Spennende!Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer
Hva studerer du?
Jeg studerer språkvitenskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer
Hva studerer du?
Åh, frustrerende! Skjønner godt at du vurderer å si det!Vurderer å fortelle hun som har meg på opplæring hva som skjer, for dette blir egentlig bare flaut
Jobber i bank med viktige dokumenter, så hodet går litt i surr for tiden![]()
Skriver master i religionsdidaktikk. Jeg går lektorprogrammet med religion og engelsk som fag.Gøy med flere studenter her! Hva skriver du master om?
Åå! Syns du det var et overkommelig studie?Så gøy at du skal bli barnehagelærer, jeg fullførte nemlig min bachelorgrad til jul![]()
Oj, det hørtes veldig spennende ut da! Hva har du lyst å jobbe med når du er ferdig?Spennende!
Jeg studerer språkvitenskapFerdig med master nå i vår, så jeg er litt spent på veien videre, må jeg innrømme! Det er liksom ikke like yrkesrettet som barnehagelærer, det må være veldig deilig å ha en plan!
Aha, så du er ferdig lektor snart du da!Skriver master i religionsdidaktikk. Jeg går lektorprogrammet med religion og engelsk som fag.
Du da?![]()
Det høres veldig lurt ut, det blir sikkert supert!Oj, det hørtes veldig spennende ut da! Hva har du lyst å jobbe med når du er ferdig?
Ja, jeg har valgt en vei som gir meg en sikker fremtid. Også tok jeg religion og samfunn for å være bedre rusta til å møte foreldre og barn med ulik religiøs og kulturell bakgrunn i bhg![]()
Åå! Syns du det var et overkommelig studie?Gratulerer med bacheloren forresten!
Jeg ble også syk i går. Gikk hjem med feber, hoste hodepine og muskelsmerter. Var hjemme i dag. Mannen er offshore så vurderte om det var innafor å sende 6åringen i barnehagen for å hente han på 5. Endte opp med at jeg gjorde det selv. God bedring. Håper jeg er bedre i morgen.Herlig initiativ Alvea
Her har jeg blitt syk. Vondt i muskler og ledd, og har feber. Så hjemmedag på meg. På slike dager blir man svært takknemlig for at man har folk rundt seg som stiller opp med henting/bringing og passing av lillemor siden pappaen har senjobb.

Høres spennende ut! Veldig respekt for folk som velger et så langt utdanningsløpDet høres veldig lurt ut, det blir sikkert supert!
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil ennå, får se litt hvordan det går fremover. Hadde vært gøy å fortsette litt videre inn i forskning og sånt, men jeg får se hva jeg får til. Det er ikke akkurat flust med jobber, så jeg tar det litt som det kommer. Men vil gjerne fortsette å drive med språk uansett hva jeg ender opp med![]()
Akkurat det jeg har tenkt til å gjøre også! Har søkt en 100% assistent jobb i barnehage nå fra høsten. Men kan man jobbe på disp helt fra begynnelsen? For de søkte ped.ledere også i samme barnehageTakk!
Jeg gikk samlingsbasert, og hadde bare 7-8 skoleuker i løpet av året, mye individuelle oppgaver samt praksis, men det var overkommelig. Jeg jobbet 100% ved siden av som ped.leder på disp, så det ga en ekstra motivasjonMen så lenge du syns det er spennende og interesserer deg i fagene (samt har gode forelesere) så er det veldig overkommelig
![]()
Veldig lite symptomer her også. Har ømme pupper og litt murringer, utenom det glemmer jeg at jeg er gravid! Men sånn var det da jegvar gravid med mini også5 + 0 og omtrent ingen symptomer ... Jeg vet at jeg burde nyte det, men jeg bekymrer meg lett og skulle nesten ønske jeg hadde flere.