Skravletråd

Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer ☺️
Hva studerer du?
Spennende!
Jeg studerer språkvitenskap :) Ferdig med master nå i vår, så jeg er litt spent på veien videre, må jeg innrømme! Det er liksom ikke like yrkesrettet som barnehagelærer, det må være veldig deilig å ha en plan!
 
Vurderer å fortelle hun som har meg på opplæring hva som skjer, for dette blir egentlig bare flaut :p

Jobber i bank med viktige dokumenter, så hodet går litt i surr for tiden :arghh:
Åh, frustrerende! Skjønner godt at du vurderer å si det!
 
Spennende!
Jeg studerer språkvitenskap :) Ferdig med master nå i vår, så jeg er litt spent på veien videre, må jeg innrømme! Det er liksom ikke like yrkesrettet som barnehagelærer, det må være veldig deilig å ha en plan!
Oj, det hørtes veldig spennende ut da! Hva har du lyst å jobbe med når du er ferdig? ☺️

Ja, jeg har valgt en vei som gir meg en sikker fremtid. Også tok jeg religion og samfunn for å være bedre rusta til å møte foreldre og barn med ulik religiøs og kulturell bakgrunn i bhg ☺️
 
Oj, det hørtes veldig spennende ut da! Hva har du lyst å jobbe med når du er ferdig? ☺️

Ja, jeg har valgt en vei som gir meg en sikker fremtid. Også tok jeg religion og samfunn for å være bedre rusta til å møte foreldre og barn med ulik religiøs og kulturell bakgrunn i bhg ☺️
Det høres veldig lurt ut, det blir sikkert supert!

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil ennå, får se litt hvordan det går fremover. Hadde vært gøy å fortsette litt videre inn i forskning og sånt, men jeg får se hva jeg får til. Det er ikke akkurat flust med jobber, så jeg tar det litt som det kommer. Men vil gjerne fortsette å drive med språk uansett hva jeg ender opp med :)
 
Åå! Syns du det var et overkommelig studie? ☺️ Gratulerer med bacheloren forresten!

Takk! :D

Jeg gikk samlingsbasert, og hadde bare 7-8 skoleuker i løpet av året, mye individuelle oppgaver samt praksis, men det var overkommelig. Jeg jobbet 100% ved siden av som ped.leder på disp, så det ga en ekstra motivasjon :) Men så lenge du syns det er spennende og interesserer deg i fagene (samt har gode forelesere) så er det veldig overkommelig :)
 
Herlig initiativ Alvea ☺️
Her har jeg blitt syk. Vondt i muskler og ledd, og har feber. Så hjemmedag på meg. På slike dager blir man svært takknemlig for at man har folk rundt seg som stiller opp med henting/bringing og passing av lillemor siden pappaen har senjobb.
Jeg ble også syk i går. Gikk hjem med feber, hoste hodepine og muskelsmerter. Var hjemme i dag. Mannen er offshore så vurderte om det var innafor å sende 6åringen i barnehagen for å hente han på 5. Endte opp med at jeg gjorde det selv. God bedring. Håper jeg er bedre i morgen.
 
Æsj!!! Jeg er så forbanna kvalm (unnskyld uttrykket) hele tiden :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
Holder på å bli gal, ikke noe hjelper... Kaster opp i ny og ne og dette er så, slitsomt... Sover lite og føler meg skikkelig ille til motet så å si hver dag... Å null energi... *syns synd i meg selv* hvordan skal dette gå vis jeg skal ha det slik gjennom hele, svangerskspet???? :hungover::hungover::hungover::hungover:
 
Er dere klare for morgendagen? Jeg my stryke bunadsskjorter idag før jeg drar på jobb og hoppe i dusjen og lage alt klart i kveld. Skikkelig dårlig timing med 3 kveldsvakter på rad når mannen jobber skift og det er mye vi skulle gjort :rolleyes:
 
jeg er så utrolig trøtt og sliten, men sliter også med å sovne om kvelden. puppene har blitt store, men det er alle symptomene jeg har. Er utrolig redd for at noe skal gå galt, spesielt siden så mange vet om graviditeten. Begynner også å bli slitsomt med jobb, i helsevesenet blir det ikke mye avslapping gitt!

Dagens syt :gen014
 
Sniker her jeg. Fikk svak positiv test i dag på 12-13dpo. Har hatt symptomer i nesten en uke allerede, trøtt, sulten, støl i magen og bekkenvondt.
 
Trøtt. Ømme pupper. Ligament smerter.
 
Vanskelig å vite om trøtthet er et symptom eller søvnmangel kombinert med nedtrapping av kaffe. Tisser iallefall mer.
 
5 + 0 og omtrent ingen symptomer ... Jeg vet at jeg burde nyte det, men jeg bekymrer meg lett og skulle nesten ønske jeg hadde flere.
 
Det høres veldig lurt ut, det blir sikkert supert!

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil ennå, får se litt hvordan det går fremover. Hadde vært gøy å fortsette litt videre inn i forskning og sånt, men jeg får se hva jeg får til. Det er ikke akkurat flust med jobber, så jeg tar det litt som det kommer. Men vil gjerne fortsette å drive med språk uansett hva jeg ender opp med :)
Høres spennende ut! Veldig respekt for folk som velger et så langt utdanningsløp :) Håper du finner «drømmejobben», og får brukt kompetansen din på en god måte
 
Takk! :D

Jeg gikk samlingsbasert, og hadde bare 7-8 skoleuker i løpet av året, mye individuelle oppgaver samt praksis, men det var overkommelig. Jeg jobbet 100% ved siden av som ped.leder på disp, så det ga en ekstra motivasjon :) Men så lenge du syns det er spennende og interesserer deg i fagene (samt har gode forelesere) så er det veldig overkommelig :)
Akkurat det jeg har tenkt til å gjøre også! Har søkt en 100% assistent jobb i barnehage nå fra høsten. Men kan man jobbe på disp helt fra begynnelsen? For de søkte ped.ledere også i samme barnehage :)
 
5 + 0 og omtrent ingen symptomer ... Jeg vet at jeg burde nyte det, men jeg bekymrer meg lett og skulle nesten ønske jeg hadde flere.
Veldig lite symptomer her også. Har ømme pupper og litt murringer, utenom det glemmer jeg at jeg er gravid! Men sånn var det da jegvar gravid med mini også :)
 
Back
Topp