Skravletråd :)

Hva skal dere spise i helga?? :D

Her blir det kreps, og pizza til sistemann som ikke liker skalldyr :p taco imorgen kanskje?
 
Flere trøtte tryner som er glade for det er fredag?
Vel, jeg er sjukemeldt pga hele prøveprosessen så fredag eller ej er visst ikke så viktig :p Men trøtt det er jeg!
Også har jeg klart å få senebetennelse i hånda og, skikkelig teit for jeg skulle gjerne ha brukt disse dagene på å strikke litt ;)
 
Vel, jeg er sjukemeldt pga hele prøveprosessen så fredag eller ej er visst ikke så viktig :p Men trøtt det er jeg!
Også har jeg klart å få senebetennelse i hånda og, skikkelig teit for jeg skulle gjerne ha brukt disse dagene på å strikke litt ;)

Hehehe, kjenner igjen den. Er også redusert pga forstuing men har sååå strikketrang!
 
Hehehe, kjenner igjen den. Er også redusert pga forstuing men har sååå strikketrang!
Ja, det er sjukt vanskelig å la være :p
Overdrev visst litt med all julegavestrikke tydeligvis ;) Nå har jeg ikke strikka i 1 uke, lenge siden sist jeg holdt så lang pause for å si det sånn..
 
Ja, det er sjukt vanskelig å la være :p
Overdrev visst litt med all julegavestrikke tydeligvis ;) Nå har jeg ikke strikka i 1 uke, lenge siden sist jeg holdt så lang pause for å si det sånn..

Man får nesten abstinenser :p
 
Jeg har helt klart abstinenser, haha! Bruker tiden på å kikke på alt garnet jeg har liggende og planlegge fremtidige prosjekter :p

Hehehehe.

Hvordan har du sortert ditt garn og strikkepinner?
 
Vel, jeg er sjukemeldt pga hele prøveprosessen så fredag eller ej er visst ikke så viktig :p Men trøtt det er jeg!
Også har jeg klart å få senebetennelse i hånda og, skikkelig teit for jeg skulle gjerne ha brukt disse dagene på å strikke litt ;)

Er også sykemeldt (etter SA i desember), men dagene hår ikke i ett her - så glad det er helg i morgen og mannen står opp med mini.. litt mer søvn og energi hadde vært fint...
 
Hehehehe.

Hvordan har du sortert ditt garn og strikkepinner?

Eh, strikkepinner er kaos i øjeblikket, haha! Har ikke funnet en god løsning enda ;)
Garnet har jeg i en reol fra Ikea (kallax-reol-gra__0494558_PE627165_S4.JPG) har satt den på høykant med dype skuffer i seks av hyllene, har garnet i dem :)
I øyeblikket er jeg i gang med å organisere garnet på ravelry.com så jeg lettere ser hva jeg har og hvor mye :)
 
Er også sykemeldt (etter SA i desember), men dagene hår ikke i ett her - så glad det er helg i morgen og mannen står opp med mini.. litt mer søvn og energi hadde vært fint...

Fair nok, det er jo litt noe annet med en mann som jobber og en liten en :)
Jeg og min mann er begge studerende og har ingen barn enda så da går dagene litt mere i et :)
 
Eh, strikkepinner er kaos i øjeblikket, haha! Har ikke funnet en god løsning enda ;)
Garnet har jeg i en reol fra Ikea (kallax-reol-gra__0494558_PE627165_S4.JPG) har satt den på høykant med dype skuffer i seks av hyllene, har garnet i dem :)
I øyeblikket er jeg i gang med å organisere garnet på ravelry.com så jeg lettere ser hva jeg har og hvor mye :)

Nice :D
Jeg tenker å kjøpe en kurv når jeg skal på IKEA i dag som garnet kan ligge i :)
Vi har hunder som har en skikkelig røytesesong nå, så må ha de i noe all pelsen kan komme til :p
 
Her venter vi på å ringe til klinikken for å sette i gang med søskenforsøk. Må avtale når og hvilke nye prøver vi må ta først. :rolleyes::nailbiting:
 
Jeg jobber for Bjørklund. Så det å pakke inn dåpsgaver, reparere/justere lenker til klokker og smykker pluss batteriskift på klokker, er en utfordring i dag som, tar ekstra tid :confused::confused::bag::bag:
Litt random, men hvordan er byttepolicyen der mtp å bytte julegaver?(standardvarer)
 
Back
Topp