Skravletråd

Kan ikke gå uten bh lenger pga såre brystvorter, det og strekninger i livmoren er mine eneste tegn nesten nå. Er det stygt å ønske seg litt kvalme? Det er liksom et trygt tegn.

Jeg måtte sove med sportsbh inatt.. er skikkelig ubehagelig uten.. :-/
Ønsker meg litt mere symptomer selv, men hadde ikke det i det ene svangerskapet mitt som har gått bra heller...
nervepirrende tider!!!!!
 
Har en sånn elsk/hat-greie til kvalmen, den er jo et tegn på graviditet, men samtidig er det noe av det verste jeg vet... pleier vanligvis å ta medisin mot det også, siden jeg har refluks fra før av..! Er bare så sykt glad jeg ikke har kastet opp enda..!
 
I natt drømte jeg at jeg var gravid med firlinger. Våknet med rimelig panikk og et ønske om å ta tidlig ultralyd:smiley-ashamed004 Har hatt på følelsen av at det kanskje er tvillinger. Nå krysser vi fingrene for at det kun er 1, maks 2.
 
Jeg har begynt å få mange rare drømmer de siste dagene. Blir helt rar i hodet av det :/
 
Skraavle i vei damer! Kun veeel 200 innlegg igjen nå :D
 
Bekymrer meg mye jeg og... slitsomt!
Håper så inderlig det går bra ❤️
Formen er grei, men har veldig vonde pupper + mye trykk og tyngdefølelse i magen!
 
Shoutout til foreldrene mine. Fordi de er så hjelpsomme nå mens jeg er så kvalm og elendig. De bruker tid med førstemann og i går fikk jeg ferske brød levert. Yess det hjelper på å ha god støtte i disse tider :Heartred
 
Jeg tror kanskje jeg skal flytte inn hit! Helt uventet, og var ikke planlagt å starte prøving før om noen måneder. Hadde bestilt strimler som jeg fikk i dag for å være forberedt til sommeren, og med mensen to dager forsinket (veldig vanlig her), tok jeg en test bare for moro skyld. Som plutselig viste noe jeg ikke helt forstår er mulig denne måneden. Skjønner det IKKE. Ikke tatt digital enda, og vet ikke om jeg tør :|
 

Vedlegg

  • FE2B2C6F-3EE3-4346-9E61-5552942FA904.jpeg
    FE2B2C6F-3EE3-4346-9E61-5552942FA904.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 15
Hei tok en urintest og klorin for å sjekke om jeg var gravid. Har kitt ømme bryst. Så var det noe oppi som jeg ikke har sett før
 

Vedlegg

  • EF17828F-259F-459E-8ECE-3F1827F3C3FF.jpeg
    EF17828F-259F-459E-8ECE-3F1827F3C3FF.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 17
Kan ikke gå uten bh lenger pga såre brystvorter, det og strekninger i livmoren er mine eneste tegn nesten nå. Er det stygt å ønske seg litt kvalme? Det er liksom et trygt tegn.
Haha. Kommer disse små tegnene hele tiden. Har avfunnet meg med at jeg må ta de og ikke ønske å være dårlig.
 
Jeg tror kanskje jeg skal flytte inn hit! Helt uventet, og var ikke planlagt å starte prøving før om noen måneder. Hadde bestilt strimler som jeg fikk i dag for å være forberedt til sommeren, og med mensen to dager forsinket (veldig vanlig her), tok jeg en test bare for moro skyld. Som plutselig viste noe jeg ikke helt forstår er mulig denne måneden. Skjønner det IKKE. Ikke tatt digital enda, og vet ikke om jeg tør :|
Gratulerer. Jeg har en hel haug med eggløsningsstrimmler så jeg ikke fikk åpnet en gang. Overtalte mannen om at det var morsomt å bare ha sex. Masse sex. Flere ganger til dagen. Å så var vi gravide. Så har sagt at vi må nesten bare fortsette og «prøve».
 
Mannen drømte sist at det midt på natten kom en ailien ut av magen min mens vi sov. Han slet lenge etter den drømmen. Var med baby 1. Når de ikke vet hva de går ril disse mennene
 
Haha når jeg forstørret bilde så d ut som en liten akvarie fisk. Burde nok ha tatt på lese brillene.
 
Back
Topp