jeg har lite matlyst. I morgen skal jeg på jobb igjen, så er spent på om jeg merker noe tidlig på morgenen.

Jeg måtte ta en test nettopp bare fordi, og jammen ble den positiv den også, på godt utvannet urin :happy:
 
Eg har så sjukt snusabstinenser. Da e heftig og slutta på den sterkaste som e i nikotininnhold til plutselig ingen ting :eek:
 
Jeg er så sinnsykt trøtt. Fungerer overhode ikke egentlig, men får bite det i meg frem til jul i alle fall :p
Kvalmen kommer og går..
 
Hvor langt er dere på vei?

jeg er vel rundt 3+3 nå tenker jeg. På søndag er det fire uker siden forrige mens, men ikm er på fredag. Så ikke så greit å regne ut enda..
 
Har tatt 11 tester hjemme fordelt på tre dager :smiley-angelic006
Syns de er litt i svakeste laget enda, men får jo bare vente å se. Digital 1-2 uker slo ut i går.

i dag fikk jeg ene barnekirurgen på jobb til å rekvirere hcg blodprøve, den var på 54,4. Ny på fredag som er ikm, spent! Så en ny igjen på mandag. Fortsetter det i riktig retning gir jeg meg når jeg får 3+ på digital :)
 
Hvor langt er dere på vei?

jeg er vel rundt 3+3 nå tenker jeg. På søndag er det fire uker siden forrige mens, men ikm er på fredag. Så ikke så greit å regne ut enda..

eg er 4+1 i dag it fra menstermin og 28 dager syklus. Men aner ikke kor lang den egentlig er. Misstenker at jeg er noe kortere på vei da jeg hadde festeblødning i forgårs og i går. Og testa 1-2 uker på digital i dag etter jobb. Ikke lett å bli klok på dette
 
eg er 4+1 i dag it fra menstermin og 28 dager syklus. Men aner ikke kor lang den egentlig er. Misstenker at jeg er noe kortere på vei da jeg hadde festeblødning i forgårs og i går. Og testa 1-2 uker på digital i dag etter jobb. Ikke lett å bli klok på dette
Er det ikke litt sent med festeblødning så tett opp mot 1-2 ukers test? Jeg har faktisk ikke regnet helt på det med lengde. Har ca 27 dagers syklus, siste mens 24 november.
 
Jeg er 3+4, IKM på fredag. Har regnet ut i fra el, som jeg er ganske sikker på siden jeg har tempet :)
 
16165CE6-4FCC-4615-8FD7-C1108A966C01.png
 
Jeg klarer ikke å glede meg, er så redd for en kjemisk til.. tror jeg må passere ikm, få økende positive digitale tester og se god økning på blodprøver før jeg slår meg til ro..
 
Er det ikke litt sent med festeblødning så tett opp mot 1-2 ukers test? Jeg har faktisk ikke regnet helt på det med lengde. Har ca 27 dagers syklus, siste mens 24 november.

leste litt om det. Og det stod at den kunne komme rundt forventa mens. Og mangen trodde det var mensen som var komt.
 
leste litt om det. Og det stod at den kunne komme rundt forventa mens. Og mangen trodde det var mensen som var komt.

ja, det har jeg hørt om. Små blødninger rundt forventet mens som folk kan forveksle med mens. Trodde bare ikke det var festeblødninger :)
 
ja, det har jeg hørt om. Små blødninger rundt forventet mens som folk kan forveksle med mens. Trodde bare ikke det var festeblødninger :)

nei, trudde i grunn ikkje da va da eg heller. Men va da som stod når eg googla da
 
Back
Topp