Skravletråd

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi trenger jo en sånn damer, så skravl i vei :D
 
Herlig initiativ Alvea ☺️
Her har jeg blitt syk. Vondt i muskler og ledd, og har feber. Så hjemmedag på meg. På slike dager blir man svært takknemlig for at man har folk rundt seg som stiller opp med henting/bringing og passing av lillemor siden pappaen har senjobb.
 
Jeg er trøtt, sliten og slapp. Samtidig må jeg på butikken og handle, jeg må lage noe å ha med til 17. Mai feiringen i bhg i morgen, og så må jeg levere noen kapitler fra masteren til veilederen i morgen.
 
Herlig initiativ Alvea ☺️
Her har jeg blitt syk. Vondt i muskler og ledd, og har feber. Så hjemmedag på meg. På slike dager blir man svært takknemlig for at man har folk rundt seg som stiller opp med henting/bringing og passing av lillemor siden pappaen har senjobb.
Huff, masse god bedring til deg! Er jaggu ikke enkelt når man plutselig er alene OG er syk, finnes ikke verre ting :rolleyes:
 
Jeg er trøtt, sliten og slapp. Samtidig må jeg på butikken og handle, jeg må lage noe å ha med til 17. Mai feiringen i bhg i morgen, og så må jeg levere noen kapitler fra masteren til veilederen i morgen.
Samme her.. Jeg må på apoteket og kjøpe en ny cb digital, og kjøpe meg nye bunadssko som jeg har utsatt hele mai, rekker jo ikke å gå de inn nå, så hurra for gnagsår 17 mai :hilarious:
 
Flere som sliter med søvnen? Sliter med å sovne om kveldene og har våknet gryyytidlig de tre siste dagene. Kjipt når trøttheten har slått inn :sleep011 Ellers er bunaden og alt klart til 17. mai her :)
 
Jeg er sååå trøtt!

Utrolig vanskelig med opplæring på noe ganske avansert når gravidhjernen har kicket inn. Jeg må virke stokkdum :wideyed:
 
Jeg hatt hatt eksamen i dag, ny om en uke, og siste eksamen uka etter. Så dårlig kombo med å være trøtt og kvalm :wtf: Men resten av dagen skal jeg bare gjøre forberedelser til 17 mai :)
 
Hjemme med sykt barn passer så innmari dårlig nå, har hjemmeeksamen neste uke og masse ting som skal ordnes før det... Men men. Er sinnsykt sliten og har omtrent verdens korteste lunte, så får litt dårlig samvittighet overfor treåringen noen ganger. Gleder meg til jeg kan forklare ham hvorfor, det er liksom lettere da!
 
Jeg er trøtt, sliten og slapp. Samtidig må jeg på butikken og handle, jeg må lage noe å ha med til 17. Mai feiringen i bhg i morgen, og så må jeg levere noen kapitler fra masteren til veilederen i morgen.
Gøy med flere studenter her! Hva skriver du master om?
 
Jeg hatt hatt eksamen i dag, ny om en uke, og siste eksamen uka etter. Så dårlig kombo med å være trøtt og kvalm :wtf: Men resten av dagen skal jeg bare gjøre forberedelser til 17 mai :)
Ja, eksamen og første trimester er skikkelig dårlig kombo! Gleder meg så innmari til å bli ferdig med eksamen nå! Hva studerer du?
 
Huff, jeg sliter sånn med kvalme og oppkast i dette svangerskapet at jeg holder på å bli gal
 
Jeg er sååå trøtt!

Utrolig vanskelig med opplæring på noe ganske avansert når gravidhjernen har kicket inn. Jeg må virke stokkdum :wideyed:
Ja fy søren, jeg hadde glemt hvor idiotisk gravidhjernen er! Jeg fungerer ok sånn generelt, men har falt helt ut på det sosiale, i lunsjen i går satt jeg bare å stirret tomt ut i luften og var helt bortreist :rolleyes: Håpløst å ikke kunne fortelle hvorfor! :oops:
 
Ja fy søren, jeg hadde glemt hvor idiotisk gravidhjernen er! Jeg fungerer ok sånn generelt, men har falt helt ut på det sosiale, i lunsjen i går satt jeg bare å stirret tomt ut i luften og var helt bortreist :rolleyes: Håpløst å ikke kunne fortelle hvorfor! :oops:

Vurderer å fortelle hun som har meg på opplæring hva som skjer, for dette blir egentlig bare flaut :p

Jobber i bank med viktige dokumenter, så hodet går litt i surr for tiden :arghh:
 
Ja, eksamen og første trimester er skikkelig dårlig kombo! Gleder meg så innmari til å bli ferdig med eksamen nå! Hva studerer du?
Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer ☺️
Hva studerer du?
 
Jeg klarer endelig å senke skuldrene litt. Alt gikk over all forventning når jeg fortalte sjefen om graviditeten idag:joyful: nå skal lillemann ha en powernap så skal jeg spise sjokolade:dead:
 
Er så sliten i dag! Nå har jeg akkurat sovet 2 timer på sofaen, så er det avgårde på fotballtrening med 7 åringen og naboens sønn ☺️ Pju! Er ikke bare bare å ruge frem et lite menneske
 
Jeg studerer religion, etikk og samfunn. Avsluttende nå i vår. Så begynner jeg på en bachelor til høsten som barnehagelærer ☺️
Hva studerer du?

Så gøy at du skal bli barnehagelærer, jeg fullførte nemlig min bachelorgrad til jul :D
 
Back
Topp