Skravletråd :)

Siden vi har vært litt inne på mat og middag her. Hva skal dere spise i helgen? Jeg aaaner ikke. Trenger tips.
 
Siden vi har vært litt inne på mat og middag her. Hva skal dere spise i helgen? Jeg aaaner ikke. Trenger tips.

Vi skal ha taco i dag :)
Tenker pølsegryte i morgen :)
Panert torsk på søndag :)
 
Siden vi har vært litt inne på mat og middag her. Hva skal dere spise i helgen? Jeg aaaner ikke. Trenger tips.
Taco idag. Ingen fredag uten taco :hilarious:
Imorgen lager jeg kanskje noe asiatisk med biff og ris. Men ikke bestemt meg.
Søndag tikkamasala :happy:
 
Her var det taco i går, ikke hatt det på månedsvis, i dag blir det pølser på bålpanne med svigers, også tar vi Taco rester i kveld.
På søndag har vi ikke helt bestemt oss. Det finner vi ut av i løpet av dagen.

Men vi skal starte dagen med lefse med røkt laks, ruccola og Snøfrisk smøreost :)
Litt ekstra på en lørdag er lov :)

Men nå har jeg alt spist frokost. Fikk ikke sove, så stod opp litt. Og var så sulten at jeg MÅTTE ha mat. Og jeg som aldri føler sult egentlig. Nå måtte jeg eta...
 
Det ble kylling tandori her igår. Inspirert av en her. Idag blir det bakt potet. I morgen skal vi på harrytur:cool: så da blir det vel middag i Sverige.
 
Hvem er flinkest til å rydde hjemme hos dere?
 
Hvem er flinkest til å rydde hjemme hos dere?
Øhhh, jeg er ufør og går hjemme, han pendler til Oslo (Halvanna time en vei) og er borte 12 timer om dagen.
Jeg er den som rydder hele tida, men lite. Og han er eksperten på skippertak, når han har tid :rolleyes:
 
Øhhh, jeg er ufør og går hjemme, han pendler til Oslo (Halvanna time en vei) og er borte 12 timer om dagen.
Jeg er den som rydder hele tida, men lite. Og han er eksperten på skippertak, når han har tid :rolleyes:

Hos oss er det jeg som rydder.
Mannfolket ser ikke rot. :banghead:
 
Vil bruke energien på litt anna og, enn å fly rundt og rydde hele dagen :hilarious:

Jeg vil ha det ryddig rundt meg. Føler meg stressa som jeg vet det ligger mye rot rundt meg. Da tenker jeg på klesvask, oppvask og hundehår. Hvis jeg bruker 10-15min på speed-clean, så føler jeg at jeg kan slappe av mye bedre
 
Jeg vil ha det ryddig rundt meg. Føler meg stressa som jeg vet det ligger mye rot rundt meg. Da tenker jeg på klesvask, oppvask og hundehår. Hvis jeg bruker 10-15min på speed-clean, så føler jeg at jeg kan slappe av mye bedre
Klesvasken er jeg god på. Det er sjelden vi ikke har klær. Oppvasken er litt opp og ned. Kattehår er det overalt.
Sliter med dårlig med energi, så prioriterer ofte middag og fyring :) Men samboer er flink på rydding, gulvvask og egentlig det meste.
Så vært heldig der :)
 
Klesvasken er jeg god på. Det er sjelden vi ikke har klær. Oppvasken er litt opp og ned. Kattehår er det overalt.
Sliter med dårlig med energi, så prioriterer ofte middag og fyring :) Men samboer er flink på rydding, gulvvask og egentlig det meste.
Så vært heldig der :)

Alle forhold er jo forskjellige og folk er forskjellige.
Jeg er flinkest til å rydde. Jeg kommenterer det sjeldent, men jeg skulle virkelig ønske mannfolket hjalp til mer.
Vet det er en kommunikasjonssak, men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke forstår selv at om det er hår på gulvet, oppvaskmaskina eller/og vaskemaskina piper, så tar man det. Man er ferdig på 5-6min som regel og kan da kose seg med andre ting.
 
Her rydder vi hver dag begge to :)
 
Hvem er flinkest til å rydde hjemme hos dere?
Det er meg! Eller han er flink til sånn storrydding i kjelleren osv... Men jeg rydder og vasker huset og vasker klær. Men nå er det han som står for oppussing her da:) Og jobber mye så da føler jeg at jeg må ta mer hjemme enn han. Har det so regel ryddig hele tida. Hater rot. Det er to ting han står for og det er vask av komfyr og vifte på kjøkkenet:hilarious:
 
Mest jeg som rydder o_O samboeren er flink og tar seg av måking av snø og klipping av gress.
Men skulle ønske han gjorde litt mer hjemme ;)
Liker ikke ha det rotete, hverdagsrot er greit da.. har og en gutt på ca 2,5 år så umulig å ha det strøkent hele tiden :hilarious: mannfolk og unger.. føler jeg går å rydder etter begge veldig mye :p
 
Back
Topp