Skravletråd

Jeg var på apoteket i stad og kjøpte en med ukesindikator som jeg tenker å ta i morra. Jeg er 5+0 i dag, så da bør jeg jo få 3+. Forrige gang var jeg allerede kvalm på denne tida så da var det ikke så mye tvil...

Spennende! Har også kjøpt cb ukeindikator 2pk. Tenker én imorgen på 4+5, og den andre fredag eller lørdag, 5+0 eller 5+1 :D
 
Stemmer :happy: vi er på ferie i Sverige :happy: har ei lita ei på 1 år og 8 månedener så her går dagene i bading for det meste :smug:

Har du ferieplaner ? :rolleyes:

Har vi vært i termingruppe før? Mi er også 1 år og 8,5 mnd..... Oktober/"høsthjerter" 17?
 
Haha, testa lørdag ettermiddag og igjen søndag morgen. Tenkte å teste i morga tidlig igjen, siden eg har flere igjen (8-pk rfsu tester) og håper på litt tydeligere strek

Men husker fra forrige termingruppe at noen fikk svakere streker utover når hcg-nivået blir høyere enn testen er laga for og dermed ble redde for ma. Såeh, tror egentlig det er lurt å ikke teste mer når en er vist gravid .
 
Tenkte eg skulle fortelle sjefen i morga at eg er gravid, og så får vi se hvordan/hvem familie vi forteller utover. Skal besøke dem om to uker så da kommer det vel ut om eg blir like trøtt og uggen som i forrige runde

Kjenner det er skumlere å dele denne gangen, selv om det var veldig fint at folk visste sist, spesielt når vi mistenkte spontanabort godt med støtte og trøst ❤️ men kanskje eg/vi har forandret oss siden da? Får se an!
 
Har vi vært i termingruppe før? Mi er også 1 år og 8,5 mnd..... Oktober/"høsthjerter" 17?

Var i termingruppe oktober 17 ja, så det har vi nok da, så moro :D

Da hadde jeg termin sent i måneden, kjenner det er litt bedre nå som jeg har så tidlig, følte alltid jeg lå så langt bak alle :)
 
Tenkte eg skulle fortelle sjefen i morga at eg er gravid, og så får vi se hvordan/hvem familie vi forteller utover. Skal besøke dem om to uker så da kommer det vel ut om eg blir like trøtt og uggen som i forrige runde

Kjenner det er skumlere å dele denne gangen, selv om det var veldig fint at folk visste sist, spesielt når vi mistenkte spontanabort godt med støtte og trøst ❤️ men kanskje eg/vi har forandret oss siden da? Får se an!
Tør du fortelle sjefen så tidlig? Jeg håper å holde tett lenge enda! Mamma vet det allerede da, siden vi er på ferie hos min familie nå. Denne uka bor vi hos pappa og her håper jeg å slippe å si noe, men vi får se. Det er lenge til søndag og husbytte enda..
 
Spennende! Når tenker du å ta den?:woot:
Jeg tar min i morra, da er jeg 5+1. Har hatt lite stikkinger de siste par dagene, ikke tisser jeg så mye eller er trøtt heller, så jeg stresser litt. Alt gikk jo bra sist så vi har liksom vunnet lotteriet en gang allerede. Da sliter jeg litt med å tro at vi skal være like heldige denne ganga også.
 
Tenkte eg skulle fortelle sjefen i morga at eg er gravid, og så får vi se hvordan/hvem familie vi forteller utover. Skal besøke dem om to uker så da kommer det vel ut om eg blir like trøtt og uggen som i forrige runde

Kjenner det er skumlere å dele denne gangen, selv om det var veldig fint at folk visste sist, spesielt når vi mistenkte spontanabort godt med støtte og trøst ❤️ men kanskje eg/vi har forandret oss siden da? Får se an!


Tårer du virkelig å si det til sjefen så tidlig? Jeg tenker jeg skal informere sjefen når jeg føler at formen kan gå utover arbeidet.
 
God dag!!! Her er jeg hjemme med alle mine fire barn. Tre har vannkopper og eldste har ferie fra skolen :)

Flere som tenker, titter litt på babyting på nettet? Jeg er heeeelt tussete at det nesten litt slitsomt! Bestilt tidlig ultralyd også for å se om det er et hjerte som dunker. Jeg klarer liksom ikke å slappe av før det ❤️
 
God dag!!! Her er jeg hjemme med alle mine fire barn. Tre har vannkopper og eldste har ferie fra skolen :)

Flere som tenker, titter litt på babyting på nettet? Jeg er heeeelt tussete at det nesten litt slitsomt! Bestilt tidlig ultralyd også for å se om det er et hjerte som dunker. Jeg klarer liksom ikke å slappe av før det ❤️

Tittet mye på babyting på nett i prøveperioden, men har ikke turt å gjøre det etter positiv test! Har selv bestilt TUL til ca 10+6, så da er det kanskje innafor å begynne å kikke og evt klikke hjem :angelic:
 
Tittet mye på babyting på nett i prøveperioden, men har ikke turt å gjøre det etter positiv test! Har selv bestilt TUL til ca 10+6, så da er det kanskje innafor å begynne å kikke og evt klikke hjem :angelic:

Mangler bare småting jeg :p vi planlagte godt med å skaffe oss ting brukt, ting som ble gitt bort på finn.no. Så eneste jeg må gjøre er å sortere ut klærne etter hva kjønnet er. Også mangler vi bilstol, vognpose, seng og madrass ;) det er sånn jeg kjøper helt nytt.
 
Jeg tar min i morra, da er jeg 5+1. Har hatt lite stikkinger de siste par dagene, ikke tisser jeg så mye eller er trøtt heller, så jeg stresser litt. Alt gikk jo bra sist så vi har liksom vunnet lotteriet en gang allerede. Da sliter jeg litt med å tro at vi skal være like heldige denne ganga også.
Hvordan gikk det med testingen i dag?
 
Tårer du virkelig å si det til sjefen så tidlig? Jeg tenker jeg skal informere sjefen når jeg føler at formen kan gå utover arbeidet.
Haha, sant det. Ho er veldig ålreit. Og eg kjenner allerede trøttheten sige på så godt mulig det blir maks 80% etter sommeren. Folk kommer til å gjette ganske fort så greit at ho får vite først.
Og så er det litt ålreit at noen vet hvorfor humøret er litt så der om det skulle bli slutt. Fortalte ganske tidlig forrige gang også, men da var sjefen akkurat tilbake etter ei uke pappaperm ved fødsel, så det var ganske naturlig .
 
Var i termingruppe oktober 17 ja, så det har vi nok da, så moro :D

Da hadde jeg termin sent i måneden, kjenner det er litt bedre nå som jeg har så tidlig, følte alltid jeg lå så langt bak alle :)
Kjenner til det. Trodde eg hadde termin i september så fulgte lenge septemberforum. Mini kom i midten av oktober langt på overtid
 
Testen viste Gravid, 2-3 og stikningene er tilbake, så jeg får vel begynne å tro på det nå da. Jeg hadde forventa 3+, men det ble utvanna morgenurin for jeg var oppe og tissa i natt..

Tenker den viser 3+ i morgen eller om to dager!:happy: alt er nok fint ❤
 
God dag!!! Her er jeg hjemme med alle mine fire barn. Tre har vannkopper og eldste har ferie fra skolen :)

Flere som tenker, titter litt på babyting på nettet? Jeg er heeeelt tussete at det nesten litt slitsomt! Bestilt tidlig ultralyd også for å se om det er et hjerte som dunker. Jeg klarer liksom ikke å slappe av før det ❤️
Jeg kikker på babyklær igjen og sambo bare flirer av meg:p vi har igrunnen det meste vi trenger etter storesøster, men vi må ha ny bilstol, jeg ønsker meg ei skikkelig ammepute denne ganga, og så trenger vi mer ullklær i de minste størrelsene.
 
Tror vi også har det aller meste. Har mye kjønnsnøytrale klær etter storesøster, + hun Jar brukt mye grønne/blå «gutteklær» :meh: så om jeg kan spare både penger og miljø så slipper jeg og kjøpe noe som helst. Gjør meg ingenting å kle en evt gutt i «jenteklær» heller :happy:
 
Back
Topp