Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, masse god bedring til deg! Er jaggu ikke enkelt når man plutselig er alene OG er syk, finnes ikke verre tingHerlig initiativ Alvea
Her har jeg blitt syk. Vondt i muskler og ledd, og har feber. Så hjemmedag på meg. På slike dager blir man svært takknemlig for at man har folk rundt seg som stiller opp med henting/bringing og passing av lillemor siden pappaen har senjobb.
Samme her.. Jeg må på apoteket og kjøpe en ny cb digital, og kjøpe meg nye bunadssko som jeg har utsatt hele mai, rekker jo ikke å gå de inn nå, så hurra for gnagsår 17 maiJeg er trøtt, sliten og slapp. Samtidig må jeg på butikken og handle, jeg må lage noe å ha med til 17. Mai feiringen i bhg i morgen, og så må jeg levere noen kapitler fra masteren til veilederen i morgen.
Gøy med flere studenter her! Hva skriver du master om?Jeg er trøtt, sliten og slapp. Samtidig må jeg på butikken og handle, jeg må lage noe å ha med til 17. Mai feiringen i bhg i morgen, og så må jeg levere noen kapitler fra masteren til veilederen i morgen.
Ja, eksamen og første trimester er skikkelig dårlig kombo! Gleder meg så innmari til å bli ferdig med eksamen nå! Hva studerer du?Jeg hatt hatt eksamen i dag, ny om en uke, og siste eksamen uka etter. Så dårlig kombo med å være trøtt og kvalm Men resten av dagen skal jeg bare gjøre forberedelser til 17 mai
Ja fy søren, jeg hadde glemt hvor idiotisk gravidhjernen er! Jeg fungerer ok sånn generelt, men har falt helt ut på det sosiale, i lunsjen i går satt jeg bare å stirret tomt ut i luften og var helt bortreist Håpløst å ikke kunne fortelle hvorfor!Jeg er sååå trøtt!
Utrolig vanskelig med opplæring på noe ganske avansert når gravidhjernen har kicket inn. Jeg må virke stokkdum
Ja fy søren, jeg hadde glemt hvor idiotisk gravidhjernen er! Jeg fungerer ok sånn generelt, men har falt helt ut på det sosiale, i lunsjen i går satt jeg bare å stirret tomt ut i luften og var helt bortreist Håpløst å ikke kunne fortelle hvorfor!
Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærerJa, eksamen og første trimester er skikkelig dårlig kombo! Gleder meg så innmari til å bli ferdig med eksamen nå! Hva studerer du?
Jeg er sååå trøtt!
Utrolig vanskelig med opplæring på noe ganske avansert når gravidhjernen har kicket inn. Jeg må virke stokkdum
Jeg driver konstant og sier "Hæ?!". Må liksom tune inn før noen kan snakke til meg
Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer
Hva studerer du?